chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Fipo..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijne dt time![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tunnels vallen toch niet op in het landschap?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geniet er van.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
3 dagen vrij drie dagen mooi weer tref het welActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Wow dat duurt nog ff dusquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar begonnen en in 2024 is die klaar. Dwars door een natuurgebied!
Wel domme plek voor een tunnelI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dank je komt goed ...quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Momenteel in ieder geval welquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
Tunnels vallen toch niet op in het landschap?![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja belachelijk. Terwijl een paar kilometer verderop het een landschap van kassen is. Koop die mensen uit en bouw daar die domme tunnel die niets op gaat lossen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow dat duurt nog ff dus
Wel domme plek voor een tunnelIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik hou van tunnels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vooral als ze warm en vochtig zijn.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Havermout doe ik ook wel eens door de Griekse Yoghurtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Dat heb ik wel vaker gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
StGothardtunnel Zwitserland DRAMA om daar doorheen te rijden!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Daar zou ik nooit in durven rijden. Ik zit al met samengeknepen billen in de Beneluxtunnel. Toen ik net mijn rijbewijs had ben ik daar expres doorheen gaan rijden om over die angst heen te komen. Ik ga er nu wat makkelijker doorheen maar het zal nooit mijn hobby worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
StGothardtunnel Zwitserland DRAMA om daar doorheen te rijden!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als ze warm en vochtig zijn.![]()
![]()
Ik stond ooit naast de auto in de trein in de kanaaltunnel. kon mijn koel nog bewaren maar ik heb geloof ik 70% van de tijd de instructies gelezen met wat te doen als er wat gebeurt en 20% denkend aan er gebeurt niets er gebeurt niets. En 10% pratend met mede passagiers.
Nooit meer denk ik.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nog nooit zo blij geweest om op Franse bodem te zijn.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog nooit zo blij geweest om op Franse bodem te zijn.
Kanaaltunnel is nog langer toch? Ben er nog nooit doorheen geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond ooit naast de auto in de trein in de kanaaltunnel. kon mijn koel nog bewaren maar ik heb geloof ik 70% van de tijd de instructies gelezen met wat te doen als er wat gebeurt en 20% denkend aan er gebeurt niets er gebeurt niets. En 10% pratend met mede passagiers.
Nooit meer denk ik.![]()
Op excursie ooit voor studie gingen we naar de sluis bij Driel in de Rijn. Gingen we dus ook in een tunnel. Niemand die wat van te voren zei. Stond ik daar ineens onder de Rijn in een tunnelmet daarna de vraag of je nog naar boven wilde klimmen om helemaal bovenin de sluis te kunnen staan.
Ik wilde gewoon heel snel naar buiten eigenlijk. Had ik wat geleerd die dag? Neuh.Trotste mama van Ambar
Uurtje met de trein?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kanaaltunnel is nog langer toch? Ben er nog nooit doorheen geweest.Trotste mama van Ambar
De tunnel loopt van het dorp Coquelles bij Calais in Noord-Frankrijk naar Folkestone in Kent. De tunnel is ongeveer 50,5 kilometer lang: 3,3 km in Frankrijk, 9,3 km in het Verenigd Koninkrijk, en 37,9 km onder water.
Krijg het al benauwd als ik het lees![]()
![]()
Geen aanrader.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
De tunnel loopt van het dorp Coquelles bij Calais in Noord-Frankrijk naar Folkestone in Kent. De tunnel is ongeveer 50,5 kilometer lang: 3,3 km in Frankrijk, 9,3 km in het Verenigd Koninkrijk, en 37,9 km onder water.
Krijg het al benauwd als ik het lees
Voor mij is het idee onderwater zijn gewoon niet fijn. Ook wel in tunnels door bergen geweest maar stuk minder eng.Trotste mama van Ambar
Ik vind dat ook niet zo fijn idee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
Krijg het al benauwd als ik het leesActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Pfff neequote:Op dinsdag 15 september 2020 12:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet zo fijn idee.![]()
![]()
Ongelooflijk dat ze dat kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
Krijg het al benauwd als ik het leesIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De boot was leuker. We zouden terug ook per boot gaan. De Franse vissers hielden de haven van Calais bezet dus konden we niet terug per boot. Aangezien we alleen tentamens hadden, moesten we terug en gingen we dus per treinTrotste mama van Ambar
De tunnels zijn tegenwoordig best wel veilig.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
EensEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Soms wel idd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wel tof die grafieken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat interessant! Ben jij zo van de cijfers?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:42 schreef Holy_Goat het volgende:
Leuke dingen. Moemoe post één keer in die 2 topics, en heeft meteen de langste interval tijd met 3 punten te pakken
[ link | afbeelding ]![]()
Ik zit op 2500 posts.
Maar het is wel grappig prcies 2500 posts.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang we maar lol hebben.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hey Jippiequote:Niet gaan varen vandaag? Is er wel mooi weer voor lijkt mij.
Hey Mario,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, moet zo aan de schrijfquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey JippieNiet gaan varen vandaag? Is er wel mooi weer voor lijkt mij.
![]()
Het is behoorlijk warm op mijn balkon.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, moet ook gebeurenquote:
Zie net je bericht in de lopende balk
O dat is lekker. Heb ik echt al heel lang niet meer gehad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rob houdt ook volquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, moet ook gebeuren
Zie net je bericht in de lopende balk![]()
![]()
Ja zag hem gelijk achter jou aan komenquote:
Kijk niet vaak naar die balk maar zag met opstarten een lang bericht voor bij komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is mijn werk, soort van. Ben nu aan het werk ontwijkend gedrag vertonen, ook wel eens leukquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat interessant! Ben jij zo van de cijfers?![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:51 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Is mijn werk, soort van. Ben nu aan het werk ontwijkend gedrag vertonen, ook wel eens leuk![]()
![]()
Daar heb ik nou echt helemaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:51 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Is mijn werk, soort van. Ben nu aan het werk ontwijkend gedrag vertonen, ook wel eens leuk
Vind jij toch leuk?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:53 schreef mario390 het volgende:
de realityshow wahnzinnn stopt
ook in coronatijden niet![]()
![]()
in italien GF Vip 5 gestartet![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
@:Mikeytt heeft ook zijn hart gelucht in de tickerTering hey!
![]()
Wel eentje met een witte L dan, voor Paul!quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vroeg mij al of of ik iets zou posten over zwarte piet in een roze bikini
En voor Mikey een blanke Sint met een zwarte L?![]()
![]()
Waarom ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vroeg mij al of of ik iets zou posten over zwarte piet in een roze bikini
Ik heb het ook niet gezien.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
O weer ff lezen, had twee mannen aan de deur. Mijn autootje moet aan de kant maar ben het niet eens met de oplossing. Hadden gisteren heel wat anders afgesprokenquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
@:Mikeytt heeft ook zijn hart gelucht in de tickerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop blablabla weer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Nederland moet zich opmaken voor een zware economische terugslag. Dat zei koning Willem-Alexander dinsdag in de troonrede. Hoe zwaar die economische terugslag zal zijn hangt volgens de koning af van de duur en de mate waarin het coronavirus de wereld "in zijn greep zal houden".Zonder wrijving geen glans![]()
Stom dat ze de afspraken niet na komen danquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weer ff lezen, had twee mannen aan de deur. Mijn autootje moet aan de kant maar ben het niet eens met de oplossing. Hadden gisteren heel wat anders afgesprokenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Update.
Dit gaat over 2 oudere topics in de ronde, als test.
• Links per naam
• Rechts per topic
• Beneden de timeline met puntengrens
Max interval = langste tijd tussen posts
Avg interval = gemiddelde tijd tussen posts
EFF = een soort van maatgeving hoe effectief iemand is, alleen weet ik niet of het ergens op slaat. De gedachte is dan je het aantal posts telt wat tot een punt heeft geleid, die deelt door je totale aantal posts, en dat vermenigvuldigd met het relatieve aantal punten ten opzichte van het totaal.
Op basis van bovenstaande, is moemoe natuurlijk extreem effectief met zijn 3 punten in 1 post. Zelfs als je corrigeert op puntentotaal. Effectiefst zijn betekent niet per se winnen overigens, want justin case heeft 5 punten gehaald. Toch als je ToT met Justin_Case vergelijkt hebben ze beiden ongeveer evenveel posts. Echter is Justin_Case bijna 4x effectiever want hij heeft 5 punten met minder posts
Iemand suggesties?
@devzero @Moderator @Justin_Case @Dotteke @Superbadeendje @FreshFruit![]()
Wat een werk en wat een tijd HGquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:04 schreef Holy_Goat het volgende:
Update.
[ link | afbeelding ]
• Links per naam
• Rechts per topic
EFF = een soort van maatgeving hoe effectief iemand is, alleen weet ik niet of het ergens op slaat. De gedachte is dan je het aantal posts telt wat tot een punt heeft geleid, die deelt door je totale aantal posts, en dat vermenigvuldigd met het relatieve aantal punten ten opzichte van het totaal.
Op basis van bovenstaande, is moemoe natuurlijk extreem effectief met zijn 3 punten in 1 post. Zelfs als je corrigeert op puntentotaal. Effectiefst zijn betekent niet per se winnen overigens, want justin case heeft 5 punten gehaald. Toch als je ToT met Justin_Case vergelijkt hebben ze beiden ongeveer evenveel posts. Echter is Justin_Case bijna 4x effectiever want hij heeft 5 punten met minder posts
Iemand suggesties?
@:devzero @:moderator @:Justin_Case @:Dotteke @:superbadeendje @:FreshFruitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straks gaan ze nog zeggen "Als u niet meewerkt is eventuele schade voor uw eigen rekening".quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weer ff lezen, had twee mannen aan de deur. Mijn autootje moet aan de kant maar ben het niet eens met de oplossing. Hadden gisteren heel wat anders afgesproken![]()
Oftewel meer bezuinigingen op de zorg en het onderwijs enzo, benzineprijzen omhoog, pakkie peuken gaat ¤450 kosten, haags mag vanaf nu z'n eigen uitkering gaan betalen, grenzen moeten open voor arbeidskrachten uit Syrië en het gewone klootjesvolk mag lekker de tyfus krijgen terwijl grote bedrijven dikke bonussen en vrijstellingen krijgen zolang ze zich hier maar vestigen voor die Syrische werknemers?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Nederland moet zich opmaken voor een zware economische terugslag. Dat zei koning Willem-Alexander dinsdag in de troonrede. Hoe zwaar die economische terugslag zal zijn hangt volgens de koning af van de duur en de mate waarin het coronavirus de wereld "in zijn greep zal houden".![]()
![]()
Ja ellende is dat he, en dan maar lachen, mevr we moeten wel tot een oplossing komenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stom dat ze de afspraken niet na komen danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oftewel meer bezuinigingen op de zorg en het onderwijs enzo, benzineprijzen omhoog, pakkie peuken gaat ¤450 kosten, haags mag vanaf nu z'n eigen uitkering gaan betalen, grenzen moeten open voor arbeidskrachten uit Syrië en het gewone klootjesvolk mag lekker de tyfus krijgen terwijl grote bedrijven dikke bonussen en vrijstellingen krijgen zolang ze zich hier maar vestigen voor die Syrische werknemers?
Hou mij er verder ook niet mee bezig eigenlijksI have a therapist, her name is music. ♪![]()
En half getrainde boa's mogen vanaf nu met scherp schieten op mensen die per ongeluk 149,9cm of minder van elkaar zitten/lopen.![]()
Ik ben nou eenmaal de bestequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:04 schreef Holy_Goat het volgende:
Update.
[ link | afbeelding ]
• Links per naam
• Rechts per topic
Iemand suggesties?
@:devzero @:moderator @:Justin_Case @:Dotteke @:superbadeendje @:FreshFruit
Zonder wrijving geen glans![]()
Prinsjesdag is vooral een "Dit jaar wordt u op DEZE manier in de reet geneukt"-dag, met een boodschap dat we solidair met elkaar moeten zijn en tolerant tegenover anderen enzo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja
Hou mij er verder ook niet mee bezig eigenlijks![]()
Maar jouw auto moet voor de deur blijven staan, zodat er makkelijker bij je auto kan komen? Of vindt jij niet erg als die voor een tijdje verder op geparkeerd staat?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ellende is dat he, en dan maar lachen, mevr we moeten wel tot een oplossing komen
Wat hebben ze eigenlijk met je afgesproken?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
@:Mikeytt heeft ook zijn hart gelucht in de ticker
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Doe je deze <3quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:09 schreef Jippie het volgende:
❤️❤️❤️❤️ Komen niet door in de ticker
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
cool!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:04 schreef Holy_Goat het volgende:
Update.
[ link | afbeelding ]
• Links per naam
• Rechts per topic
Iemand suggesties?
@:devzero @:moderator @:Justin_Case @:Dotteke @:superbadeendje @:FreshFruit
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Zie DMquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar jouw auto moet voor de deur blijven staan, zodat er makkelijker bij je auto kan komen? Of vindt jij niet erg als die voor een tijdje verder op geparkeerd staat?
Wat hebben ze eigenlijk met je afgesproken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou zwarte piet een roze bikini hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:10 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
even vereeuwigen dan maar![]()
ik ben nu heel ronde 33 aan het parsenquote:
ben benieuwd of het een beetje overeenkomt met de officiele ranking![]()
Dat is ook een relnicht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:10 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
even vereeuwigen dan maarActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ja kijken of monitor ons belazertquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik ben nu heel ronde 33 aan het parsen
ben benieuwd of het een beetje overeenkomt met de officiele ranking
Uiteraard. Zo wel, vraag ik toch gewoon een refund bij Paypal omdat ik mn dienst niet gekregen hebquote:
Ben jij monitor aan het controleren?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik ben nu heel ronde 33 aan het parsen
ben benieuwd of het een beetje overeenkomt met de officiele ranking![]()
ghehquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo wel, vraag ik toch gewoon een refund bij Paypal omdat ik mn dienst niet gekregen heb![]()
<3 had niet zo'n abracadabra opgeleverdquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of deze ♥
Of toch deze 🎔 maar deze is ook leuk ❤![]()
![]()
nee. ik vind de punten leuke bijvangst in de check. Het is vooral een excuus om eens tijd te stoppen in iets wat niet direct omzet oplevert binnen de BVquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij monitor aan het controleren?![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo wel, vraag ik toch gewoon een refund bij Paypal omdat ik mn dienst niet gekregen hebGast, echt!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nee. ik vind de punten leuke bijvangst in de check. Het is vooral een excuus om eens tijd te stoppen in iets wat niet direct omzet oplevert binnen de BV![]()
zag je hoe ik hier bewust 1 punt weggafquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Speeltijd is ook belangrijk, anders raak je het snel beu, denk ik dan![]()
Query je rechtstreeks de database of via scraping van de html pagina?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nee. ik vind de punten leuke bijvangst in de check. Het is vooral een excuus om eens tijd te stoppen in iets wat niet direct omzet oplevert binnen de BV![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hij meent het ook nog volgens mij
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Query je rechtstreeks de database of via scraping van de html pagina?de pauper manier natuurlijk. Daarom hoop ik ook niet dat ik gebanned word
![]()
ja kan wel interessant zijn, wie blokt wie, of nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
zag je hoe ik hier bewust 1 punt weggaf
echte strategie kun je er niet uit halen denk ik, het is zo random wat hier gebeurdIk heb het recht om te bepalen!![]()
Nouja, misschien had je toegang gekregen, weet ik veel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:16 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
wat denk je zelfde pauper manier natuurlijk. Daarom hoop ik ook niet dat ik gebanned word
![]()
ga me nou niet op ideeen brengenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja kan wel interessant zijn, wie blokt wie, of niet![]()
![]()
was niet lullig bedoeld overigensquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, misschien had je toegang gekregen, weet ik veel.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:16 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
wat denk je zelfde pauper manier natuurlijk. Daarom hoop ik ook niet dat ik gebanned word
![]()
![]()
'k vond het een beetje gek. Ben gewoon geinteresseerd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:18 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
was niet lullig bedoeld overigens![]()
Net op deze gast gefapt. Ging vrij makkelijk.
Basically,quote:
- Ik begin hier op een vaste link, bij de scheiding ronde 32-33 Topicreeks: Het Dodetopicspel
- Dan laat ik m loopen om alle paginas te vinden (vorige knop)
- Dan zoek ik op al die paginas de topic url, naam en rond
- Dan voor alle topics parse ik de /1/999 versie van de pagina en haal ik alle tijden en usernamen op
- dan wat berekeningen voor timings.
Echter, die parse van het forum zelf is een beetje ruk, want soms staan er ineens andere divs en classes in de weg, dus daar moest ik rekening mee houden.
Verder weet ik niet hoe het precies werkt; waarschijnlijk heb ik ook voor 200 topics alle reclame zitten ophalen (geen plaatjes)![]()
wat dan, ik ben nog newb hierquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Schakeltopia het volgende:
vergeet niet dat haags en chufi niet meetellen he in de stats.![]()
nohomo, maar het is wel een knappe vent. Mn vrouw vindt m te veel op een wolk lijken thoughquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En mario!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Schakeltopia het volgende:
vergeet niet dat haags en chufi niet meetellen he in de stats.![]()
![]()
Ja, dit gaat mijn pet te bovenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Basically,
- Ik begin hier op een vaste link, bij de scheiding ronde 32-33 Topicreeks: Het Dodetopicspel
- Dan voor alle topics parse ik de /1/999 versie van de pagina en haal ik alle tijden en usernamen op
Echter, die parse van het forum zelf is een beetje ruk, want soms staan er ineens andere divs en classes in de weg, dus daar moest ik rekening mee houden.
Verder weet ik niet hoe het precies werkt; waarschijnlijk heb ik ook voor 200 topics alle reclame zitten ophalen (geen plaatjes)![]()
![]()
sorry <3quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
'k vond het een beetje gek. Ben gewoon geinteresseerd.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:22 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nohomo, maar het is wel een knappe vent. Mn vrouw vindt m te veel op een wolk lijken though!
![]()
Iets te omgepomptquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]![]()
ja dat heeft weinig zin, er zit zoveel verloop tussen de mensen die wel en niet spelen en hoe actief ze zijn. denk ik hoor, maar misschien welquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nu het bolkgedrag bestuderen en dan volgende maand toeslaanIk heb het recht om te bepalen!![]()
Een wolk? Adam Hagenbuch is een engelquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:22 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nohomo, maar het is wel een knappe vent. Mn vrouw vindt m te veel op een wolk lijken thoughRevolutions are the locomotives of history.
wat danquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de posts die zij doen zijn niet blokkend.![]()
chufi en Justin_Case tellen niet mee!quote:
ze zijn hier puur ter afleidingje kunt ze dus skippen, je ziet ze ook niet terug in de posts die monitor maakt
Er was eens een meisje uit kampeeeeen....quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"...dus hij drukt zijn staafmixer er bij haar d'r in en vraagt wat dat paard nou eigenlijk bij haar in de slaapkamer doet...."![]()
Injecties, en niet van die heel erg gezonde.quote:
Was ook een bekende body-builder bij wie het is allemaal gaan ontsteken en ze hebben fakking veel spiermassa bij hem weg moeten snijden!![]()
![]()
Walgelijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Injecties, en niet van die heel erg gezonde.
Was ook een bekende body-builder bij wie het is allemaal gaan ontsteken en ze hebben fakking veel spiermassa bij hem weg moeten snijden!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zie het al. Een seriemasturbeerderIk wist dat iemand dit zou zeggen!
Duurde nog vrij lang!
![]()
![]()
Chris Wood dan?quote:
ahhhwww crap. Naja, pech. Kan ik herstellen, maar niet nu. Maar waarom is die regel er dan eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn uit de score gehaald, dus zal jouw telling nooit gelijk lopen als jij ze wel meetelt![]()
Helaas nietquote:
Heb ooit een korte cursus netwerbeheer gedaan, kon ik wat pielen in Windows NT maar verder nooit iets andersquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"...dus hij drukt zijn staafmixer er bij haar d'r in en vraagt wat dat paard nou eigenlijk bij haar in de slaapkamer doet...."![]()
MCSE?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb ooit een korte cursus netwerbeheer gedaan, kon ik wat pielen in Windows NT maar verder nooit iets anders![]()
![]()
Ha ha jou bericht weer over pietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WhatPulse heette dat toch?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zou wel een programma wil op mijn laptop,dat ik kan zien hoeveel ik getypt heb op de laptop
Had vroeger wel een, maar geen idee hoe het heetteActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje soort mislukte Popeye.
[ afbeelding ]![]()
![]()
vreselijk, waar haal jij die plaatjes vandaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-09-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 951 / 3962
2. Dotteke / 390 / 3918
3. Jacquelinehasselbaink / 352 / 4166
4. Superbadeendje / 347 / 2511
5. mario390 / 344 / 1768
6. kree / 320 / 1460
7. Ferrous / 274 / 1176
8. devzero / 234 / 903
9. jerney / 218 / 2325
10. aloa / 206 / 2829
11. Maanvis / 194 / 718
12. Mrsloveable / 191 / 1808
13. ToT / 184 / 3131
14. Rob / 173 / 903
15. DerRabbit / 166 / 777
16. Jippie / 149 / 1982
17. engine / 126 / 370
18. Schakeltopia / 112 / 1986
19. Dr.Mikey / 110 / 744
20. maily / 104 / 1093SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Tom Holland dan?quote:
Das wel een lekker dingquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-09-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 951 / 3962
2. Dotteke / 390 / 3918
3. Jacquelinehasselbaink / 352 / 4166
4. Superbadeendje / 347 / 2511
5. mario390 / 344 / 1768
6. kree / 320 / 1460
7. Ferrous / 274 / 1176
8. devzero / 234 / 903
9. jerney / 218 / 2325
10. aloa / 206 / 2829
11. Maanvis / 194 / 718
12. Mrsloveable / 191 / 1808
13. ToT / 184 / 3131
14. Rob / 173 / 903
15. DerRabbit / 166 / 777
16. Jippie / 149 / 1982
17. engine / 126 / 370
18. Schakeltopia / 112 / 1986
19. Dr.Mikey / 110 / 744
20. maily / 104 / 1093psst. hoe kom ik bij een raw exportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Danny is ook voortdurend bezig met design dingetjes, dus dat kan de opmaak ook weer doen veranderen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Basically,
Verder weet ik niet hoe het precies werkt; waarschijnlijk heb ik ook voor 200 topics alle reclame zitten ophalen (geen plaatjes)
Kortom: het is nooit af.![]()
Die weet ik nog van door de jaren heen, en dan is het ff een kwestie van met de juiste steekwoorden googlen he!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Jippie het volgende:
[..]![]()
![]()
vreselijk, waar haal jij die plaatjes vandaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Das idd het nadeel van mn scrapingquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Danny is ook voortdurend bezig met design dingetjes, dus dat kan de opmaak ook weer doen veranderen.
Kortom: het is nooit af.![]()
Getverquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Johan Derksen anders?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs ik die kop zie scrol ik mij te pletter en zie de rest niet meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je @devzero al gevraagd of dat mogelijk is?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
psst. hoe kom ik bij een raw export![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik die kop zie scrol ik mij te pletter en zie de rest niet meer![]()
![]()
![]()
Zou best kunnen, ik weet niet meer.. echt jaren geledenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
WhatPulse heette dat toch?
Stond dan rechts in scherm volgens mijI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Monitor is een bot die automatisch een update post.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
psst. hoe kom ik bij een raw export
Nee, vind zijn snor onverzorgdquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is Johan Derksen dus meer voor jou?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Monitor is een bot die automatisch een update post.ow. Dan word die ook uitgesloten dus denk ik zo
![]()
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?Revolutions are the locomotives of history.
![]()
Heel ronde 33 so far.
Goed te zien dat JC een effect heeft op de punten van anderen, gezien hij niet wordt meegenomen door monitor.
Grootste aantal punten in 1x door @FreshFruit (21)
@Dotteke wat wilde jij nou ook alweer weten?![]()
Gal Gadot hierquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?
Windows NT 5 of zo?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!
Ik heb wel MCSE gedaan, maar ben vlak voor de laatste 2 examens of zo afgehaakt.![]()
Mijn eigen vent 💜quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?![]()
Het is een mooi overzicht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel ronde 33 so far.
Goed te zien dat JC een effect heeft op de punten van anderen, gezien hij niet wordt meegenomen door monitor.
Grootste aantal punten in 1x door @:FreshFruit (21)
@:Dotteke wat wilde jij nou ook alweer weten?
Ook is te zien dat iedereen eigenlijk gemiddeld een halve minuut te vroeg post.![]()
Leugens.quote:
M'n vriendin weet ook best dat ik met Gal Gadot naar bed zou gaan indien mogelijk. Denk dat zij ook wel met een Ian Somerhalder zou willen eten.Revolutions are the locomotives of history.
Naja, dat zegt niks tot er een concensus over is wat een goede graadmeter is, en JC eruit is gehaald.quote:![]()
Ik zou niet met iemand het bed in duiken omdat die er 'leuk 'uit zietquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ga 3 minuten in de zon staan...Zonder wrijving geen glans![]()
Mooie vrouwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik neem aan dat je die scrapes wel opslaat en niet voor elke berekening opnieuw alle topics moet afgaan?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik neem aan dat je die scrapes wel opslaat en niet voor elke berekening opnieuw alle topics moet afgaan?![]()
Ian McKellen natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?![]()
![]()
Dit heet liegenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet met iemand het bed in duiken omdat die er 'leuk 'uit ziet
slotjequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit een foutje in mn berekening. Faal. 16 min na elf en 29 min na 12, is geen 13 punten
topic is even dicht geweest door murp
Ok, ik biecht op Zwarte Piet 😍quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leugens.
M'n vriendin weet ook best dat ik met Gal Gadot naar bed zou gaan indien mogelijk. Denk dat zij ook wel met een Ian Somerhalder zou willen eten.![]()
murp pakt daar ff 78 points ineensquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit een foutje in mn berekening. Faal. 16 min na elf en 29 min na 12, is geen 13 punten![]()
Moest opzoeken wie dat wasquote:
dat krijg je van rellenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
murp pakt daar ff 78 points ineens
dus eigenlijk moet die er ook uit?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slotje
topic is even dicht geweest door murp![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slotje
topic is even dicht geweest door murp
Jij gaat de taak van monitor op je nemen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit een foutje in mn berekening. Faal. 16 min na elf en 29 min na 12, is geen 13 puntenZonder wrijving geen glans![]()
neequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet die er ook uit?
Nee manquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij gaat de taak van monitor op je nemen?![]()
![]()
Je kunt ook ervoor kiezen de posts JC wel mee te nemen in de berekening van de totalen (zoals nu dus), maar alleen niet weergeven in het overzicht?
Want de posts van JC's hebben inderdaad invloed op die van de anderen.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Altijd het idee dat je daar vermicelli van drie dagen daarvoor in terugvindt![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi zo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt ook ervoor kiezen de posts JC wel mee te nemen in de berekening van de totalen (zoals nu dus), maar alleen niet weergeven in het overzicht?
Want de posts van JC's heeft inderdaad invloed op de anderen.Zonder wrijving geen glans![]()
Normaal niet aangetrokken tot bejaarden, maar Ellen Pompeo is een uitzondering
Topic was toen op slot, weet niet of dat nog een extra impact heeft op de berekening?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit een foutje in mn berekening. Faal. 16 min na elf en 29 min na 12, is geen 13 punten![]()
Johan Derksen anders?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:44 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waar haal jij die afbeeldingen vandaan
ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2quote:
Dat zelfde plaatje heb ik ook voor Erdogan en diverse anderen gebruikt!![]()
![]()
Nee hoor, bij mij hoort bij seks hebben meer dan een leuk uiterlijk. Heeft die persoon een rot karakter wil ik er niet eens meer naar bed.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dit zijn diezelfde jetsers, ietsjes aangepast qua contrast en kleur enzo.
ONZ / [PAINT] 3FM Serious Request![]()
Grey'squote:Op dinsdag 15 september 2020 14:44 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde tijd, of een modje die door het slotje postquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Holy_Goat het volgende:
hoe kunnen er 2 posts in deze 33e ronde zijn met 303 posts?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Afweging tussen karakter en schoonheid, maar als de schoonheid torenhoog is, maakt het karakter niet uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij hoort bij seks hebben meer dan een leuk uiterlijk. Heeft die persoon een rot karakter wil ik er niet eens meer naar bed.
Seks is geen relatie
Wachten op seizoen 17 wat waarschijnlijk het laatste seizoen gaat wordenquote:
Dus jij neukt met plezier een sjacherijnige vrouw.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Afweging tussen karakter en schoonheid, maar als de schoonheid torenhoog is, maakt het karakter niet uit.
Seks is geen relatie![]()
Als ze even mooi is als Gal Gadot, dan welquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dus jij neukt met plezier een sjacherijnige vrouw.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: