Soms wel idd.quote:
Wat interessant! Ben jij zo van de cijfers?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:42 schreef Holy_Goat het volgende:
Leuke dingen. Moemoe post één keer in die 2 topics, en heeft meteen de langste interval tijd met 3 punten te pakken
[ link | afbeelding ]
Maar het is wel grappig prcies 2500 posts.quote:
Zolang we maar lol hebben.quote:
Hey Jippiequote:
Hey Mario,quote:
Nee, moet zo aan de schrijfquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey JippieNiet gaan varen vandaag? Is er wel mooi weer voor lijkt mij.
Ja, moet ook gebeurenquote:
O dat is lekker. Heb ik echt al heel lang niet meer gehad.quote:
Rob houdt ook volquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, moet ook gebeuren
Zie net je bericht in de lopende balk
Ja zag hem gelijk achter jou aan komenquote:
Is mijn werk, soort van. Ben nu aan het werk ontwijkend gedrag vertonen, ook wel eens leukquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat interessant! Ben jij zo van de cijfers?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:51 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Is mijn werk, soort van. Ben nu aan het werk ontwijkend gedrag vertonen, ook wel eens leuk
Daar heb ik nou echt helemaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:51 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Is mijn werk, soort van. Ben nu aan het werk ontwijkend gedrag vertonen, ook wel eens leuk
Vind jij toch leuk?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:53 schreef mario390 het volgende:
de realityshow wahnzinnn stopt
ook in coronatijden niet![]()
![]()
in italien GF Vip 5 gestartet
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
@:Mikeytt heeft ook zijn hart gelucht in de ticker
Wel eentje met een witte L dan, voor Paul!quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vroeg mij al of of ik iets zou posten over zwarte piet in een roze bikini
Waarom ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vroeg mij al of of ik iets zou posten over zwarte piet in een roze bikini
O weer ff lezen, had twee mannen aan de deur. Mijn autootje moet aan de kant maar ben het niet eens met de oplossing. Hadden gisteren heel wat anders afgesprokenquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:52 schreef Jippie het volgende:
@:Mikeytt heeft ook zijn hart gelucht in de ticker
Hoop blablabla weer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Nederland moet zich opmaken voor een zware economische terugslag. Dat zei koning Willem-Alexander dinsdag in de troonrede. Hoe zwaar die economische terugslag zal zijn hangt volgens de koning af van de duur en de mate waarin het coronavirus de wereld "in zijn greep zal houden".
Stom dat ze de afspraken niet na komen danquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weer ff lezen, had twee mannen aan de deur. Mijn autootje moet aan de kant maar ben het niet eens met de oplossing. Hadden gisteren heel wat anders afgesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |