ALs ik die kop zie scrol ik mij te pletter en zie de rest niet meerquote:
Heb je @devzero al gevraagd of dat mogelijk is?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
psst. hoe kom ik bij een raw export
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik die kop zie scrol ik mij te pletter en zie de rest niet meer
Zou best kunnen, ik weet niet meer.. echt jaren geledenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
WhatPulse heette dat toch?
Monitor is een bot die automatisch een update post.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
psst. hoe kom ik bij een raw export
Nee, vind zijn snor onverzorgdquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is Johan Derksen dus meer voor jou?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Monitor is een bot die automatisch een update post.
Gal Gadot hierquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?
Windows NT 5 of zo?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!
Ik heb wel MCSE gedaan, maar ben vlak voor de laatste 2 examens of zo afgehaakt.
Mijn eigen vent 💜quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?
Het is een mooi overzicht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel ronde 33 so far.
Goed te zien dat JC een effect heeft op de punten van anderen, gezien hij niet wordt meegenomen door monitor.
Grootste aantal punten in 1x door @:FreshFruit (21)
@:Dotteke wat wilde jij nou ook alweer weten?
Leugens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |