wat danquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de posts die zij doen zijn niet blokkend.
chufi en Justin_Case tellen niet mee!quote:
Er was eens een meisje uit kampeeeeen....quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"...dus hij drukt zijn staafmixer er bij haar d'r in en vraagt wat dat paard nou eigenlijk bij haar in de slaapkamer doet...."
Injecties, en niet van die heel erg gezonde.quote:
Walgelijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Injecties, en niet van die heel erg gezonde.
Was ook een bekende body-builder bij wie het is allemaal gaan ontsteken en ze hebben fakking veel spiermassa bij hem weg moeten snijden!
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik zie het al. Een seriemasturbeerder
Chris Wood dan?quote:
ahhhwww crap. Naja, pech. Kan ik herstellen, maar niet nu. Maar waarom is die regel er dan eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn uit de score gehaald, dus zal jouw telling nooit gelijk lopen als jij ze wel meetelt
Helaas nietquote:
Heb ooit een korte cursus netwerbeheer gedaan, kon ik wat pielen in Windows NT maar verder nooit iets andersquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"...dus hij drukt zijn staafmixer er bij haar d'r in en vraagt wat dat paard nou eigenlijk bij haar in de slaapkamer doet...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |