Top hopelijk komt er iets goeds uit gun het jou van hartequote:Op dinsdag 15 september 2020 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed het was een leuk gesprek. Ik heb al een lijstje gekregen met bedrijven waar ik voorgesteld ga worden.
Idd.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Top hopelijk komt er iets goeds uit gun het jou van harte
Sandwich ham/kaas/tomaat en een noedelsoepje.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sandwich ham/kaas/tomaat en een noedelsoepje.
Lekker eet ik vaak in de ochtendquote:
broodje gezondquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sandwich ham/kaas/tomaat en een noedelsoepje.
Eigenlijk ook wel trek inquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga straks lekker een ijsje pakken.
Ook lekker.quote:
Goed idee, doe ik vanavond welquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga straks lekker een ijsje pakken.
Afiyet olsun.quote:
En niet te zuur is, sommige zijn zo zuur blegquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou van dikke yoghurt. Hangop en Haagse Bluf ook lekker
Nee niet zo zuur, hou ik niet van. Maar ook niet te zoetquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En niet te zuur is, sommige zijn zo zuur bleg
Tussen in, dat je ook gewoon zo op kan eten in plaatst van siroop er door of aardbeitjesquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee niet zo zuur, hou ik niet van. Maar ook niet te zoet
Frambozen of mango ook heerlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tussen in, dat je ook gewoon zo op kan eten in plaatst van siroop er door of aardbeitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |