Ben je er al?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
In Utrecht moet je eerst nog door hoog catherijne heen. Ik kijk wel op Rotterdam Alexander straks.
Persoonlijke mening staat voorop iddquote:Op woensdag 16 september 2020 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ook voor het idee hoor want zijn de punten maar beetje persoonlijke mening over een partij speelt bij mij ook wel mee.
Hey men.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Persoonlijke mening staat voorop idd
Neuh hoezo door dat winkelcentrum heen? Niet met overstap op trein of bus en tram daar toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
In Utrecht moet je eerst nog door hoog catherijne heen. Ik kijk wel op Rotterdam Alexander straks.
In Nederland niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
stemmen is een plicht
Zit nu al in de trein naar Rotterdam. Kan nog uitstappen en de volgende pakken als je rap bent.quote:
Nee, je bent er vrij inquote:
Waar gaat de reis heen vandaag DJMO?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit nu al in de trein naar Rotterdam. Kan nog uitstappen en de volgende pakken als je rap bent.
Trein meet hoor ik hierquote:Op woensdag 16 september 2020 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit nu al in de trein naar Rotterdam. Kan nog uitstappen en de volgende pakken als je rap bent.
Ik heb geen werk. Ben onderweg naar m'n kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef kree het volgende:
Goh ben nou nooit echt een uur te vroeg voor werk. Zo laat mogenlijk altijd hahaha
Oohhquote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef Dotteke het volgende:
Hoor net op de radio dat ze een dief betrapt hebben en raad eens............ die scheet zijn hele broek vol
De agenten brachten hem eerst naar huis om zich te verschonen
O geniet er van DJMO Leukquote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen werk. Ben onderweg naar m'n kinderen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef Dotteke het volgende:
Hoor net op de radio dat ze een dief betrapt hebben en raad eens............ die scheet zijn hele broek vol
De agenten brachten hem eerst naar huis om zich te verschonen
Owh zo ok ja das ander verhaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen werk. Ben onderweg naar m'n kinderen.
Schijnt dus vaker te gebeuren, van angstquote:
Echt hequote:
Hahaquote:Op woensdag 16 september 2020 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt dus vaker te gebeuren, van angst
Schijtlijsters zijn het dus
Kedengedengquote:Op woensdag 16 september 2020 07:52 schreef DJMO het volgende:
Nou @:Justin_Case waar blijf je dan? Zit tussen spoor 5/7 en 8/9 in
Denk dat we dit allemaal wel eens een keer bij de hand hebben gehad.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:52 schreef kree het volgende:
Kan het me best voorstellen btw. Nu niet dat ik dat had.
Maar heb wel eens in mn caddy gezeten voor werk en moest kakken als een malle en dat er dan ff niet gelijk een tankstation is. Van oehhhhhhhh op het nippertje gered.
Haagse drafquote:Op woensdag 16 september 2020 07:52 schreef DJMO het volgende:
Nou @:Justin_Case waar blijf je dan? Zit tussen spoor 5/7 en 8/9 in
Ja vooral als je al beetje aan de dunne bent ofzo. Maarja ok genoeg kak verhaal denkquote:Op woensdag 16 september 2020 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat we dit allemaal wel eens een keer bij de hand hebben gehad.
Dan stopte ik op de vluchtstrook en losquote:Op woensdag 16 september 2020 07:52 schreef kree het volgende:
Kan het me best voorstellen btw. Nu niet dat ik dat had.
Maar heb wel eens in mn caddy gezeten voor werk en moest kakken als een malle en dat er dan ff niet gelijk een tankstation is. Van oehhhhhhhh op het nippertje gered.
quote:Op woensdag 16 september 2020 07:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dan stopte ik op de vluchtstrook en los
Op de radio gaat het over nodig poepen, lag me rot om die verhalenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja vooral als je al beetje aan de dunne bent ofzo. Maarja ok genoeg kak verhaal denk
Ja, alles beter dan in je broekquote:
Welke zenderquote:Op woensdag 16 september 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de radio gaat het over nodig poepen, lag me rot om die verhalen
Weet t ook wel eens gehad in auto tot buikkrampen toequote:
538quote:
Lastig datquote:Op woensdag 16 september 2020 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weet t ook wel eens gehad in auto tot buikkrampen toe
Haha en dan thuiskomen sleutel.niet in de deur krijgenquote:
Ben jij ergquote:Op woensdag 16 september 2020 07:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Haha en dan thuiskomen sleutel.niet in de deur krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |