Uiteraard. Zo wel, vraag ik toch gewoon een refund bij Paypal omdat ik mn dienst niet gekregen hebquote:
Ben jij monitor aan het controleren?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik ben nu heel ronde 33 aan het parsen
ben benieuwd of het een beetje overeenkomt met de officiele ranking
ghehquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo wel, vraag ik toch gewoon een refund bij Paypal omdat ik mn dienst niet gekregen heb
<3 had niet zo'n abracadabra opgeleverdquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of deze ♥
Of toch deze 🎔 maar deze is ook leuk ❤
nee. ik vind de punten leuke bijvangst in de check. Het is vooral een excuus om eens tijd te stoppen in iets wat niet direct omzet oplevert binnen de BVquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij monitor aan het controleren?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo wel, vraag ik toch gewoon een refund bij Paypal omdat ik mn dienst niet gekregen heb
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nee. ik vind de punten leuke bijvangst in de check. Het is vooral een excuus om eens tijd te stoppen in iets wat niet direct omzet oplevert binnen de BV
zag je hoe ik hier bewust 1 punt weggafquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Speeltijd is ook belangrijk, anders raak je het snel beu, denk ik dan
Query je rechtstreeks de database of via scraping van de html pagina?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nee. ik vind de punten leuke bijvangst in de check. Het is vooral een excuus om eens tijd te stoppen in iets wat niet direct omzet oplevert binnen de BV
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hij meent het ook nog volgens mij
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Query je rechtstreeks de database of via scraping van de html pagina?
ja kan wel interessant zijn, wie blokt wie, of nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
zag je hoe ik hier bewust 1 punt weggaf
Nouja, misschien had je toegang gekregen, weet ik veel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:16 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
wat denk je zelfde pauper manier natuurlijk. Daarom hoop ik ook niet dat ik gebanned word
ga me nou niet op ideeen brengenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja kan wel interessant zijn, wie blokt wie, of niet
was niet lullig bedoeld overigensquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, misschien had je toegang gekregen, weet ik veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |