Ik heb ook wel eens voorbij laten gaan hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja idd. Maar euhm ik heb wel eens niet gestemd omdat ik eht gewoon met geen eentje mee eens was.
Dus kan best niet stemmen. En de mensen die dat zeggen die stemmen al 100 jaar dezelfde partij wss.
Dat dus denk ik ook.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens voorbij laten gaan hoor.
Maar men zegt dat als je niet stemt je stem dan naar de grootste partij gaat.
Denk dat Rutte wel weer gaat winnen. Corona heeft veel kapot gemaakt, maar hem gered.
Ik ga zo ook nog maar bak koffie doen.quote:
Lekker hoor, vult ook meteen goedquote:Op woensdag 16 september 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik ook en eitjes gekookt voor op de cracker. Wat een verwennerij op de vroege morgen
Owh zonder twijfel vvd gaat het meeste binnen halen nu weer. Dat zonder twijfel.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens voorbij laten gaan hoor.
Maar men zegt dat als je niet stemt je stem dan naar de grootste partij gaat.
Denk dat Rutte wel weer gaat winnen. Corona heeft veel kapot gemaakt, maar hem gered.
PVV mag toch niet mee doenquote:Op woensdag 16 september 2020 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
Owh zonder twijfel vvd gaat het meeste binnen halen nu weer. Dat zonder twijfel.
PVV gaat wat winnen en FVD ook denk ik. En voor de rest beetje hetzelfde. Mss nog wat kleine erbij van hoe heet ie van 50+
Henk krol bedoel je.quote:Op woensdag 16 september 2020 07:24 schreef kree het volgende:
[..]
Owh zonder twijfel vvd gaat het meeste binnen halen nu weer. Dat zonder twijfel.
PVV gaat wat winnen en FVD ook denk ik. En voor de rest beetje hetzelfde. Mss nog wat kleine erbij van hoe heet ie van 50+
Precies die heeft aardig wat aanhang als persoon denk vooral. Dus gok op wat zetels daarvoor maar paartje denkquote:
Daar willen ze toch niet mee samenwerken,quote:Op woensdag 16 september 2020 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet zou niet weten waarom of heb wat gemist?
Niemand wil een coalitie aangaan met pvv, ikzelf stem op baudet deze xquote:Op woensdag 16 september 2020 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet zou niet weten waarom of heb wat gemist?
Think again. Nee die gaan pas rond de middag open.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Owh in de coalitie bedoel je? |quote:Op woensdag 16 september 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar willen ze toch niet mee samenwerken,
Ik was er om vijf uur uit. Ben inmiddels al in Utrecht. En ja ik slaap nog half.quote:
Die zit toch niet meer bij 50+quote:
O heb je nog uitgeslapen, ik was er om 3.30 uur al uitquote:Op woensdag 16 september 2020 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was er om vijf uur uit. Ben inmiddels al in Utrecht. En ja ik slaap nog half.
Sow das vroegquote:Op woensdag 16 september 2020 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was er om vijf uur uit. Ben inmiddels al in Utrecht. En ja ik slaap nog half.
Kan je nagaan hoe ik het volgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |