Van mij wel hoor, mensen mogen roken waar ze willen, behalve in mijn huis.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang het op het balkon nog maar mag
Dat is inderdaad wel smerig, of gerechten met een zware knoflook luchtquote:Op woensdag 16 september 2020 06:41 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen die friet of kebab eten in de trein
Ik weet het, maar dat is meer dat ze het ruiken alsdat er ook maar iets van schade verder is.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij kinderen een rookverbod prima. Maar ja dan zit je in je tuin te roken en de kindertjes van je buren spelen buiten?
Er zijn mensen die overal over zeuren he.
Ik heb geen idee tot hoever de rook van een peuk schadelijk is. Ik weet alleen van mijn longarts dat meeroken gevaarlijker voor de longen is dan zelf rokenquote:Op woensdag 16 september 2020 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is meer dat ze het ruiken alsdat er ook maar iets van schade verder is.
Nu denk ik uiteindelijk komt het tot een onwijs verbod. Maargoed dat overleef ik wss toch niet.
Vindt wel dat ze het moeten ontmoedigingen onder de jeugd. He en is op scholen dus. Vooral daar. Maar ok ik weet niet kan heel slecht tegen dat opleggen van overal... want is gelul als ze het overal willen dan verbieden ze de hele verkoop maar in 1 keer. Maarja we weten allemaal waarom dat toch ook weer niet.. dus halfslachtig iets en dan moeten ze niet zeuren dat er ook plekken zijn waar mensen nog mogen roken. Laat staan thuis.
Joh, dat zijn dingen die je gewoon niet fatsoenlijk kunt eten zonder te knoeien en vieze handen te krijgen. En de stinkende resten gaan lekker in zo'n prullenbakje tussen de banken en daar kunnen anderen dan nog de hele dag van genieten.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het we maken een fastfood zone....
quote:Op woensdag 16 september 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
Joh, dat zijn dingen die je gewoon niet fatsoenlijk kunt eten zonder te knoeien en vieze handen te krijgen. En de stinkende resten gaan lekker in zo'n prullenbakje tussen de banken en daar kunnen anderen dan nog de hele dag van genieten.
In de open lucht??? Nul tot niks. Je ruikt het wil niet zeggen dat het gelijk schadelijk is. In een gesloten ruimte is het wss ander verhaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee tot hoever de rook van een peuk schadelijk is. Ik weet alleen van mijn longarts dat meeroken gevaarlijker voor de longen is dan zelf roken
Hahaha ja klopt wel idd.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:46 schreef maily het volgende:
[..]
Joh, dat zijn dingen die je gewoon niet fatsoenlijk kunt eten zonder te knoeien en vieze handen te krijgen. En de stinkende resten gaan lekker in zo'n prullenbakje tussen de banken en daar kunnen anderen dan nog de hele dag van genieten.
Waarom zou een longarts iets verbieden wat hem werk ontneemt?quote:Op woensdag 16 september 2020 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
In de open lucht??? Nul tot niks. Je ruikt het wil niet zeggen dat het gelijk schadelijk is. In een gesloten ruimte is het wss ander verhaal.
Als je buiten bent dan adem je meer slechte stoffen in als een fractie van een peuk die je wel ruikt als wat er verder al rond zweeft in de lucht. En je hoeft daar geen wetenschapper voor te zijn.
Maar zo doen ze het graag voor natuurlijk..... terwijl ze wel de belasting inkomsten willen hebben erover. Hypocriet als de pest is het. Haha
Nou kijk nee dat zeg ik niet. Tuurlijk verbieden ze het roken of zeggen niet te doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou een longarts iets verbieden wat hem werk ontneemt?
Nouja ik zeg het ook niet als wetenschapper. Maar het verwaaien in de openlucht. Nou het moet uiterst minimaal zijn denk van iemand die rookt tov het verkeer en de rest. Maargoed ok je hebt gelijk ik weet dat ook niet wetenschappelijk maar common sense enzo beetje.quote:Op woensdag 16 september 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen idee of het wel of niet schadelijk is als er in de buitenlucht gerookt wordt en je loopt er langs.
Zal wel iets van waarheid in zitten misschien
Inderdaad ja, nou ff de staatsomroep kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Ja soms is het ook maar goed dat we niet alles weten Kree. Ik zou niet eens alles willen weten.
Nah nieuws duurt 10 min ofzo. Ben nog wel benieuwd naar die politieke beschouwingen eigenlijk later vandaag.quote:
Dat toneel stukje kan mij al lang niet meer boeien eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nah nieuws duurt 10 min ofzo. Ben nog wel benieuwd naar die politieke beschouwingen eigenlijk later vandaag.
Mwah het kan af en toe nog interessant zijn ook om even te kijken wie wat waar over denkt. Maargoed dat het 1 grote verkiezings show is is me ook allang al duidelijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat toneel stukje kan mij al lang niet meer boeien eerlijk gezegd.
Hey Ferrousquote:
Nouja dat denk ik ook wel, grote woorden weer maar moeten ze een coalitie vormen etc en dan veranderen ze gewoon zo ook weer. Heb geen idee waar ik op zal gaan stemmen nog met volgende verkiezingen. Nu stem ik altijd al redelijk midden en beetje rechts. Maar nog niet uit wat nu weer.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Heb het altijd gevolgd maar de laatste jaren niet echt meer, Een hoop geblabla en beloftes die toch niet nagekomen worden.
IK weet het ook niet en stemmen tja. Staat het de hoge heren niet aan wat er uitgekomen is zetten ze die partij toch buiten spel en mag die niet mee doenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat denk ik ook wel, grote woorden weer maar moeten ze een coalitie vormen etc en dan veranderen ze gewoon zo ook weer. Heb geen idee waar ik op zal gaan stemmen nog met volgende verkiezingen. Nu stem ik altijd al redelijk midden en beetje rechts. Maar nog niet uit wat nu weer.
Hey Aloaquote:
Yeahhhquote:
Eigenlijk zegt je hele stem niet zoveel he. Dat is het rare van het systeem. Want het zegt niet zoveel over de mening van iedereen behalve dat anderen mss meer stemmen hebben. Uiteindelijk komen de sowieso grootste partijen aan de macht. Tja kweet niet zou veel meer rechtstreeks moeten zijn. Maar dit komt door coalitie vormen waardoor eigenlijk dan toch niet naar stemmers geluisterd gaat worden. Want vallen er buiten en is oppositie . Naja. Ok dramatisch is het systeem niet. Maar totaal eerlijk ook nietquote:Op woensdag 16 september 2020 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK weet het ook niet en stemmen tja. Staat het de hoge heren niet aan wat er uitgekomen is zetten ze die partij toch buiten spel en mag die niet mee doen
Ik stem veilig op een kleine partij weet ook nog niet welke
Er wordt altijd gezegd als je niet stemt heb je ook geen recht, maar als je stemt krijg je ook geen rechtquote:Op woensdag 16 september 2020 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt je hele stem niet zoveel he. Dat is het rare van het systeem. Want het zegt niet zoveel over de mening van iedereen behalve dat anderen mss meer stemmen hebben. Uiteindelijk komen de sowieso grootste partijen aan de macht. Tja kweet niet zou veel meer rechtstreeks moeten zijn. Maar dit komt door coalitie vormen waardoor eigenlijk dan toch niet naar stemmers geluisterd gaat worden. Want vallen er buiten en is oppositie . Naja. Ok dramatisch is het systeem niet. Maar totaal eerlijk ook niet
Belazerd worden we toch welquote:Op woensdag 16 september 2020 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt je hele stem niet zoveel he. Dat is het rare van het systeem. Want het zegt niet zoveel over de mening van iedereen behalve dat anderen mss meer stemmen hebben. Uiteindelijk komen de sowieso grootste partijen aan de macht. Tja kweet niet zou veel meer rechtstreeks moeten zijn. Maar dit komt door coalitie vormen waardoor eigenlijk dan toch niet naar stemmers geluisterd gaat worden. Want vallen er buiten en is oppositie . Naja. Ok dramatisch is het systeem niet. Maar totaal eerlijk ook niet
Nouja idd. Maar euhm ik heb wel eens niet gestemd omdat ik eht gewoon met geen eentje mee eens was.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt altijd gezegd als je niet stemt heb je ook geen recht, maar als je stemt krijg je ook geen recht
Is toch ook zoquote:Op woensdag 16 september 2020 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja je zegt t lol ik denk het.
Ja kom brengen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |