Wat een werk en wat een tijd HGquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:04 schreef Holy_Goat het volgende:
Update.
[ link | afbeelding ]
Dit gaat over 2 oudere topics in de ronde, als test.
• Links per naam
• Rechts per topic
• Beneden de timeline met puntengrens
Max interval = langste tijd tussen posts
Avg interval = gemiddelde tijd tussen posts
EFF = een soort van maatgeving hoe effectief iemand is, alleen weet ik niet of het ergens op slaat. De gedachte is dan je het aantal posts telt wat tot een punt heeft geleid, die deelt door je totale aantal posts, en dat vermenigvuldigd met het relatieve aantal punten ten opzichte van het totaal.
Op basis van bovenstaande, is moemoe natuurlijk extreem effectief met zijn 3 punten in 1 post. Zelfs als je corrigeert op puntentotaal. Effectiefst zijn betekent niet per se winnen overigens, want justin case heeft 5 punten gehaald. Toch als je ToT met Justin_Case vergelijkt hebben ze beiden ongeveer evenveel posts. Echter is Justin_Case bijna 4x effectiever want hij heeft 5 punten met minder posts
Iemand suggesties?
@:devzero @:moderator @:Justin_Case @:Dotteke @:superbadeendje @:FreshFruit
Straks gaan ze nog zeggen "Als u niet meewerkt is eventuele schade voor uw eigen rekening".quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weer ff lezen, had twee mannen aan de deur. Mijn autootje moet aan de kant maar ben het niet eens met de oplossing. Hadden gisteren heel wat anders afgesproken
Oftewel meer bezuinigingen op de zorg en het onderwijs enzo, benzineprijzen omhoog, pakkie peuken gaat ¤450 kosten, haags mag vanaf nu z'n eigen uitkering gaan betalen, grenzen moeten open voor arbeidskrachten uit Syrië en het gewone klootjesvolk mag lekker de tyfus krijgen terwijl grote bedrijven dikke bonussen en vrijstellingen krijgen zolang ze zich hier maar vestigen voor die Syrische werknemers?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Nederland moet zich opmaken voor een zware economische terugslag. Dat zei koning Willem-Alexander dinsdag in de troonrede. Hoe zwaar die economische terugslag zal zijn hangt volgens de koning af van de duur en de mate waarin het coronavirus de wereld "in zijn greep zal houden".
Ja ellende is dat he, en dan maar lachen, mevr we moeten wel tot een oplossing komenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stom dat ze de afspraken niet na komen dan
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oftewel meer bezuinigingen op de zorg en het onderwijs enzo, benzineprijzen omhoog, pakkie peuken gaat ¤450 kosten, haags mag vanaf nu z'n eigen uitkering gaan betalen, grenzen moeten open voor arbeidskrachten uit Syrië en het gewone klootjesvolk mag lekker de tyfus krijgen terwijl grote bedrijven dikke bonussen en vrijstellingen krijgen zolang ze zich hier maar vestigen voor die Syrische werknemers?
Ik ben nou eenmaal de bestequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:04 schreef Holy_Goat het volgende:
Update.
[ link | afbeelding ]
• Links per naam
• Rechts per topic
EFF = een soort van maatgeving hoe effectief iemand is, alleen weet ik niet of het ergens op slaat. De gedachte is dan je het aantal posts telt wat tot een punt heeft geleid, die deelt door je totale aantal posts, en dat vermenigvuldigd met het relatieve aantal punten ten opzichte van het totaal.
Op basis van bovenstaande, is moemoe natuurlijk extreem effectief met zijn 3 punten in 1 post. Zelfs als je corrigeert op puntentotaal. Effectiefst zijn betekent niet per se winnen overigens, want justin case heeft 5 punten gehaald. Toch als je ToT met Justin_Case vergelijkt hebben ze beiden ongeveer evenveel posts. Echter is Justin_Case bijna 4x effectiever want hij heeft 5 punten met minder posts
Iemand suggesties?
Prinsjesdag is vooral een "Dit jaar wordt u op DEZE manier in de reet geneukt"-dag, met een boodschap dat we solidair met elkaar moeten zijn en tolerant tegenover anderen enzo.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja
Hou mij er verder ook niet mee bezig eigenlijks
Maar jouw auto moet voor de deur blijven staan, zodat er makkelijker bij je auto kan komen? Of vindt jij niet erg als die voor een tijdje verder op geparkeerd staat?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ellende is dat he, en dan maar lachen, mevr we moeten wel tot een oplossing komen
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
@:Mikeytt heeft ook zijn hart gelucht in de ticker
Doe je deze <3quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:09 schreef Jippie het volgende:
❤️❤️❤️❤️ Komen niet door in de ticker
cool!quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:04 schreef Holy_Goat het volgende:
Update.
[ link | afbeelding ]
• Links per naam
• Rechts per topic
Iemand suggesties?
Zie DMquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar jouw auto moet voor de deur blijven staan, zodat er makkelijker bij je auto kan komen? Of vindt jij niet erg als die voor een tijdje verder op geparkeerd staat?
Wat hebben ze eigenlijk met je afgesproken?
Zou zwarte piet een roze bikini hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:10 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
even vereeuwigen dan maar
ik ben nu heel ronde 33 aan het parsenquote:
Dat is ook een relnicht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:10 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
even vereeuwigen dan maar
ja kijken of monitor ons belazertquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik ben nu heel ronde 33 aan het parsen
ben benieuwd of het een beetje overeenkomt met de officiele ranking
Uiteraard. Zo wel, vraag ik toch gewoon een refund bij Paypal omdat ik mn dienst niet gekregen hebquote:
Ben jij monitor aan het controleren?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik ben nu heel ronde 33 aan het parsen
ben benieuwd of het een beetje overeenkomt met de officiele ranking
ghehquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo wel, vraag ik toch gewoon een refund bij Paypal omdat ik mn dienst niet gekregen heb
<3 had niet zo'n abracadabra opgeleverdquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of deze ♥
Of toch deze 🎔 maar deze is ook leuk ❤
nee. ik vind de punten leuke bijvangst in de check. Het is vooral een excuus om eens tijd te stoppen in iets wat niet direct omzet oplevert binnen de BVquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij monitor aan het controleren?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo wel, vraag ik toch gewoon een refund bij Paypal omdat ik mn dienst niet gekregen heb
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nee. ik vind de punten leuke bijvangst in de check. Het is vooral een excuus om eens tijd te stoppen in iets wat niet direct omzet oplevert binnen de BV
zag je hoe ik hier bewust 1 punt weggafquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Speeltijd is ook belangrijk, anders raak je het snel beu, denk ik dan
Query je rechtstreeks de database of via scraping van de html pagina?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
nee. ik vind de punten leuke bijvangst in de check. Het is vooral een excuus om eens tijd te stoppen in iets wat niet direct omzet oplevert binnen de BV
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hij meent het ook nog volgens mij
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Query je rechtstreeks de database of via scraping van de html pagina?
ja kan wel interessant zijn, wie blokt wie, of nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
zag je hoe ik hier bewust 1 punt weggaf
Nouja, misschien had je toegang gekregen, weet ik veel.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:16 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
wat denk je zelfde pauper manier natuurlijk. Daarom hoop ik ook niet dat ik gebanned word
ga me nou niet op ideeen brengenquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja kan wel interessant zijn, wie blokt wie, of niet
was niet lullig bedoeld overigensquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, misschien had je toegang gekregen, weet ik veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |