quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:16 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
wat denk je zelfde pauper manier natuurlijk. Daarom hoop ik ook niet dat ik gebanned word
'k vond het een beetje gek. Ben gewoon geinteresseerd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:18 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
was niet lullig bedoeld overigens
Basically,quote:
wat dan, ik ben nog newb hierquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Schakeltopia het volgende:
vergeet niet dat haags en chufi niet meetellen he in de stats.
nohomo, maar het is wel een knappe vent. Mn vrouw vindt m te veel op een wolk lijken thoughquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Mikeytt het volgende:
Net op deze gast gefapt. Ging vrij makkelijk.
[ afbeelding ]
En mario!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Schakeltopia het volgende:
vergeet niet dat haags en chufi niet meetellen he in de stats.
Ja, dit gaat mijn pet te bovenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Basically,
- Ik begin hier op een vaste link, bij de scheiding ronde 32-33 Topicreeks: Het Dodetopicspel
- Dan laat ik m loopen om alle paginas te vinden (vorige knop)
- Dan zoek ik op al die paginas de topic url, naam en rond
- Dan voor alle topics parse ik de /1/999 versie van de pagina en haal ik alle tijden en usernamen op
- dan wat berekeningen voor timings.
Echter, die parse van het forum zelf is een beetje ruk, want soms staan er ineens andere divs en classes in de weg, dus daar moest ik rekening mee houden.
Verder weet ik niet hoe het precies werkt; waarschijnlijk heb ik ook voor 200 topics alle reclame zitten ophalen (geen plaatjes)
sorry <3quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
'k vond het een beetje gek. Ben gewoon geinteresseerd.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:22 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nohomo, maar het is wel een knappe vent. Mn vrouw vindt m te veel op een wolk lijken though
Iets te omgepomptquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Mikeytt het volgende:
Net op deze gast gefapt. Ging vrij makkelijk.
[ afbeelding ]
ja dat heeft weinig zin, er zit zoveel verloop tussen de mensen die wel en niet spelen en hoe actief ze zijn. denk ik hoor, maar misschien welquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nu het bolkgedrag bestuderen en dan volgende maand toeslaan
Een wolk? Adam Hagenbuch is een engelquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:22 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nohomo, maar het is wel een knappe vent. Mn vrouw vindt m te veel op een wolk lijken though
wat danquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de posts die zij doen zijn niet blokkend.
chufi en Justin_Case tellen niet mee!quote:
Er was eens een meisje uit kampeeeeen....quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"...dus hij drukt zijn staafmixer er bij haar d'r in en vraagt wat dat paard nou eigenlijk bij haar in de slaapkamer doet...."
Injecties, en niet van die heel erg gezonde.quote:
Walgelijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Injecties, en niet van die heel erg gezonde.
Was ook een bekende body-builder bij wie het is allemaal gaan ontsteken en ze hebben fakking veel spiermassa bij hem weg moeten snijden!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zie het al. Een seriemasturbeerder
Chris Wood dan?quote:
ahhhwww crap. Naja, pech. Kan ik herstellen, maar niet nu. Maar waarom is die regel er dan eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn uit de score gehaald, dus zal jouw telling nooit gelijk lopen als jij ze wel meetelt
Helaas nietquote:
Heb ooit een korte cursus netwerbeheer gedaan, kon ik wat pielen in Windows NT maar verder nooit iets andersquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"...dus hij drukt zijn staafmixer er bij haar d'r in en vraagt wat dat paard nou eigenlijk bij haar in de slaapkamer doet...."
MCSE?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb ooit een korte cursus netwerbeheer gedaan, kon ik wat pielen in Windows NT maar verder nooit iets anders
Ha ha jou bericht weer over pietquote:
WhatPulse heette dat toch?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zou wel een programma wil op mijn laptop,dat ik kan zien hoeveel ik getypt heb op de laptop
Had vroeger wel een, maar geen idee hoe het heette
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje soort mislukte Popeye.
[ afbeelding ]
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-09-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Tom Holland dan?quote:
Das wel een lekker dingquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-09-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 951 / 3962
2. Dotteke / 390 / 3918
3. Jacquelinehasselbaink / 352 / 4166
4. Superbadeendje / 347 / 2511
5. mario390 / 344 / 1768
6. kree / 320 / 1460
7. Ferrous / 274 / 1176
8. devzero / 234 / 903
9. jerney / 218 / 2325
10. aloa / 206 / 2829
11. Maanvis / 194 / 718
12. Mrsloveable / 191 / 1808
13. ToT / 184 / 3131
14. Rob / 173 / 903
15. DerRabbit / 166 / 777
16. Jippie / 149 / 1982
17. engine / 126 / 370
18. Schakeltopia / 112 / 1986
19. Dr.Mikey / 110 / 744
20. maily / 104 / 1093psst. hoe kom ik bij een raw exportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danny is ook voortdurend bezig met design dingetjes, dus dat kan de opmaak ook weer doen veranderen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:21 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Basically,
- Ik begin hier op een vaste link, bij de scheiding ronde 32-33 Topicreeks: Het Dodetopicspel
- Dan laat ik m loopen om alle paginas te vinden (vorige knop)
- Dan zoek ik op al die paginas de topic url, naam en rond
- Dan voor alle topics parse ik de /1/999 versie van de pagina en haal ik alle tijden en usernamen op
- dan wat berekeningen voor timings.
Echter, die parse van het forum zelf is een beetje ruk, want soms staan er ineens andere divs en classes in de weg, dus daar moest ik rekening mee houden.
Verder weet ik niet hoe het precies werkt; waarschijnlijk heb ik ook voor 200 topics alle reclame zitten ophalen (geen plaatjes)
Die weet ik nog van door de jaren heen, en dan is het ff een kwestie van met de juiste steekwoorden googlen he!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Jippie het volgende:
[..]![]()
![]()
vreselijk, waar haal jij die plaatjes vandaan
![]()
![]()
Das idd het nadeel van mn scrapingquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Danny is ook voortdurend bezig met design dingetjes, dus dat kan de opmaak ook weer doen veranderen.
Kortom: het is nooit af.
Getverquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Johan Derksen anders?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ALs ik die kop zie scrol ik mij te pletter en zie de rest niet meerquote:
Heb je @devzero al gevraagd of dat mogelijk is?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
psst. hoe kom ik bij een raw export
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik die kop zie scrol ik mij te pletter en zie de rest niet meer
Zou best kunnen, ik weet niet meer.. echt jaren geledenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
WhatPulse heette dat toch?
Monitor is een bot die automatisch een update post.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:30 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
psst. hoe kom ik bij een raw export
Nee, vind zijn snor onverzorgdquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is Johan Derksen dus meer voor jou?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Monitor is een bot die automatisch een update post.
Gal Gadot hierquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?
Windows NT 5 of zo?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!
Ik heb wel MCSE gedaan, maar ben vlak voor de laatste 2 examens of zo afgehaakt.
Mijn eigen vent 💜quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Als jullie met iemand naar eigen keuze het bed zouden mogen delen. Mag iedereen zijn. Wie zou dat zijn dan?
Het is een mooi overzicht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel ronde 33 so far.
Goed te zien dat JC een effect heeft op de punten van anderen, gezien hij niet wordt meegenomen door monitor.
Grootste aantal punten in 1x door @:FreshFruit (21)
@:Dotteke wat wilde jij nou ook alweer weten?
Leugens.quote:
Naja, dat zegt niks tot er een concensus over is wat een goede graadmeter is, en JC eruit is gehaald.quote:
Ik zou niet met iemand het bed in duiken omdat die er 'leuk 'uit zietquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ga 3 minuten in de zon staan...
Mooie vrouwquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik neem aan dat je die scrapes wel opslaat en niet voor elke berekening opnieuw alle topics moet afgaan?
Ian McKellen natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Mikeytt het volgende:
Dit heet liegenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet met iemand het bed in duiken omdat die er 'leuk 'uit ziet
slotjequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit een foutje in mn berekening. Faal. 16 min na elf en 29 min na 12, is geen 13 punten
Ok, ik biecht op Zwarte Piet 😍quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leugens.
M'n vriendin weet ook best dat ik met Gal Gadot naar bed zou gaan indien mogelijk. Denk dat zij ook wel met een Ian Somerhalder zou willen eten.
murp pakt daar ff 78 points ineensquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
zit een foutje in mn berekening. Faal. 16 min na elf en 29 min na 12, is geen 13 punten
Moest opzoeken wie dat wasquote:
dat krijg je van rellenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
murp pakt daar ff 78 points ineens
dus eigenlijk moet die er ook uit?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slotje
topic is even dicht geweest door murp
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slotje
topic is even dicht geweest door murp
Jij gaat de taak van monitor op je nemen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet die er ook uit?
Nee manquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij gaat de taak van monitor op je nemen?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Altijd het idee dat je daar vermicelli van drie dagen daarvoor in terugvindt
Mooi zo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt ook ervoor kiezen de posts JC wel mee te nemen in de berekening van de totalen (zoals nu dus), maar alleen niet weergeven in het overzicht?
Want de posts van JC's heeft inderdaad invloed op de anderen.
Topic was toen op slot, weet niet of dat nog een extra impact heeft op de berekening?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Johan Derksen anders?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:44 schreef Mikeytt het volgende:
Normaal niet aangetrokken tot bejaarden, maar Ellen Pompeo is een uitzondering
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2quote:
Nee hoor, bij mij hoort bij seks hebben meer dan een leuk uiterlijk. Heeft die persoon een rot karakter wil ik er niet eens meer naar bed.quote:
Grey'squote:Op dinsdag 15 september 2020 14:44 schreef Mikeytt het volgende:
Normaal niet aangetrokken tot bejaarden, maar Ellen Pompeo is een uitzondering
[ afbeelding ]
zelfde tijd, of een modje die door het slotje postquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Holy_Goat het volgende:
hoe kunnen er 2 posts in deze 33e ronde zijn met 303 posts?
Afweging tussen karakter en schoonheid, maar als de schoonheid torenhoog is, maakt het karakter niet uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij hoort bij seks hebben meer dan een leuk uiterlijk. Heeft die persoon een rot karakter wil ik er niet eens meer naar bed.
Wachten op seizoen 17 wat waarschijnlijk het laatste seizoen gaat wordenquote:
Dus jij neukt met plezier een sjacherijnige vrouw.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Afweging tussen karakter en schoonheid, maar als de schoonheid torenhoog is, maakt het karakter niet uit.
Seks is geen relatie
Als ze even mooi is als Gal Gadot, dan welquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dus jij neukt met plezier een sjacherijnige vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |