In Utrecht moet je eerst nog door hoog catherijne heen. Ik kijk wel op Rotterdam Alexander straks.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap t. Nu is op utrecht cs alles redelijk snel open. Maar ok die denk nog niet want je was wel vroeg.
Ben je er al?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
In Utrecht moet je eerst nog door hoog catherijne heen. Ik kijk wel op Rotterdam Alexander straks.
Persoonlijke mening staat voorop iddquote:Op woensdag 16 september 2020 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ook voor het idee hoor want zijn de punten maar beetje persoonlijke mening over een partij speelt bij mij ook wel mee.
Hey men.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Persoonlijke mening staat voorop idd
Neuh hoezo door dat winkelcentrum heen? Niet met overstap op trein of bus en tram daar toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
In Utrecht moet je eerst nog door hoog catherijne heen. Ik kijk wel op Rotterdam Alexander straks.
In Nederland niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
stemmen is een plicht
Zit nu al in de trein naar Rotterdam. Kan nog uitstappen en de volgende pakken als je rap bent.quote:
Nee, je bent er vrij inquote:
Waar gaat de reis heen vandaag DJMO?quote:Op woensdag 16 september 2020 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit nu al in de trein naar Rotterdam. Kan nog uitstappen en de volgende pakken als je rap bent.
Trein meet hoor ik hierquote:Op woensdag 16 september 2020 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zit nu al in de trein naar Rotterdam. Kan nog uitstappen en de volgende pakken als je rap bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |