Je bent ook te goed he lieverdquote:Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef jerney het volgende:
[..]
De arme ziel
Nouja tot dan neem ik hem wel op schoot hoor
Hoe bedoel je? Onderwerp was wasmachine dus ik plaats daar een gifje vanquote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je kan wel zon plaatje ow wacht .... leuk plaatje
top juist ...quote:Op woensdag 16 september 2020 09:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Onderwerp was wasmachine dus ik plaats daar een gifje van
Het ding barst van de opties. 30 t/m 90 graden, een speciale E-stand, diverse kreukstanden, spoelen, voorwas, kort en lang centrifugeren, wolwas, weet ik het allemaal... en ja, ik heb 'm altijd op normaal 30 graden.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Wtf
Ik heb gewoon 30 graden. Wat een keuzestress met al die programma’s.
ow ik witte was op 90quote:Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ding barst van de opties. 30 t/m 90 graden, een speciale E-stand, diverse kreukstanden, spoelen, voorwas, kort en lang centrifugeren, wolwas, weet ik het allemaal... en ja, ik heb 'm altijd op normaal 30 graden.
Gisteravond niet, heb hem vandaag nog niet gesproken.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hahaha geen een aanmelding gekregen, ook geen zwarte piet in roze bikini
Paul is ook wel een geschikte gast. Ik mag hem welquote:Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Krijg ik niet afgeleerd idd
Maar Paultje is gezellig hoor hee
Zwarte Piet spreken gaat ook niet echt meer lukken denk ik. Dus wat dat betreft denk ik maar zo geen aanmeldingquote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gisteravond niet, heb hem vandaag nog niet gesproken.
Een grapje neem ik aan?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow ik witte was op 90
ik vind dat leuk om te doen ook ...quote:
😁quote:Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ding barst van de opties. 30 t/m 90 graden, een speciale E-stand, diverse kreukstanden, spoelen, voorwas, kort en lang centrifugeren, wolwas, weet ik het allemaal... en ja, ik heb 'm altijd op normaal 30 graden.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sttttt ik zag het ook pas na plaatsing
Zal het zo goed maken
nee was mijn ondergoed ect op 90 en nog meer maar heb ook te maken met mijn werk..quote:
Sttttt ik zag het ook pas na plaatsingquote:
Ahh dat is lief van je 💜quote:Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef jerney het volgende:
[..]
De arme ziel
Nouja tot dan neem ik hem wel op schoot hoor
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul is ook wel een geschikte gast. Ik mag hem wel
Ja, Paultje heeft liefde nodigquote:Op woensdag 16 september 2020 09:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sttttt ik zag het ook pas na plaatsing
Zal het zo goed maken
[..]
Ahh dat is lief van je 💜
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vrees dat @:Paul al heel FOK! heeft afgelebberd, dus de hoop is op nieuwe users
Ik ook!quote:Op woensdag 16 september 2020 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind dat leuk om te doen ook ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |