Ik zou niet met iemand het bed in duiken omdat die er 'leuk 'uit zietquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ga 3 minuten in de zon staan...
Mooie vrouwquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik neem aan dat je die scrapes wel opslaat en niet voor elke berekening opnieuw alle topics moet afgaan?
Ian McKellen natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?
Dit heet liegenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet met iemand het bed in duiken omdat die er 'leuk 'uit ziet
slotjequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit een foutje in mn berekening. Faal. 16 min na elf en 29 min na 12, is geen 13 punten
Ok, ik biecht op Zwarte Piet 😍quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leugens.
M'n vriendin weet ook best dat ik met Gal Gadot naar bed zou gaan indien mogelijk. Denk dat zij ook wel met een Ian Somerhalder zou willen eten.
murp pakt daar ff 78 points ineensquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit een foutje in mn berekening. Faal. 16 min na elf en 29 min na 12, is geen 13 punten
Moest opzoeken wie dat wasquote:
dat krijg je van rellenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
murp pakt daar ff 78 points ineens
dus eigenlijk moet die er ook uit?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slotje
topic is even dicht geweest door murp
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slotje
topic is even dicht geweest door murp
Jij gaat de taak van monitor op je nemen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet die er ook uit?
Nee manquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij gaat de taak van monitor op je nemen?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Altijd het idee dat je daar vermicelli van drie dagen daarvoor in terugvindt
Mooi zo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt ook ervoor kiezen de posts JC wel mee te nemen in de berekening van de totalen (zoals nu dus), maar alleen niet weergeven in het overzicht?
Want de posts van JC's heeft inderdaad invloed op de anderen.
Topic was toen op slot, weet niet of dat nog een extra impact heeft op de berekening?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Johan Derksen anders?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:44 schreef Mikeytt het volgende:
Normaal niet aangetrokken tot bejaarden, maar Ellen Pompeo is een uitzondering
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2quote:
Nee hoor, bij mij hoort bij seks hebben meer dan een leuk uiterlijk. Heeft die persoon een rot karakter wil ik er niet eens meer naar bed.quote:
Grey'squote:Op dinsdag 15 september 2020 14:44 schreef Mikeytt het volgende:
Normaal niet aangetrokken tot bejaarden, maar Ellen Pompeo is een uitzondering
[ afbeelding ]
zelfde tijd, of een modje die door het slotje postquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Holy_Goat het volgende:
hoe kunnen er 2 posts in deze 33e ronde zijn met 303 posts?
Afweging tussen karakter en schoonheid, maar als de schoonheid torenhoog is, maakt het karakter niet uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij hoort bij seks hebben meer dan een leuk uiterlijk. Heeft die persoon een rot karakter wil ik er niet eens meer naar bed.
Wachten op seizoen 17 wat waarschijnlijk het laatste seizoen gaat wordenquote:
Dus jij neukt met plezier een sjacherijnige vrouw.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Afweging tussen karakter en schoonheid, maar als de schoonheid torenhoog is, maakt het karakter niet uit.
Seks is geen relatie
Als ze even mooi is als Gal Gadot, dan welquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dus jij neukt met plezier een sjacherijnige vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |