chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Echt OV voor de noodzaak enzo. En af en toe mss ok. Maar denk niet dat ik er ooit helemaal fan van ga worden.Do what you love, love what you do!![]()
Vind reizen met de trein verschrikkelijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:10 schreef kree het volgende:
Echt OV voor de noodzaak enzo. En af en toe mss ok. Maar denk niet dat ik er ooit helemaal fan van ga worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heerlijk juist. Ik hoef niet op het verkeer te letten, kan spelletje spelen op m'n telefoon of juist lekker FOK!ken. Kan allemaal niet als ik ik een auto zo moeten besturen. Geef mij de trein maar!quote:Op woensdag 16 september 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind reizen met de trein verschrikkelijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nouja moet zeggen aantal maanden gedaan dagelijks en het is niet zo heel erg als je beetje de trajecten en tijden kent. Want kom nog redelijk snel dan ergens als het grote plaatsen zijn. Iig sneller als met de auto in de spits. Dus niet eens een rare optie. Maar ik zit altijd ermee dat in katwijk geen station is en dan zit je eerst alweer met een bus die ook bijna half uur kost. Vanaf leiden cs is alles dan wel weer snel met de trein want in half uur ook op amsterdam of rotterdam en den haag zit er nog tussen in met iets meer als 15 min. Maarja dan ben je op het station daar. Hangt er maar van af waar je heen wil hoeveel extra dat gaat kosten met wachten en overstappen. Wss langer als dat hele stukje vanaf leiden wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind reizen met de trein verschrikkelijk.Do what you love, love what you do!![]()
FIPOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Als,ik naar mijn vader ga met de trein moet ik eerst van hier naar het station Kost mij 50 min dan een uur in de trein Dan nog eens een keer 25 min met de bus. Ga ik met de auto ben ik er in 55 minquote:Op woensdag 16 september 2020 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Ik hoef niet op het verkeer te letten, kan spelletje spelen op m'n telefoon of juist lekker FOK!ken. Kan allemaal niet als ik ik een auto zo moeten besturen. Geef mij de trein maar!
En als ik weg ben hoef ik niet zo nodig op mijn telefoon. Heb ook geen abo dus kan ook niet veel. Spelletje wel maar verder niets. Hoeft niet voor mij als ik ergens ben hoef ik geen telefoon om te internettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yeahhh you are the best my dearquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buiten de spits ja. In de spits vind ik er niks aan.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Ik hoef niet op het verkeer te letten, kan spelletje spelen op m'n telefoon of juist lekker FOK!ken. Kan allemaal niet als ik ik een auto zo moeten besturen. Geef mij de trein maar!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op woensdag 16 september 2020 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhh you are the best my dear![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En dat overstappen. Heb daar zo de pest aan.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:18 schreef engine het volgende:
[..]
Buiten de spits ja. In de spits vind ik er niks aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach als ik in de trein naar huis zit 's avonds kan ik gerust een biertje drinken. Kan in een auto ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:15 schreef kree het volgende:
Relaxter no way Hahaha geef mij maar autoIk heb er één en ik ben er trots op
Als roker valt dat meequote:Op woensdag 16 september 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat overstappen. Heb daar zo de pest aan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heb ik van horen zeggenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou dit hangt ervan af als je denk ik elke dag zelfde ritje hebt zo'n beetje en sluit op elkaar aan dan kan het wel werken. Als je dat niet hebt zoals ik had. En dan moet wachten op rare overstaps enzo op een station in de kou dan wordt het snel minder.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Ik hoef niet op het verkeer te letten, kan spelletje spelen op m'n telefoon of juist lekker FOK!ken. Kan allemaal niet als ik ik een auto zo moeten besturen. Geef mij de trein maar!
Dus nja ik denk dat het ok is en zullen hoop mensen zijn die nu de auto pakken voor het vaste ritje tussen randstad plaatsen die best met het ov zouden kunnen gaan denk ik naar kantoor en terug.
Die moeten dat vooral doen zou mij een stuk schelen. Wil zeggen als ik het weer kan dus.Do what you love, love what you do!![]()
Je mag op stations toch niet meer roken. Dacht ik gehoord te hebben?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal gesproken wel maar ik maak zulke lange dagen. Ik loop geen risico op oververmoeidheid als ik met de trein ga.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:15 schreef kree het volgende:
Relaxter no way Hahaha geef mij maar autoZonder wrijving geen glans![]()
Sodetering wat typen jullie veel hier.... Maar wel grappig.![]()
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
NS is bezig om de stations rookvrij te maken ja. Uit m'n hoofd vanaf oktober dat ze allemaal rookvrij moeten zijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag op stations toch niet meer roken. Dacht ik gehoord te hebben?Ik heb er één en ik ben er trots op
Heyquote:Op woensdag 16 september 2020 06:21 schreef Straatverlichting het volgende:
Sodetering wat typen jullie veel hier.... Maar wel grappig.![]()
![]()
. Ja lurkers moeten toch wat te lezen hebben.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar hahaha ja lol done that. Moet je nu wel ff je mondkapje weghalen gehehe.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach als ik in de trein naar huis zit 's avonds kan ik gerust een biertje drinken. Kan in een auto ook niet.
Naja ik zeg maar het kan met het ov stuk slimmer zijn nog. Maar hangt wel af van het traject en hoever nog van station af waar je moet zijn.Do what you love, love what you do!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |