quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog nooit zo blij geweest om op Franse bodem te zijn.
Kanaaltunnel is nog langer toch? Ben er nog nooit doorheen geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond ooit naast de auto in de trein in de kanaaltunnel. kon mijn koel nog bewaren maar ik heb geloof ik 70% van de tijd de instructies gelezen met wat te doen als er wat gebeurt en 20% denkend aan er gebeurt niets er gebeurt niets. En 10% pratend met mede passagiers.
Nooit meer denk ik.
Uurtje met de trein?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kanaaltunnel is nog langer toch? Ben er nog nooit doorheen geweest.
Geen aanrader.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
De tunnel loopt van het dorp Coquelles bij Calais in Noord-Frankrijk naar Folkestone in Kent. De tunnel is ongeveer 50,5 kilometer lang: 3,3 km in Frankrijk, 9,3 km in het Verenigd Koninkrijk, en 37,9 km onder water.
Krijg het al benauwd als ik het lees
Ik vind dat ook niet zo fijn idee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
De tunnel loopt van het dorp Coquelles bij Calais in Noord-Frankrijk naar Folkestone in Kent. De tunnel is ongeveer 50,5 kilometer lang: 3,3 km in Frankrijk, 9,3 km in het Verenigd Koninkrijk, en 37,9 km onder water.
Pfff neequote:Op dinsdag 15 september 2020 12:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet zo fijn idee.
Ongelooflijk dat ze dat kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |