chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Echt OV voor de noodzaak enzo. En af en toe mss ok. Maar denk niet dat ik er ooit helemaal fan van ga worden.Do what you love, love what you do!![]()
Vind reizen met de trein verschrikkelijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:10 schreef kree het volgende:
Echt OV voor de noodzaak enzo. En af en toe mss ok. Maar denk niet dat ik er ooit helemaal fan van ga worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heerlijk juist. Ik hoef niet op het verkeer te letten, kan spelletje spelen op m'n telefoon of juist lekker FOK!ken. Kan allemaal niet als ik ik een auto zo moeten besturen. Geef mij de trein maar!quote:Op woensdag 16 september 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind reizen met de trein verschrikkelijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nouja moet zeggen aantal maanden gedaan dagelijks en het is niet zo heel erg als je beetje de trajecten en tijden kent. Want kom nog redelijk snel dan ergens als het grote plaatsen zijn. Iig sneller als met de auto in de spits. Dus niet eens een rare optie. Maar ik zit altijd ermee dat in katwijk geen station is en dan zit je eerst alweer met een bus die ook bijna half uur kost. Vanaf leiden cs is alles dan wel weer snel met de trein want in half uur ook op amsterdam of rotterdam en den haag zit er nog tussen in met iets meer als 15 min. Maarja dan ben je op het station daar. Hangt er maar van af waar je heen wil hoeveel extra dat gaat kosten met wachten en overstappen. Wss langer als dat hele stukje vanaf leiden wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind reizen met de trein verschrikkelijk.Do what you love, love what you do!![]()
FIPOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Als,ik naar mijn vader ga met de trein moet ik eerst van hier naar het station Kost mij 50 min dan een uur in de trein Dan nog eens een keer 25 min met de bus. Ga ik met de auto ben ik er in 55 minquote:Op woensdag 16 september 2020 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Ik hoef niet op het verkeer te letten, kan spelletje spelen op m'n telefoon of juist lekker FOK!ken. Kan allemaal niet als ik ik een auto zo moeten besturen. Geef mij de trein maar!
En als ik weg ben hoef ik niet zo nodig op mijn telefoon. Heb ook geen abo dus kan ook niet veel. Spelletje wel maar verder niets. Hoeft niet voor mij als ik ergens ben hoef ik geen telefoon om te internettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yeahhh you are the best my dearquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buiten de spits ja. In de spits vind ik er niks aan.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Ik hoef niet op het verkeer te letten, kan spelletje spelen op m'n telefoon of juist lekker FOK!ken. Kan allemaal niet als ik ik een auto zo moeten besturen. Geef mij de trein maar!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op woensdag 16 september 2020 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhh you are the best my dear![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En dat overstappen. Heb daar zo de pest aan.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:18 schreef engine het volgende:
[..]
Buiten de spits ja. In de spits vind ik er niks aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach als ik in de trein naar huis zit 's avonds kan ik gerust een biertje drinken. Kan in een auto ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:15 schreef kree het volgende:
Relaxter no way Hahaha geef mij maar autoIk heb er één en ik ben er trots op
Als roker valt dat meequote:Op woensdag 16 september 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat overstappen. Heb daar zo de pest aan.
Heb ik van horen zeggenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou dit hangt ervan af als je denk ik elke dag zelfde ritje hebt zo'n beetje en sluit op elkaar aan dan kan het wel werken. Als je dat niet hebt zoals ik had. En dan moet wachten op rare overstaps enzo op een station in de kou dan wordt het snel minder.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Ik hoef niet op het verkeer te letten, kan spelletje spelen op m'n telefoon of juist lekker FOK!ken. Kan allemaal niet als ik ik een auto zo moeten besturen. Geef mij de trein maar!
Dus nja ik denk dat het ok is en zullen hoop mensen zijn die nu de auto pakken voor het vaste ritje tussen randstad plaatsen die best met het ov zouden kunnen gaan denk ik naar kantoor en terug.
Die moeten dat vooral doen zou mij een stuk schelen. Wil zeggen als ik het weer kan dus.Do what you love, love what you do!![]()
Je mag op stations toch niet meer roken. Dacht ik gehoord te hebben?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal gesproken wel maar ik maak zulke lange dagen. Ik loop geen risico op oververmoeidheid als ik met de trein ga.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:15 schreef kree het volgende:
Relaxter no way Hahaha geef mij maar autoZonder wrijving geen glans![]()
Sodetering wat typen jullie veel hier.... Maar wel grappig.![]()
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
NS is bezig om de stations rookvrij te maken ja. Uit m'n hoofd vanaf oktober dat ze allemaal rookvrij moeten zijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag op stations toch niet meer roken. Dacht ik gehoord te hebben?Ik heb er één en ik ben er trots op
Heyquote:Op woensdag 16 september 2020 06:21 schreef Straatverlichting het volgende:
Sodetering wat typen jullie veel hier.... Maar wel grappig.![]()
![]()
. Ja lurkers moeten toch wat te lezen hebben.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar hahaha ja lol done that. Moet je nu wel ff je mondkapje weghalen gehehe.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach als ik in de trein naar huis zit 's avonds kan ik gerust een biertje drinken. Kan in een auto ook niet.
Naja ik zeg maar het kan met het ov stuk slimmer zijn nog. Maar hangt wel af van het traject en hoever nog van station af waar je moet zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Voor de rokers niet fijnquote:Op woensdag 16 september 2020 06:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
NS is bezig om de stations rookvrij te maken ja. Uit m'n hoofd vanaf oktober dat ze allemaal rookvrij moeten zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 september 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey. Ja lurkers moeten toch wat te lezen hebben.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Mag bijna nergens meer. Rookplaatsen halen ze ook al weg van de perrons. Wat bs is wmb maarja loop wel illegaal ff naar einde perron als ik echt lang moet wachten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Weet ik niet?quote:Op woensdag 16 september 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag op stations toch niet meer roken. Dacht ik gehoord te hebben?
Dat is nog niet zo heel lang dan.
Op Schiphol hebben ze wel de rookruimtes gesloten tijdje terug.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die kleine stations waar ik kom sta je toch al buitenquote:Op woensdag 16 september 2020 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
Mag bijna nergens meer. Rookplaatsen halen ze ook al weg van de perrons. Wat bs is wmb maarja loop wel illegaal ff naar einde perron als ik echt lang moet wachten.
Op de perrons of in de luchthaven zelf?quote:Op woensdag 16 september 2020 06:23 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Op Schiphol hebben ze wel de rookruimtes gesloten tijdje terug.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op de luchthaven zelf.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de perrons of in de luchthaven zelf?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ken het maar als je een bus vol shit nodig hebt voor je werk dan is een trein geen optie. En dan nog door heel nl. Brrrr tijdje gedaan met oppikken colega's en het ging hoor dan op stations afspreken maar moest er wel 4 uur voor opstaan. Uit de noodzaak omdat het toch dan redelijk lang is via ov en nog met auto om om 8 uur bij een klant te zijn. Laat staan terug. Dus wat ik wil zeggen denk dat ov best goed kan werken wel en voor wie zouden dat moeten doen. Want scheelt voor de rest van het verkeer. Maarja een management pik gaat ook liever in zn dikke lease bmw ofzoquote:Op woensdag 16 september 2020 06:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar ik maak zulke lange dagen. Ik loop geen risico op oververmoeidheid als ik met de trein ga.Do what you love, love what you do!![]()
O, dat ook al. Blijft niet veel ruimte voor de rokers zo.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:23 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Op Schiphol hebben ze wel de rookruimtes gesloten tijdje terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah oké. Ben er al een tijd niet meer geweest en sinds ik niet meer rook let ik er sowieso niet meer echt op.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is niet zo heel lang terug. Maar gaat systematisch weg nu die rook zones op perrons.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:23 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Op Schiphol hebben ze wel de rookruimtes gesloten tijdje terug.
Was al bezig maar steeds minder.
Tja ik denk gelul hoor, doe er eentje einde perron dan, heeft niemand er last van. Maargoed omdat ik rook ook natuurlijk. Gelijk zin in een peuk nu.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom maar zelfs daar mag het dus niet meer. Tenzij rookplaats maar die gaan ook weg wel beetje.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:24 schreef engine het volgende:
[..]
Die kleine stations waar ik kom sta je toch al buitenDo what you love, love what you do!![]()
Rokers mogen steeds minderquote:Op woensdag 16 september 2020 06:29 schreef kree het volgende:
[..]
Het is niet zo heel lang terug. Maar gaat systematisch weg nu die rook zones op perrons.
Tja ik denk gelul hoor, doe er eentje einde perron dan, heeft niemand er last van. Maargoed omdat ik rook ook natuurlijk. Gelijk zin in een peuk nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schiphol station en alles erboven kun je niet roken..... no way of je moet helemaal naar buiten via de aankomst hal.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de perrons of in de luchthaven zelf?Do what you love, love what you do!![]()
Ja vind het allemaal wat overdreven.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:29 schreef kree het volgende:
[..]
Het is niet zo heel lang terug. Maar gaat systematisch weg nu die rook zones op perrons.
Tja ik denk gelul hoor, doe er eentje einde perron dan, heeft niemand er last van. Maargoed omdat ik rook ook natuurlijk. Gelijk zin in een peuk nu.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou opzich het idee van niet roken ben ik trouwens niet eens zo tegen want wss beter. Maar het beperken opleggen van regels enzo daarover totaal weer wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind het allemaal wat overdreven.
Mag iemand nog zelf wat te kiezen hebben denk? Zolang het zo kan dat anderen er geen last van hebben mij best.
Ik iriteer me ook mateloos als iemand zn manderijntje aan het pellen is in een trein. Denk maar fruitruimte voor maken of fruit zone. Dam'n om ff een voorbeeld te noemen.Do what you love, love what you do!![]()
Nog even en je mag straks ook niet meer in je tuin roken, overlast voor de buren ( gelukkig rook ik niet meer)quote:Op woensdag 16 september 2020 06:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind het allemaal wat overdreven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar precies dit dus. Ik snap het nl best op schoolpleinen etc etc. En het is al zoveel beperkt nou degene die er nu over zeiken is gelul gewoon. Je ademt per dag meer in aan bv verkeer als wat 10 sec is als je langs iemand loopt die rookt. Buiten zelfs nog.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en je mag straks ook niet meer in je tuin roken, overlast voor de buren ( gelukkig rook ik niet meer)
Dus nja vindt t te ver gaan ook.Do what you love, love what you do!![]()
Bij kinderen een rookverbod prima. Maar ja dan zit je in je tuin te roken en de kindertjes van je buren spelen buiten?quote:Op woensdag 16 september 2020 06:39 schreef kree het volgende:
[..]
Maar precies dit dus. Ik snap het nl best op schoolpleinen etc etc. En het is al zoveel beperkt nou degene die er nu over zeiken is gelul gewoon. Je ademt per dag meer in aan bv verkeer als wat 10 sec is als je langs iemand loopt die rookt. Buiten zelfs nog.
Dus nja vindt t te ver gaan ook.
Er zijn mensen die overal over zeuren he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen die friet of kebab eten in de treinquote:Op woensdag 16 september 2020 06:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou opzich het idee van niet roken ben ik trouwens niet eens zo tegen want wss beter. Maar het beperken opleggen van regels enzo daarover totaal weer wel.
Mag iemand nog zelf wat te kiezen hebben denk? Zolang het zo kan dat anderen er geen last van hebben mij best.
Ik iriteer me ook mateloos als iemand zn manderijntje aan het pellen is in een trein. Denk maar fruitruimte voor maken of fruit zone. Dam'n om ff een voorbeeld te noemen.
Gadver ...quote:Op woensdag 16 september 2020 06:41 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen die friet of kebab eten in de trein![]()
Zolang het op het balkon nog maar magquote:Op woensdag 16 september 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en je mag straks ook niet meer in je tuin roken, overlast voor de buren ( gelukkig rook ik niet meer)
Van mij wel hoor, mensen mogen roken waar ze willen, behalve in mijn huis.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang het op het balkon nog maar magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is inderdaad wel smerig, of gerechten met een zware knoflook luchtquote:Op woensdag 16 september 2020 06:41 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen die friet of kebab eten in de trein![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik weet het, maar dat is meer dat ze het ruiken alsdat er ook maar iets van schade verder is.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij kinderen een rookverbod prima. Maar ja dan zit je in je tuin te roken en de kindertjes van je buren spelen buiten?
Er zijn mensen die overal over zeuren he.
Nu denk ik uiteindelijk komt het tot een onwijs verbod. Maargoed dat overleef ik wss toch niet.
Vindt wel dat ze het moeten ontmoedigingen onder de jeugd. He en is op scholen dus. Vooral daar. Maar ok ik weet niet kan heel slecht tegen dat opleggen van overal... want is gelul als ze het overal willen dan verbieden ze de hele verkoop maar in 1 keer. Maarja we weten allemaal waarom dat toch ook weer niet.. dus halfslachtig iets en dan moeten ze niet zeuren dat er ook plekken zijn waar mensen nog mogen roken. Laat staan thuis.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen idee tot hoever de rook van een peuk schadelijk is. Ik weet alleen van mijn longarts dat meeroken gevaarlijker voor de longen is dan zelf rokenquote:Op woensdag 16 september 2020 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is meer dat ze het ruiken alsdat er ook maar iets van schade verder is.
Nu denk ik uiteindelijk komt het tot een onwijs verbod. Maargoed dat overleef ik wss toch niet.
Vindt wel dat ze het moeten ontmoedigingen onder de jeugd. He en is op scholen dus. Vooral daar. Maar ok ik weet niet kan heel slecht tegen dat opleggen van overal... want is gelul als ze het overal willen dan verbieden ze de hele verkoop maar in 1 keer. Maarja we weten allemaal waarom dat toch ook weer niet.. dus halfslachtig iets en dan moeten ze niet zeuren dat er ook plekken zijn waar mensen nog mogen roken. Laat staan thuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joh, dat zijn dingen die je gewoon niet fatsoenlijk kunt eten zonder te knoeien en vieze handen te krijgen. En de stinkende resten gaan lekker in zo'n prullenbakje tussen de banken en daar kunnen anderen dan nog de hele dag van genieten.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het we maken een fastfood zone....![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
Joh, dat zijn dingen die je gewoon niet fatsoenlijk kunt eten zonder te knoeien en vieze handen te krijgen. En de stinkende resten gaan lekker in zo'n prullenbakje tussen de banken en daar kunnen anderen dan nog de hele dag van genieten.een goede morgen
In de open lucht??? Nul tot niks. Je ruikt het wil niet zeggen dat het gelijk schadelijk is. In een gesloten ruimte is het wss ander verhaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee tot hoever de rook van een peuk schadelijk is. Ik weet alleen van mijn longarts dat meeroken gevaarlijker voor de longen is dan zelf roken
Als je buiten bent dan adem je meer slechte stoffen in als een fractie van een peuk die je wel ruikt als wat er verder al rond zweeft in de lucht. En je hoeft daar geen wetenschapper voor te zijn.
Maar zo doen ze het graag voor natuurlijk..... terwijl ze wel de belasting inkomsten willen hebben erover. Hypocriet als de pest is het. HahaDo what you love, love what you do!![]()
Hahaha ja klopt wel idd.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
Joh, dat zijn dingen die je gewoon niet fatsoenlijk kunt eten zonder te knoeien en vieze handen te krijgen. En de stinkende resten gaan lekker in zo'n prullenbakje tussen de banken en daar kunnen anderen dan nog de hele dag van genieten.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom zou een longarts iets verbieden wat hem werk ontneemt?quote:Op woensdag 16 september 2020 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
In de open lucht??? Nul tot niks. Je ruikt het wil niet zeggen dat het gelijk schadelijk is. In een gesloten ruimte is het wss ander verhaal.
Als je buiten bent dan adem je meer slechte stoffen in als een fractie van een peuk die je wel ruikt als wat er verder al rond zweeft in de lucht. En je hoeft daar geen wetenschapper voor te zijn.
Maar zo doen ze het graag voor natuurlijk..... terwijl ze wel de belasting inkomsten willen hebben erover. Hypocriet als de pest is het. HahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou kijk nee dat zeg ik niet. Tuurlijk verbieden ze het roken of zeggen niet te doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou een longarts iets verbieden wat hem werk ontneemt?
Maar als jij langs iemand loopt die rookt in de open lucht. Nou hoeveel schadelijke je daar dan van in ademt zal wel onwijs meevallen he vergeleken met als je over straat loopt tussen verkeer. Zeker in een stad.
Fractie van en een longarts kan daar hetzelfde van zeggen. Maar dat is niet politiek correct want we kunnen niet al het verkeer verbieden. Hmmms media nos staats omroep wil het zo brengen btw wel. Maar achter de schermen is het verhaal toch wat anders zeg ik maar zo
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen idee of het wel of niet schadelijk is als er in de buitenlucht gerookt wordt en je loopt er langs.
Zal wel iets van waarheid in zitten misschienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouja ik zeg het ook niet als wetenschapper. Maar het verwaaien in de openlucht. Nou het moet uiterst minimaal zijn denk van iemand die rookt tov het verkeer en de rest. Maargoed ok je hebt gelijk ik weet dat ook niet wetenschappelijk maar common sense enzo beetje.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen idee of het wel of niet schadelijk is als er in de buitenlucht gerookt wordt en je loopt er langs.
Zal wel iets van waarheid in zitten misschien
Ja soms is het ook maar goed dat we niet alles weten Kree. Ik zou niet eens alles willen weten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad ja, nou ff de staatsomroep kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Ja soms is het ook maar goed dat we niet alles weten Kree. Ik zou niet eens alles willen weten.
Veel kijk plezier dan maar
Nah nieuws duurt 10 min ofzo. Ben nog wel benieuwd naar die politieke beschouwingen eigenlijk later vandaag.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat toneel stukje kan mij al lang niet meer boeien eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nah nieuws duurt 10 min ofzo. Ben nog wel benieuwd naar die politieke beschouwingen eigenlijk later vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwah het kan af en toe nog interessant zijn ook om even te kijken wie wat waar over denkt. Maargoed dat het 1 grote verkiezings show is is me ook allang al duidelijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat toneel stukje kan mij al lang niet meer boeien eerlijk gezegd.Do what you love, love what you do!![]()
Heb het altijd gevolgd maar de laatste jaren niet echt meer, Een hoop geblabla en beloftes die toch niet nagekomen worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Ferrousquote:
Nouja dat denk ik ook wel, grote woorden weer maar moeten ze een coalitie vormen etc en dan veranderen ze gewoon zo ook weer. Heb geen idee waar ik op zal gaan stemmen nog met volgende verkiezingen. Nu stem ik altijd al redelijk midden en beetje rechts. Maar nog niet uit wat nu weer.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Heb het altijd gevolgd maar de laatste jaren niet echt meer, Een hoop geblabla en beloftes die toch niet nagekomen worden.Do what you love, love what you do!![]()
IK weet het ook niet en stemmen tja. Staat het de hoge heren niet aan wat er uitgekomen is zetten ze die partij toch buiten spel en mag die niet mee doenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat denk ik ook wel, grote woorden weer maar moeten ze een coalitie vormen etc en dan veranderen ze gewoon zo ook weer. Heb geen idee waar ik op zal gaan stemmen nog met volgende verkiezingen. Nu stem ik altijd al redelijk midden en beetje rechts. Maar nog niet uit wat nu weer.
Ik stem veilig op een kleine partij weet ook nog niet welkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Aloaquote:
Yeahhhquote:![]()
![]()
Partij voor de Dotjes
![]()
![]()
Eigenlijk zegt je hele stem niet zoveel he. Dat is het rare van het systeem. Want het zegt niet zoveel over de mening van iedereen behalve dat anderen mss meer stemmen hebben. Uiteindelijk komen de sowieso grootste partijen aan de macht. Tja kweet niet zou veel meer rechtstreeks moeten zijn. Maar dit komt door coalitie vormen waardoor eigenlijk dan toch niet naar stemmers geluisterd gaat worden. Want vallen er buiten en is oppositie . Naja. Ok dramatisch is het systeem niet. Maar totaal eerlijk ook nietquote:Op woensdag 16 september 2020 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK weet het ook niet en stemmen tja. Staat het de hoge heren niet aan wat er uitgekomen is zetten ze die partij toch buiten spel en mag die niet mee doen
Ik stem veilig op een kleine partij weet ook nog niet welkeDo what you love, love what you do!![]()
Er wordt altijd gezegd als je niet stemt heb je ook geen recht, maar als je stemt krijg je ook geen rechtquote:Op woensdag 16 september 2020 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt je hele stem niet zoveel he. Dat is het rare van het systeem. Want het zegt niet zoveel over de mening van iedereen behalve dat anderen mss meer stemmen hebben. Uiteindelijk komen de sowieso grootste partijen aan de macht. Tja kweet niet zou veel meer rechtstreeks moeten zijn. Maar dit komt door coalitie vormen waardoor eigenlijk dan toch niet naar stemmers geluisterd gaat worden. Want vallen er buiten en is oppositie . Naja. Ok dramatisch is het systeem niet. Maar totaal eerlijk ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In onze usa vrienden is dit trouwens helemaal nog een stuk erger. Maarja. Dus niet te slecht. Perfect ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
Belazerd worden we toch welquote:Op woensdag 16 september 2020 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt je hele stem niet zoveel he. Dat is het rare van het systeem. Want het zegt niet zoveel over de mening van iedereen behalve dat anderen mss meer stemmen hebben. Uiteindelijk komen de sowieso grootste partijen aan de macht. Tja kweet niet zou veel meer rechtstreeks moeten zijn. Maar dit komt door coalitie vormen waardoor eigenlijk dan toch niet naar stemmers geluisterd gaat worden. Want vallen er buiten en is oppositie . Naja. Ok dramatisch is het systeem niet. Maar totaal eerlijk ook niet![]()
Nouja idd. Maar euhm ik heb wel eens niet gestemd omdat ik eht gewoon met geen eentje mee eens was.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt altijd gezegd als je niet stemt heb je ook geen recht, maar als je stemt krijg je ook geen recht
Dus kan best niet stemmen. En de mensen die dat zeggen die stemmen al 100 jaar dezelfde partij wss.Do what you love, love what you do!![]()
Is toch ook zoquote:Op woensdag 16 september 2020 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja je zegt t lol ik denk het.![]()
![]()
* DJMO naar @Justin_Case Zwaait.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja kom brengen danquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb ook wel eens voorbij laten gaan hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja idd. Maar euhm ik heb wel eens niet gestemd omdat ik eht gewoon met geen eentje mee eens was.
Dus kan best niet stemmen. En de mensen die dat zeggen die stemmen al 100 jaar dezelfde partij wss.
Maar men zegt dat als je niet stemt je stem dan naar de grootste partij gaat.
Denk dat Rutte wel weer gaat winnen. Corona heeft veel kapot gemaakt, maar hem gered.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dus denk ik ook.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens voorbij laten gaan hoor.
Denk dat Rutte wel weer gaat winnen. Corona heeft veel kapot gemaakt, maar hem gered.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2020 07:23:32 ]![]()
Ik ga zo ook nog maar bak koffie doen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ook en eitjes gekookt voor op de cracker. Wat een verwennerij op de vroege morgen
Lekker hoor, vult ook meteen goedquote:Op woensdag 16 september 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik ook en eitjes gekookt voor op de cracker. Wat een verwennerij op de vroege morgen![]()
![]()
Owh zonder twijfel vvd gaat het meeste binnen halen nu weer. Dat zonder twijfel.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens voorbij laten gaan hoor.
Denk dat Rutte wel weer gaat winnen. Corona heeft veel kapot gemaakt, maar hem gered.
PVV gaat wat winnen en FVD ook denk ik. En voor de rest beetje hetzelfde. Mss nog wat kleine erbij van hoe heet ie van 50+Do what you love, love what you do!![]()
PVV mag toch niet mee doenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
Owh zonder twijfel vvd gaat het meeste binnen halen nu weer. Dat zonder twijfel.
PVV gaat wat winnen en FVD ook denk ik. En voor de rest beetje hetzelfde. Mss nog wat kleine erbij van hoe heet ie van 50+Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Henk krol bedoel je.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
Owh zonder twijfel vvd gaat het meeste binnen halen nu weer. Dat zonder twijfel.
PVV gaat wat winnen en FVD ook denk ik. En voor de rest beetje hetzelfde. Mss nog wat kleine erbij van hoe heet ie van 50+![]()
Zou de KFC al open zijn?Ik heb er één en ik ben er trots op
Precies die heeft aardig wat aanhang als persoon denk vooral. Dus gok op wat zetels daarvoor maar paartje denkquote:Do what you love, love what you do!![]()
Daar willen ze toch niet mee samenwerken,quote:Op woensdag 16 september 2020 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet zou niet weten waarom of heb wat gemist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand wil een coalitie aangaan met pvv, ikzelf stem op baudet deze xquote:Op woensdag 16 september 2020 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet zou niet weten waarom of heb wat gemist?![]()
GaaaaaaaaaaaaaapIk heb er één en ik ben er trots op
Think again. Nee die gaan pas rond de middag open.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 976 / 4165
2. Dotteke / 417 / 4119
3. Superbadeendje / 372 / 2692
4. Jacquelinehasselbaink / 360 / 4329
5. mario390 / 354 / 1850
6. kree / 353 / 1610
7. Ferrous / 278 / 1190
8. devzero / 246 / 995
9. jerney / 218 / 2367
10. DerRabbit / 217 / 905
11. aloa / 213 / 2918
12. Maanvis / 200 / 843
13. ToT / 200 / 3308
14. Mrsloveable / 194 / 1894
15. Rob / 173 / 935
16. Jippie / 150 / 2029
17. engine / 132 / 415
18. Dr.Mikey / 125 / 801
19. Schakeltopia / 119 / 2173
20. maily / 104 / 1127SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Owh in de coalitie bedoel je? |quote:Op woensdag 16 september 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar willen ze toch niet mee samenwerken,
Na het is politiek he kan ook zo veranderen. Maar gok wat zetels winst toch wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik was er om vijf uur uit. Ben inmiddels al in Utrecht. En ja ik slaap nog half.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Die zit toch niet meer bij 50+quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O heb je nog uitgeslapen, ik was er om 3.30 uur al uitquote:Op woensdag 16 september 2020 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was er om vijf uur uit. Ben inmiddels al in Utrecht. En ja ik slaap nog half.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sow das vroegquote:Op woensdag 16 september 2020 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was er om vijf uur uit. Ben inmiddels al in Utrecht. En ja ik slaap nog half.
Kan je nagaan hoe ik het volgquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 976 / 4165
2. Dotteke / 417 / 4119
3. Superbadeendje / 372 / 2692
4. Jacquelinehasselbaink / 360 / 4329
5. mario390 / 354 / 1850
6. kree / 353 / 1610
7. Ferrous / 278 / 1190
8. devzero / 246 / 995
9. jerney / 218 / 2367
10. DerRabbit / 217 / 905
11. aloa / 213 / 2918
12. Maanvis / 200 / 843
13. ToT / 200 / 3308
14. Mrsloveable / 194 / 1894
15. Rob / 173 / 935
16. Jippie / 150 / 2029
17. engine / 132 / 415
18. Dr.Mikey / 125 / 801
19. Schakeltopia / 119 / 2173
20. maily / 104 / 1127Ik heb zelfs Aloa ingehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi op tijd.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je nog uitgeslapen, ik was er om 3.30 uur al uit![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je nog uitgeslapen, ik was er om 3.30 uur al uit![]()
Nou @Justin_Case waar blijft m'n koffie?
O en zo vaak ben je er niet eens zag vannacht dat je DT haaldequote:gefeliciteerd
Ik weet niet hoewel ik denk baudet heeft wel punten voor mij maar beetje de proleet etc en of ie nu ook echt wat bereikt weet het niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Niemand wil een coalitie aangaan met pvv, ikzelf stem op baudet deze x
Maargoed dat heeft de pvv ook
En net zozeer andere partijen. Ben er totaal nog niet uit, kan bij mij nog alle kanten opgaan.
Van oudsher stem ik beetje cda wel. Of cu ook nog wel eens en keertje d66
Maar nu weet ik het echt nog niet, kan alle kanten nog op.Do what you love, love what you do!![]()
Ja toch, genieten van de dag heet dat,quote:![]()
Liep om 4 uur al mijn dagelijks rondjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha dan zit je bij de verkeerde, langs de snelweg allang al openquote:Op woensdag 16 september 2020 07:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Think again. Nee die gaan pas rond de middag open.
Jam jam chicken wings .Do what you love, love what you do!![]()
SLechte slaper helaas. Was al een het spoken vanaf ,01.45 en ben er om 3.33 uit gegaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe meestal de stemwijzer ff invullen, scheelt wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet niet hoewel ik denk baudet heeft wel punten voor mij maar beetje de proleet etc en of ie nu ook echt wat bereikt weet het niet.
Maargoed dat heeft de pvv ook
En net zozeer andere partijen. Ben er totaal nog niet uit, kan bij mij nog alle kanten opgaan.
Van oudsher stem ik beetje cda wel. Of cu ook nog wel eens en keertje d66
Maar nu weet ik het echt nog niet, kan alle kanten nog op.![]()
Kon ik de trein maar laten omrijdenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha dan zit je bij de verkeerde, langs de snelweg allang al open
Jam jam chicken wings .
Nee precies. Ik heb nog niet eens de helft van het aantal posts van aloaquote:Op woensdag 16 september 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en zo vaak ben je er niet eens zag vannacht dat je DT haaldegefeliciteerd
Herkenbaar lolquote:Op woensdag 16 september 2020 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SLechte slaper helaas. Was al een het spoken vanaf ,01.45 en ben er om 3.33 uit gegaan
Ik heb ook weinig postsquote:Op woensdag 16 september 2020 07:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee precies. Ik heb nog niet eens de helft van het aantal posts van aloa![]()
O bah ...quote:Op woensdag 16 september 2020 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SLechte slaper helaas. Was al een het spoken vanaf ,01.45 en ben er om 3.33 uit gegaan![]()
Ja ik ook voor het idee hoor want zijn de punten maar beetje persoonlijke mening over een partij speelt bij mij ook wel mee.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:35 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Doe meestal de stemwijzer ff invullen, scheelt wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja snap t. Nu is op utrecht cs alles redelijk snel open. Maar ok die denk nog niet want je was wel vroeg.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kon ik de trein maar laten omrijdenDo what you love, love what you do!![]()
Je zit in de nacht en dan haal je meer en vannacht 20 ounten DT dat tikt ook aanquote:Op woensdag 16 september 2020 07:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee precies. Ik heb nog niet eens de helft van het aantal posts van aloaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet niet beter. is al jaren zo.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Utrecht moet je eerst nog door hoog catherijne heen. Ik kijk wel op Rotterdam Alexander straks.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap t. Nu is op utrecht cs alles redelijk snel open. Maar ok die denk nog niet want je was wel vroeg.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben je er al?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
In Utrecht moet je eerst nog door hoog catherijne heen. Ik kijk wel op Rotterdam Alexander straks.Zonder wrijving geen glans![]()
Persoonlijke mening staat voorop iddquote:Op woensdag 16 september 2020 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ook voor het idee hoor want zijn de punten maar beetje persoonlijke mening over een partij speelt bij mij ook wel mee.![]()
Hey men.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Persoonlijke mening staat voorop iddZonder wrijving geen glans![]()
MorguhhhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ok check mekkend kind hier in 3 2 1. Haha mensen die altijd op dezelfde tijd dan opstaan enzo. Lol geen problemen mee met dat.
Wel als ze gaan denken dat ik dan ook wakker moet zijn op die tijd.
Anyway maakt nu niet uit toch al wakker ff nog een extra bakje doen en ff douchen.Do what you love, love what you do!![]()
man3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Neuh hoezo door dat winkelcentrum heen? Niet met overstap op trein of bus en tram daar toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
In Utrecht moet je eerst nog door hoog catherijne heen. Ik kijk wel op Rotterdam Alexander straks.
Naja appie kun je altijd nog wat halen wel en ff in die magnetron van ze gooien
Zeker utrecht > rotterdam hoef je de poortjes niet door. Maar wss meeste nog dicht daar nuDo what you love, love what you do!![]()
🥳🥳🥳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
stemmen is een plichtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In Nederland niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
stemmen is een plicht![]()
Morguh aloaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zit nu al in de trein naar Rotterdam. Kan nog uitstappen en de volgende pakken als je rap bent.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, je bent er vrij inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar gaat de reis heen vandaag DJMO?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit nu al in de trein naar Rotterdam. Kan nog uitstappen en de volgende pakken als je rap bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trein meet hoor ik hierquote:Op woensdag 16 september 2020 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit nu al in de trein naar Rotterdam. Kan nog uitstappen en de volgende pakken als je rap bent.
Neem de volgende trein wel. Ben toch een uur te vroeg
Goh ben nou nooit echt een uur te vroeg voor werk. Zo laat mogenlijk altijd hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Hoor net op de radio dat ze een dief betrapt hebben en raad eens............ die scheet zijn hele broek vol
De agenten brachten hem eerst naar huis om zich te verschonen
Ik heb geen werk. Ben onderweg naar m'n kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef kree het volgende:
Goh ben nou nooit echt een uur te vroeg voor werk. Zo laat mogenlijk altijd hahahaIk heb er één en ik ben er trots op
Oohhquote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef Dotteke het volgende:
Hoor net op de radio dat ze een dief betrapt hebben en raad eens............ die scheet zijn hele broek vol
De agenten brachten hem eerst naar huis om zich te verschonen![]()
![]()
O geniet er van DJMO Leukquote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen werk. Ben onderweg naar m'n kinderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef Dotteke het volgende:
De agenten brachten hem eerst naar huis om zich te verschonenwat een held.
![]()
Owh zo ok ja das ander verhaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen werk. Ben onderweg naar m'n kinderen.
Schijnt dus vaker te gebeuren, van angstquote:
Schijtlijsters zijn het dus
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaquote:Op woensdag 16 september 2020 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt dus vaker te gebeuren, van angst
Schijtlijsters zijn het dus![]()
Nou @Justin_Case waar blijf je dan? Zit tussen spoor 5/7 en 8/9 in
Kan het me best voorstellen btw. Nu niet dat ik dat had.
Maar heb wel eens in mn caddy gezeten voor werk en moest kakken als een malle en dat er dan ff niet gelijk een tankstation is. Van oehhhhhhhh op het nippertje gered.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien he heel misschien zou zomaar kunnen.. ja stelen is focking fout voordat gedacht wordt hier dat ik steel en nee niet nodig... stelen ze wel omdat ze anders niet te eten hebben enzo... en niet anders kunnen .. oordelen is te simpelFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kedengedengquote:Op woensdag 16 september 2020 07:52 schreef DJMO het volgende:
Nou @:Justin_Case waar blijf je dan? Zit tussen spoor 5/7 en 8/9 in![]()
![]()
haags rent zich verrot nuFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Denk dat we dit allemaal wel eens een keer bij de hand hebben gehad.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:52 schreef kree het volgende:
Maar heb wel eens in mn caddy gezeten voor werk en moest kakken als een malle en dat er dan ff niet gelijk een tankstation is. Van oehhhhhhhh op het nippertje gered.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haagse drafquote:Op woensdag 16 september 2020 07:52 schreef DJMO het volgende:
Nou @:Justin_Case waar blijf je dan? Zit tussen spoor 5/7 en 8/9 in![]()
Ja vooral als je al beetje aan de dunne bent ofzo. Maarja ok genoeg kak verhaal denkquote:Op woensdag 16 september 2020 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat we dit allemaal wel eens een keer bij de hand hebben gehad.
Dan stopte ik op de vluchtstrook en losquote:Op woensdag 16 september 2020 07:52 schreef kree het volgende:
Maar heb wel eens in mn caddy gezeten voor werk en moest kakken als een malle en dat er dan ff niet gelijk een tankstation is. Van oehhhhhhhh op het nippertje gered.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 07:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dan stopte ik op de vluchtstrook en los![]()
![]()
Op de radio gaat het over nodig poepen, lag me rot om die verhalenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja vooral als je al beetje aan de dunne bent ofzo. Maarja ok genoeg kak verhaal denkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, alles beter dan in je broekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke zenderquote:Op woensdag 16 september 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de radio gaat het over nodig poepen, lag me rot om die verhalen![]()
Weet t ook wel eens gehad in auto tot buikkrampen toequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
538quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lastig datquote:Op woensdag 16 september 2020 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weet t ook wel eens gehad in auto tot buikkrampen toe![]()
Haha en dan thuiskomen sleutel.niet in de deur krijgenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ben jij ergquote:Op woensdag 16 september 2020 07:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Haha en dan thuiskomen sleutel.niet in de deur krijgen![]()
![]()
Nouja ff op de vluchtstrook gaan zitten kakken is ook weer zo wat. Lol zie het al voor me. Maar in nood zou ik ook doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dan stopte ik op de vluchtstrook en los
Plassen en is denk voor mannen ff handiger gewoon ergens op een parkeerstrook in de berm. Fuck it ga daar geen 50 cent voor betalen.
Kakken is wel ander verhaaltje enzo lol..... hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ha ha een motoragent die zich in de boks pist in zijn leren pak
Vragen ze uit welke pijp kwam het
Zegt hij, kwam uit de voorkant. Snapte dus de vraag nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haags is ondergedoken denk ik. In geen velden of wegen te bekennen.
Hij was er net tochquote:Op woensdag 16 september 2020 07:58 schreef DJMO het volgende:
Haags is ondergedoken denk ik. In geen velden of wegen te bekennen.![]()
![]()
Ik heb m niet gezien.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Haha me too. Zo van omg omg moet naar de wc zsm. En dan geen mogenlijkheid. Ergens ff de komende 50km Lol meestal zakt het wel weg tenzij echt aan de dunne. Tja zou vluchtstrook pakken desnoods.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weet t ook wel eens gehad in auto tot buikkrampen toeDo what you love, love what you do!![]()
1 keer getrapt en geroepen doe snel open. Ruitje vond dat niet fijn kapoetquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
538 of SLAMquote:Op woensdag 16 september 2020 07:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook vaak leuke zender. Ik heb meestal radio 10 of 2fm op![]()
![]()
Ik altijd 538 ga wel eens naar een andere maar kom altijd terug naar 538 na een minuut of 10quote:Op woensdag 16 september 2020 07:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook vaak leuke zender. Ik heb meestal radio 10 of 2fm opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SLAM meestal op vrijdag, dan is het bijna alleen muziek.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zijn er zoveel, maar hoop geouwehoer vaak ipv muziek![]()
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:03 schreef aloa het volgende:
[..]
SLAM meestal op vrijdag, dan is het bijna alleen muziek.![]()
538 luisterde ik ook meestal. Vindt dat beetje geklets er tussendoor altijd wel leuk juist in de ochtend.
Voor muziek sucks die zender toch want na een week hoor je toch alleen weer hetzelfde.Do what you love, love what you do!![]()
heeft haags gezegd dat hij kwam dan?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja dat heb ik ook, vind die lui altijd gezelligquote:Op woensdag 16 september 2020 08:03 schreef kree het volgende:
538 luisterde ik ook meestal. Vindt dat beetje geklets er tussendoor altijd wel leuk juist in de ochtend.
Voor muziek sucks die zender toch want na een week hoor je toch alleen weer hetzelfde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Evers was wel leuk met Frank en ronaldquote:Op woensdag 16 september 2020 08:03 schreef kree het volgende:
Voor muziek sucks die zender toch want na een week hoor je toch alleen weer hetzelfde.![]()
![]()
Druk verkeer hier al voor de deur, vrachtwagens rijden op en aan wordt van alles gedumpt voor de bouwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
koffie brengen dusFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nw bouw?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Druk verkeer hier al voor de deur, vrachtwagens rijden op en aan wordt van alles gedumpt voor de bouw![]()
fresh is er niet moet mijn eigen koffie pakken dusFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vond jensen ook altijd leuk in het begin iig op de radio nog was het veronica ofzo.
Hahaha genoeg om gelachen. Maarja daarna is minder leuk geworden helaas.Do what you love, love what you do!![]()
Mij theequote:Op woensdag 16 september 2020 08:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fresh is er niet moet mijn eigen koffie pakken dus![]()
Jip daar gaat mijn mooi uitzicht en vrijheidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@mario390 je verzaakt aardig vriendFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik vind dat gelul dus niet relaxt tussendoor. Ik heb of doorlopend muziek of podcasts opstaanquote:Op woensdag 16 september 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, vind die lui altijd gezellig
Oei minderquote:Op woensdag 16 september 2020 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip daar gaat mijn mooi uitzicht en vrijheid![]()
quote:
Rabbitjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 16 september 2020 08:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat gelul dus niet relaxt tussendoor. Ik heb of doorlopend muziek of podcasts opstaan
Heeft iemand die koude thee wel eens geprobeerd wat je op de reclame ziet nu?Do what you love, love what you do!![]()
Ja beterquote:Op woensdag 16 september 2020 08:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat gelul dus niet relaxt tussendoor. Ik heb of doorlopend muziek of podcasts opstaan![]()
Jacqiequote:Op woensdag 16 september 2020 08:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Rabbitjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ijsstheeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maak zelf ijsthee altijdquote:Op woensdag 16 september 2020 08:08 schreef kree het volgende:
Heeft iemand die koude thee wel eens geprobeerd wat je op de reclame ziet nu?![]()
Ja maar niet uit de flessen. Maar met oplos gebeuren bedoel ik.quote:Do what you love, love what you do!![]()
O ik juist wel. Reclame daar baal ik meer van.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat gelul dus niet relaxt tussendoor. Ik heb of doorlopend muziek of podcasts opstaan
Maar af en toe dat slappe gelul kan ik wel om lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ijsthee drink ik al helemaal niet. thee zeldenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Reclames zijn ook heel vermoeiend. Als ik al de radio op heb staan is het een internet radio en daar erger ik me ook kapot aan reclamesquote:Op woensdag 16 september 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik juist wel. Reclame daar baal ik meer van.
Maar af en toe dat slappe gelul kan ik wel om lachen
Ja komen huizen te staan die een meter hoger zijn, vraag mij af of ik de bomen nog kan zien. De rotonde denk ik niet meer. ik had echt een heel mooi uitzicht. Maar goed het is niet andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wie had ooit ook al weer zelf die koffie gemaakt en was te sterk dat hij bijna broek vol deed..was dat niet hema?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wel zonde idd danquote:Op woensdag 16 september 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja komen huizen te staan die een meter hoger zijn, vraag mij af of ik de bomen nog kan zien. De rotonde denk ik niet meer. ik had echt een heel mooi uitzicht. Maar goed het is niet anders![]()
Overal reclames, zelfs een you tubje of een filmpje wat in de krant staatquote:Op woensdag 16 september 2020 08:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Reclames zijn ook heel vermoeiend. Als ik al de radio op heb staan is het een internet radio en daar erger ik me ook kapot aan reclames
Ik haak dan gelijk af.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik maak heel vaak gewoon limonade. Kost geen drol en kan ik 10 liter flessen uithalen. Vries die dan in meestal.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ijsthee drink ik al helemaal niet. thee zelden
Maar zag dat op de reclame en daar ziet het er cool en lekker uit. Maar vraag me af of het zo lekker is eigenlijk. Dus vandaar de vraag. Niemand ooit geprobeerd dus lees ik?Do what you love, love what you do!![]()
hier nooit huizen gebouwd tegen over mij mooi uitzicht en speeltuinFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee nooitquote:Op woensdag 16 september 2020 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik maak heel vaak gewoon limonade. Kost geen drol en kan ik 10 liter flessen uithalen. Vries die dan in meestal.
Maar zag dat op de reclame en daar ziet het er cool en lekker uit. Maar vraag me af of het zo lekker is eigenlijk. Dus vandaar de vraag. Niemand ooit geprobeerd dus lees ik?![]()
Hier staan de hekken al wel omheenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
woon in top buurt![]()
![]()
Nou eens kijken of ik het kan vinden de volgende keer in de supermarkt. Wie weet poging waard.quote:Do what you love, love what you do!![]()
geen ideequote:Op woensdag 16 september 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou eens kijken of ik het kan vinden de volgende keer in de supermarkt. Wie weet poging waard.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier staan de hekken al wel omheenOoh zeker zonde dan van het uitzicht. Weg groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Proberen kan altijdquote:Op woensdag 16 september 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou eens kijken of ik het kan vinden de volgende keer in de supermarkt. Wie weet poging waard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
lantaarnpaal scheef zeker ook geslooptFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als ik het kan vinden dan doe ik wel ff review hierquote:
Sowieso toch al een ei met alles vinden in de supermarkt vooral als ze dan ineens van alles gaan verplaatsen. Graf hekel aan dat. In en uit zsm. LolDo what you love, love what you do!![]()
Groen blijft wel, maar of ik het nog kan zien, huizen worden 1 meter hoger als normaal. Giga dag komt er op begint al bij het plafond van de huis kamerquote:Op woensdag 16 september 2020 08:14 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ooh zeker zonde dan van het uitzicht. Weg groenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik naar speeltuin en veel groen mag nooit gebouwt worden... molukse wijk is een wijk met bepaalde afspraken voorwaardenquote:![]()
![]()
Dat is mooiquote:Op woensdag 16 september 2020 08:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik naar speeltuin en veel groen mag nooit gebouwt worden... molukse wijk is een wijk met bepaalde afspraken voorwaarden![]()
![]()
![]()
Of ze veranderen verpakkingen van kleur en sta ik daar waar. Euh vorige keer stond het hier. LOL Geen fan van dat winkelen maarja noodzakelijk kwaad he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
prec ben ook 1 vd weinige nederlanders die er woont. ( maar komt molukse familie) is echt voor molukkersquote:
Je woont in een apartement?quote:
Ik wist dat er woningen zouden komen hoor, stonden voorheen senioren woningen, maar die waren al drie jaar geleden gesloopt.
Je went zo snel aan iets he, vond het wel fijn lekker vrij wonen.
Zou appartementen voor de deur krijgen drie hoog. Dat gaat gelukkig niet door en krijgen nu grondgebonden woningenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedoel, ik woon in een flatquote:Op woensdag 16 september 2020 08:16 schreef kree het volgende:
[..]
Of ze veranderen verpakkingen van kleur en sta ik daar waar. Euh vorige keer stond het hier. LOL Geen fan van dat winkelen maarja noodzakelijk kwaad he.![]()
![]()
Hoe hoog woon je Ferrous?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owh zo hahaha Lol. Ja dan kijk je er letterlijk en figuurlijk over alles heen. Lolquote:Do what you love, love what you do!![]()
djmo stil haags stil
Is ook mooi. Maar ik wil graag als ik de deur open doe ik ook buiten ben en niet eerst een galerij af moet en dan nog met de lift voor ik buiten ben.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
Owh zo hahaha Lol. Ja dan kijk je er letterlijk en figuurlijk over alles heen. LolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat. Ik woon op seniorenflat lekker ruim 1 slaapkamer groot balkon en ruime kamerquote:Op woensdag 16 september 2020 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je woont in een apartement?
Ik wist dat er woningen zouden komen hoor, stonden voorheen senioren woningen, maar die waren al drie jaar geleden gesloopt.
Je went zo snel aan iets he, vond het wel fijn lekker vrij wonen.
Zou appartementen voor de deur krijgen drie hoog. Dat gaat gelukkig niet door en krijgen nu grondgebonden woningen![]()
uitgestapt voor haagsiequote:Op woensdag 16 september 2020 08:19 schreef kree het volgende:
Djmo moet toch wel in rotterdam zijn nu denkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uitgestapt voor haagsie
alles gelijkvloers best lekker danFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
lekkr makkelijk ook hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef maily het volgende:
[..]
Mag niet praten met volle mond @:KFC![]()
Het enige dat je nu hebt is gedoe met die bouwvakkers over de toevoerweg. Zijn jullie al, zoals die kerel zei: 'tot een oplossing gekomen'?quote:![]()
Een groot balkon is wel lekker, kan je ook nog lekker met bezoek buiten zittenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oh dat. Ik woon op seniorenflat lekker ruim 1 slaapkamer groot balkon en ruime kamerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg alweer honger zoquote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef maily het volgende:
[..]
Mag niet praten met volle mond @:KFC
Ja, en hoogste verdieping. Geen bovenburen, wel naast een lift. Is wel wat gehorig soms maar daarintegen weer mega balkon daardoorquote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekkr makkelijk ook hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:21 schreef maily het volgende:
[..]
Mag niet praten met volle mond @:KFCalert als altijd
heerlijk wonen dusquote:Op woensdag 16 september 2020 08:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, en hoogste verdieping. Geen bovenburen, wel naast een lift. Is wel wat gehorig soms maar daarintegen weer mega balkon daardoorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 08:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heerlijk wonen dus![]()
He ja is een ellende hoor al dat bouw verkeer in een smal straatjequote:Op woensdag 16 september 2020 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het enige dat je nu hebt is gedoe met die bouwvakkers over de toevoerweg. Zijn jullie al, zoals die kerel zei: 'tot een oplossing gekomen'?
Nee, we hadden een afspraak gemaakt waar ze een extra parkeerplaats zouden maken. Kwamen die lui gisteren en kwam het op een heel andere plaats. Ik ben daar niet mee akkoord gegaan.
Kan in de hele aanvraag van de omgevingsvergunning niet vinden dat ze toestemming hebben gevraagd voor het maken van in en uit ritten van de bouw.
Ik heb de gemeente gebeld en die bellen mij vandaag.
Die mannen van de bouw kunnen er ook niets aan doen natuurlijk die krijgen opdracht. Ze hebben evengoed een ijsje gekregen gisteren. Vind het nog al wat met die hitte pal in de zon de hele dag dit zware werk moeten doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marioquote:Op woensdag 16 september 2020 08:25 schreef mario390 het volgende:
![]()
ik schaff het niet meer vannacht
te spelenben je in slaap gevallen dan?
Dat is heel attent van je.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben evengoed een ijsje gekregen gisteren. Vind het nog al wat met die hitte pal in de zon de hele dag dit zware werk moeten doen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: