Overal reclames, zelfs een you tubje of een filmpje wat in de krant staatquote:Op woensdag 16 september 2020 08:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Reclames zijn ook heel vermoeiend. Als ik al de radio op heb staan is het een internet radio en daar erger ik me ook kapot aan reclames
Nou ik maak heel vaak gewoon limonade. Kost geen drol en kan ik 10 liter flessen uithalen. Vries die dan in meestal.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ijsthee drink ik al helemaal niet. thee zelden
Nee nooitquote:Op woensdag 16 september 2020 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik maak heel vaak gewoon limonade. Kost geen drol en kan ik 10 liter flessen uithalen. Vries die dan in meestal.
Maar zag dat op de reclame en daar ziet het er cool en lekker uit. Maar vraag me af of het zo lekker is eigenlijk. Dus vandaar de vraag. Niemand ooit geprobeerd dus lees ik?
Hier staan de hekken al wel omheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou eens kijken of ik het kan vinden de volgende keer in de supermarkt. Wie weet poging waard.quote:
geen ideequote:Op woensdag 16 september 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou eens kijken of ik het kan vinden de volgende keer in de supermarkt. Wie weet poging waard.
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier staan de hekken al wel omheenOoh zeker zonde dan van het uitzicht. Weg groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proberen kan altijdquote:Op woensdag 16 september 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou eens kijken of ik het kan vinden de volgende keer in de supermarkt. Wie weet poging waard.
Als ik het kan vinden dan doe ik wel ff review hierquote:
Groen blijft wel, maar of ik het nog kan zien, huizen worden 1 meter hoger als normaal. Giga dag komt er op begint al bij het plafond van de huis kamerquote:Op woensdag 16 september 2020 08:14 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ooh zeker zonde dan van het uitzicht. Weg groen
ik naar speeltuin en veel groen mag nooit gebouwt worden... molukse wijk is een wijk met bepaalde afspraken voorwaardenquote:
Dat is mooiquote:Op woensdag 16 september 2020 08:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik naar speeltuin en veel groen mag nooit gebouwt worden... molukse wijk is een wijk met bepaalde afspraken voorwaarden![]()
![]()
Of ze veranderen verpakkingen van kleur en sta ik daar waar. Euh vorige keer stond het hier. LOL Geen fan van dat winkelen maarja noodzakelijk kwaad he.quote:
prec ben ook 1 vd weinige nederlanders die er woont. ( maar komt molukse familie) is echt voor molukkersquote:
Je woont in een apartement?quote:
Bedoel, ik woon in een flatquote:Op woensdag 16 september 2020 08:16 schreef kree het volgende:
[..]
Of ze veranderen verpakkingen van kleur en sta ik daar waar. Euh vorige keer stond het hier. LOL Geen fan van dat winkelen maarja noodzakelijk kwaad he.
Hoe hoog woon je Ferrous?quote:
Owh zo hahaha Lol. Ja dan kijk je er letterlijk en figuurlijk over alles heen. Lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |