Is die waargebeurd?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik kijk nu de serie 'The truth about the Harry Quebert affair'
De vermaarde schrijver Harry Quebert wordt beschuldigd van de moord op een jong meisje dat begraven lag op zijn grondgebied. Het blijkt om de 15-jarige Nola te gaan, die 33 jaar geleden vermist raakte.
Info die bij de serie staat.
Vind hem wel lekker wegkijken
Meer mensen deze gezien?
Ik wacht tot The Boys iets verder is, dan neem ik een Prime abonnementje.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:26 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Staat ook op Prime, slechts 2,99 per maand voor een abonnement per maand.
Vrijdag komt het hele seizoen online.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:17 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik wacht tot The Boys iets verder is, dan neem ik een Prime abonnementje.
Joh, ik dacht gezien te hebben dat het week voor week ging?quote:Op woensdag 2 september 2020 09:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Vrijdag komt het hele seizoen online.
Ah ja je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 september 2020 09:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Joh, ik dacht gezien te hebben dat het week voor week ging?
Voor zover ik het kan vinden is het gebaseerd op een boek. Ik dacht zelf dat het een waargebeurd verhaal was haha. Maar blijkbaar niet.quote:
Ik zag een voorstukje bij FOX, leek me ook een goede serie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:
De vermaarde schrijver Harry Quebert wordt beschuldigd van de moord op een jong meisje dat begraven lag op zijn grondgebied. Het blijkt om de 15-jarige Nola te gaan, die 33 jaar geleden vermist raakte.
Meer mensen deze gezien?
Het is een serie van 10 afleveringen. Vond het zeker de moeite waard. Op het einde een hoop plotwendingenquote:Op donderdag 3 september 2020 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje bij FOX, leek me ook een goede serie.
quote:Op donderdag 3 september 2020 10:12 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Het is een serie van 10 afleveringen. Vond het zeker de moeite waard. Op het einde een hoop plotwendingen
Ja, maar elke aflevering duurt nu maar 20 minuten. Daarvoor was het 40 minuten. Dit wordt over het hele voorjaar uitgesmeerd. Jammer.quote:
Ik kwam niet door de eerste afleveringquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:
Meer mensen deze gezien?
Aaah da's kak. Ik ben sowieso wel dat ik echt wil weten, heeft ie het nou of niet gedaan, bij zulke series.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kwam niet door de eerste aflevering
Ben jij een rave teef ja?quote:Op maandag 7 september 2020 18:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ahhh Thunderdome Never Dies aan het kijken.....kippenvel!
Ik mis de feesten wel hoor dit jaar
Al bijna 30 jaarquote:
Ik wil om deze documentaire ook Videoland nemen ja, maar zie nu dat je met een basis abonnement (tijdelijk) niet op alle apparaten kan kijken, alleen op laptop en zo en niet op tv.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:26 schreef roos94 het volgende:
Nieuwe docu over corona is een aanrader. Echt triest om te zien![]()
Kan je niet een gratis proefabo nemen,quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil om deze documentaire ook Videoland nemen ja, maar zie nu dat je met een basis abonnement (tijdelijk) niet op alle apparaten kan kijken, alleen op laptop en zo en niet op tv.
Ben ik bijna gedwongen om het duurdere abo te nemen.
Heb ik een paar maanden geleden al gedaan ja, van 14 dagen, denk niet dat dat nu nog kan...quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kan je niet een gratis proefabo nemen,
Stream je of gebruik je de app op je tv? Die laatste is echt een ramp, loopt bij mijn ook geregeld helemaal vastquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:20 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik de 14 dagen gratis + het abonnement dat je op meerdere schermen kan kijken doet hij het nog niet op de tv. Gewoon gekoppeld, en ingelogd, als ik iets wil afspelen sluit hij af.
App op de tv. Account werkt wel gewoon maar iets afspelen dus niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Stream je of gebruik je de app op je tv? Die laatste is echt een ramp, loopt bij mijn ook geregeld helemaal vast
Wat een heerlijk mokkelquote:Op zondag 20 september 2020 21:40 schreef roos94 het volgende:
Vanaf 1 oktober een 4delig docu over Miljuschka Witzenhausen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drag Race USA zit inmiddels op 12 seizoenen, inclusief nog een paar all star seizoenen, dus ze kunnen wel even doorquote:Op maandag 21 september 2020 19:11 schreef Aventura het volgende:
Net Dragrace gekeken. Kan eigenlijk niet tegen die trans types, maar ik was even nieuwsgierig.
Ik vraag me wel af hoeveel seizoenen je van zoiets kan maken. Ik bedoel, hoeveel drag queens telt dit land nou helemaal?
ja je hebt geljk over dat laatste. Sorryquote:Op maandag 21 september 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Drag Race USA zit inmiddels op 12 seizoenen, inclusief nog een paar all star seizoenen, dus ze kunnen wel even door![]()
En trans en drag zijn twee totaal verschillende dingen, heeft precies niets met elkaar te maken![]()
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik ontdek nu pas de serie De Dag op Videoland. Wat een vette serie! In één ruk de eerste 6 afleveringen bekeken.
Op IMDB krijgt deze een 8.4 en Moviemeter een 4,04 https://www.moviemeter.nl/series/season/9467
Het beste kun je de serie per 2 afleveringen bekijken. De oneven afleveringen volg je de politie dus wat er gaande is buiten de bankt. De oneven volg je de criminelen in de bank.
Ongekend hoe goed deze serie in elkaar zit! Zeker een aanrader!
Zeker een goede serie, ook gekekenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik ontdek nu pas de serie De Dag op Videoland. Wat een vette serie! In één ruk de eerste 6 afleveringen bekeken.
Op IMDB krijgt deze een 8.4 en Moviemeter een 4,04 https://www.moviemeter.nl/series/season/9467
Het beste kun je de serie per 2 afleveringen bekijken. De oneven afleveringen volg je de politie dus wat er gaande is buiten de bankt. De oneven volg je de criminelen in de bank.
Weer een Vlaamse serie zie ik? Je kunt zeggen van België wat je wilt, maar wat betreft televisiewerk blinken ze toch wel uitquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Niet fapwaardig dus?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:04 schreef roos94 het volgende:
Vind Miljuschka hartstikke geil maar dat programma is echt wel vreselijkniet doorheen te komen
Dat zie je in de latere seizoenen van RPDR USA ook. Ze kennen elkaar vaak ook van instagram en feestjes, zeker nu drag daar een soort revival maakt.quote:Op maandag 21 september 2020 22:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja je hebt geljk over dat laatste. Sorry
Maar ikbedoel: de USA is veel groter, en bevat dus ook een stuk meer dragqueens. In Nederland is het denk ik toch een kleine scene. Van deze lichting deelnemers alleen al kenden de meesten elkaar wel.
Ik kijk ook die serie. Prima te doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:32 schreef roos94 het volgende:
Kut videoland haalt soms zomaar series uit mn recente kijkgeschiedenis, moet ik weer helemaal zoeken waar ik was gebleven bij welke aflevering
Ik kijk nu overigens "De Dag". Best wel leuk![]()
Ik vond anders dat mens dat 'je hebt de hele hashtag gekaapt want wij zwarte vrouwen strijden al jaaaaaren hiervoor' tenenkrommend.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:04 schreef roos94 het volgende:
Vind Miljuschka hartstikke geil maar dat programma is echt wel vreselijkniet doorheen te komen
Ik zag ergens niet eerder dan voorjaar 2021. Maar dat zou ik even moeten googlen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Ja zin in. Wel jammer dat er elke zondag pas 1 bij komt.
Wanneer komt season 4 van Handsmaids Tale op Videoland?
Die was erg leuk inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk Gevoel voor tumor. Echt een aanrader
Leuk zou ik de serie niet bepaald noemen. Hij heeft komische momenten, maar er zitten ook zat momenten in die erg emotioneel zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:10 schreef avotar het volgende:
[..]
Die was erg leuk inderdaad.
De eerste aflevering had ik nog de hoop dat ik naar de Vlaamse versie van Scrubs zat te kijken, maar ondanks dat dat niet was, bleef het leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat nog seizoen 1 of al seizoen 2?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk Gevoel voor tumor. Echt een aanrader
1quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dat nog seizoen 1 of al seizoen 2?
Er is maar 1 seizoenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dat nog seizoen 1 of al seizoen 2?
Lek miech miene biegel jong.😄quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spitsbroers staat er ook op ga dat zien mensen krijg je geen spijt van.
quote:
Sinds vanavond ook aan begonnen. Buiten Barry Atsma ook bekende gezichten uit De Luizenmoeder en Oogappels. Wel leuke serie so farquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:28 schreef freaky40 het volgende:
Lieve Mama is best een aardige serie. Wel beetje een cliché plot moet ik zeggen, maar er is wel een leuke draai aan gegeven. Jammer dat de afleveringen relatief kort zijn, iets langer dan 30 minuten en maar 6 afleveringen. Hopelijk komt er een vervolg.
Net even in 1x uitgekeken. Jammer van het einde... Maar was best aardig. 7.2!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:49 schreef Ellatjuh het volgende:
ben vandaag begonnen met "lieve mama"een serie die hier in de buurt is opgenomen.
Is een verfilming van een boek maar is wel aardig.
Hier kan je halverwege de maand zien wat er er de volgende maand vanaf gaat https://www.videoland.com/nl/nieuws/quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:22 schreef Cod_player het volgende:
Kan je ergens vinden tot wanneer iets op videoland blijft?
Zit nu in seizoen 3 van the l-word (6 seizoenen), maar ben bang dat tegen dat ik klaar ben l-word generation Q van videoland is. (generation q is de reden dat ik eerst de gewone opnieuw ben gaan kijken)
Thanks, zo'n overzicht zocht ik!quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hier kan je halverwege de maand zien wat er er de volgende maand vanaf gaat https://www.videoland.com/nl/nieuws/
Sommige series verdwijnen al na een half jaar. Bij lange series heb je dan soms nog geen eens alles gezien.
Ja, dat is echt een leuk programma! Ewoud(?) Doet het top. Overigens vond ik het eerste seizoen (bureau Burgwallen) nog wel een stuk beter. Veel meer interessante zaken, en heftige dingen. Maar goed, dat is ook Amsterdam Centrum natuurlijk!quote:
In hun API zie ik dat Generation Q tot 8 juli 2021 erop blijft staan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:22 schreef Cod_player het volgende:
Kan je ergens vinden tot wanneer iets op videoland blijft?
Zit nu in seizoen 3 van the l-word (6 seizoenen), maar ben bang dat tegen dat ik klaar ben l-word generation Q van videoland is. (generation q is de reden dat ik eerst de gewone opnieuw ben gaan kijken)
MARSOFGoden.quote:MARSOF: special forces van Nederland vanaf 2 november bij Videoland
In MARSOF: special forces van Nederland worden de eenheden van de Maritime Special Operations Forces gevolgd. Deze mariniers worden na een loodzware selectie opgeleid voor anti-terreuracties in Nederland en geheime operaties overal ter wereld.
Als alle opties hebben gefaald, zijn deze mannen het laatste redmiddel. Persoonlijke interviews en nooit eerder vertoonde beelden vertellen het verhaal van deze ‘shadow warriors’. MARSOF: special forces van Nederland is geproduceerd door Vincent TV Producties en vanaf 2 november te zien bij Videoland.
De nieuwe serie biedt in vijf afleveringen een inkijkje in een wereld die tot nu toe verborgen bleef. Kalasjnikovs, bomvesten en groepen of eenlingen die sympathiseren met Al-Qaeda of IS; het zijn dreigingen waarvoor de MARSOF 24/7 inzetbaar is. Deze special forces zijn elke dag bereid om hun leven te geven voor de vrijheid van Nederland.
Er worden bloedstollende acties en geheime operaties achter vijandelijke linies getoond. Zoals een riskante verkenningspatrouille in Afghanistan, om de Taliban te bestrijden. De eenheid verkeert in kritieke toestand wanneer de missie anders loopt dan gepland. Ze staan oog in oog met de vijand en worden voor een ultieme keuze gesteld: opgeven of doorgaan.
Verder worden beelden getoond waarin te zien is hoe de MARSOF in actie komt tegen Somalische piraten die schepen kapen en miljoenen dollars losgeld eisen. Ook wordt duidelijk wat de rol van de special forces was tijdens de arrestaties van een undercoveractie in Arnhem. Dankzij de inzet van onder andere de MARSOF ontsnapte Nederland aan een grote terroristische aanslag, mogelijk op de Gay Pride in Amsterdam, waarbij vele slachtoffers zouden zijn gevallen.
Nice!!quote:
Ohh top, thanks! Gewone L-word dan ook neem ik aan, die moet ik eerst nog even afkijken!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
In hun API zie ik dat Generation Q tot 8 juli 2021 erop blijft staan.
De gewone zelfs tot september 2022!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ohh top, thanks! Gewone L-word dan ook neem ik aan, die moet ik eerst nog even afkijken!
Ik heb gisteren heel de serie gekeken ik vond hem ook best goed hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:03 schreef Vinture het volgende:
Eerste aflevering van lieve mama gezien, best leuk
Jammer. Ik houd normaal wel van zulke docuseries...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:03 schreef roos94 het volgende:
The disappearance of Maura Murray staat erop
Update: wat een kutserie en dat wijf die het presenteert.. skip maar![]()
Staat die niet op prime?quote:Op maandag 2 november 2020 14:09 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ze hebben vandaag Criminal Minds er op gezet.
Ik was zeer blij, is een van mijn lievelingsseries.![]()
Heb zeker de eerste 8 seizoenen al een paar keer gezien.
Hebben ze het allerlaatste seizoen, seizoen 15 er niet bij gezet.![]()
Moet toegeven dat ik beetje teleurgesteld ben.
Durf ik niet te zeggen, heb daar geen abonement op. Ik heb NPOPlus een tijd gehad, Videoland, Netflix en Disney+. Ik zit eigelijk ook helemaal niet te wachten op nog meer betaalde abonnementen. Ik begrijp gewoon niet dat Videoland dat laatste seizoen er niet gelijk bij heeft gezetquote:
T/m seizoen 14.quote:
Tnx voor de tip, ga het binnenkort eens proberenquote:Op maandag 2 november 2020 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Amai wat een pareltje is 'De Dag'. Nog niet helemaal uitgezien, maar wat een topserie weer van onze zuiderburen
Ja echt doen hoor. Het beste is om het per 2 afleveringen te kijken. Bij de ene aflevering laten ze de zien wat er allemaal bij de politie gebeurt en bij de ander wat er bij de gijzelnemers en gijzelaars gebeurt.quote:Op maandag 2 november 2020 16:29 schreef Magica het volgende:
[..]
Tnx voor de tip, ga het binnenkort eens proberen
Zeker waar!quote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja echt doen hoor. Het beste is om het per 2 afleveringen te kijken. Bij de ene aflevering laten ze de zien wat er allemaal bij de politie gebeurt en bij de ander wat er bij de gijzelnemers en gijzelaars gebeurt.
Sowieso vind ik over het algemeen Belgische series beter uitgewerkt dan de Nederlandse. Nederlandse series blijven wat meer oppervlakkig waar de Belgische meer details bevatten wat weer invloed heeft over hoe je je kan inleven in een verhaal.
In België is er meer geld begreep ik laatst van één van "onze" acteurs. Dat zal het uitdiepen van series dus zeker ten goede komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik over het algemeen Belgische series beter uitgewerkt dan de Nederlandse. Nederlandse series blijven wat meer oppervlakkig waar de Belgische meer details bevatten wat weer invloed heeft over hoe je je kan inleven in een verhaal.
Komt geen nieuwequote:Op donderdag 5 november 2020 19:08 schreef Kaatje2658 het volgende:
Wel jammer dat er slechts 15 afleveringen zijn van de nieuwe serie Kees & Co. Ik kan niet wachten op seizoen 3, de serie werd alsmaar beter
Dat zou wel een hoop verklaren inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:20 schreef Samhain het volgende:
[..]
In België is er meer geld begreep ik laatst van één van "onze" acteurs. Dat zal het uitdiepen van series dus zeker ten goede komen.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja echt doen hoor. Het beste is om het per 2 afleveringen te kijken. Bij de ene aflevering laten ze de zien wat er allemaal bij de politie gebeurt en bij de ander wat er bij de gijzelnemers en gijzelaars gebeurt.
Haha is een goeie ja, kijk nu al de 5e afl vandaagquote:Op donderdag 12 november 2020 14:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipErg toffe serie! Moet nog iets van 5 afleveringen.
Niemand dit gezien?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:57 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe is het nieuwe seizoen van Fargo?
Zijn de USA versies niet juist wat beter dan de Nederlandse? Wel anders natuurlijk, en het is sowieso over the top, maar begin die Nederlandse steeds faker te vinden. Allemaal mensen die meedoen om zichzelf te promoten en bekendheid willen geven, en hopen op volgers en populariteit.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:55 schreef Cod_player het volgende:
Bijna weer guilty pleasure tijd! 😳Oftewel temptation island, al is dit meer zoals de usa versie, maar ach, alsnog vermakelijk.
Ja dat wel, daar draait het meer om afvragen van goh is m'n partner de ware en hoe is het om anderen te daten en leren kennen. En in de NL versie was het gewoon overleven om te proberen niet vreemd te gaan.quote:Op zondag 15 november 2020 11:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn de USA versies niet juist wat beter dan de Nederlandse? Wel anders natuurlijk, en het is sowieso over the top, maar begin die Nederlandse steeds faker te vinden. Allemaal mensen die meedoen om zichzelf te promoten en bekendheid willen geven, en hopen op volgers en populariteit.
Het is zeker een leuk programma. Had er weinig van verwacht, maar hij doet het toch wel erg leuk!quote:Op donderdag 19 november 2020 12:13 schreef dezomervoorbij het volgende:
Andy niet te vermeijde![]()
Hemeltergend slecht gemaakt, maar wel leuk.
Feit is dat hij voetballers op een bepaalde manier laat praten wat geen enkele (voetbal)journalist of talkshowhost voor elkaar krijgt. Normaal zijn het enkel open deuren, maar bij Andy is het ordinair en luchtig en dan gaan de meeste van die voetballers ook los.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is zeker een leuk programma. Had er weinig van verwacht, maar hij doet het toch wel erg leuk!
Ansjquote:Op donderdag 19 november 2020 11:58 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf 6 december seizoen 3 van Meisje van Plezier weer terug op Videoland.
Heb hem af! Goeie seriequote:Op woensdag 4 november 2020 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:16 schreef Magica het volgende:
[..]
Heb hem af! Goeie serie![]()
Alleen snapte ik dat einde niet helemaal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef Magica het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Oooh tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alledrie de seizoenen staan op Netflix. Zo werkt dat!quote:Op donderdag 3 december 2020 00:11 schreef Magica het volgende:
Was net met the Fall begonnen, hebben ze hem eraf gegooid!
Kan die weer terugkomen of hoe werkt dat?
Ja ze stonden daar ook alledrie op, heb geen Netflixquote:Op donderdag 3 december 2020 01:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alledrie de seizoenen staan op Netflix. Zo werkt dat!
Weet ik niet bij VL.quote:Op donderdag 3 december 2020 01:17 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja ze stonden daar ook alledrie op, heb geen Netflix![]()
Maar komen er weleens series weer terug is eigenlijk mijn vraag
Ja had net 3 afl gekeken zat er helemaal in! Miss toch maar Netflix erbij nemen, wil breaking bad ook eens zien. En undercover seizoen 2. Maar daar staat zoveel op dan kom ik nooit meer buitenquote:Op donderdag 3 december 2020 01:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weet ik niet bij VL.
Als je echt graag wil kijken dan via torrent?
Is echt een goede serie.
Als je VPN hebt zou je evt nog kunnen proberen of het op Britbox staat.
Geen slecht idee toch even voor de donkere maanden NF erbij?quote:Op donderdag 3 december 2020 01:33 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja had net 3 afl gekeken zat er helemaal in! Miss toch maar Netflix erbij nemen, wil breaking bad ook eens zien. En undercover seizoen 2. Maar daar staat zoveel op dan kom ik nooit meer buiten![]()
VPN zal ik eens kijken
Jawel, Grey's Anatomy is er verschillende keren "op en af" geweest. Maar dat is de enige serie waarvan ik het weet.quote:Op donderdag 3 december 2020 01:17 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja ze stonden daar ook alledrie op, heb geen Netflix![]()
Maar komen er weleens series weer terug is eigenlijk mijn vraag
Ja is ook de enige die ik kan bedenken!quote:Op donderdag 3 december 2020 06:21 schreef Samhain het volgende:
[..]
Jawel, Grey's Anatomy is er verschillende keren "op en af" geweest. Maar dat is de enige serie waarvan ik het weet.
Ja gezien, maar dan op TV.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:26 schreef ConqueringChaos het volgende:
Er komen wel meer series op en af hoor.
Criminal minds wordt ook al 3 jaar oktober/november t/m eind maart erop gezet.
Iemand de docu over Nicky Verstappen gezien?
From Russia with love was gewoon top natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2020 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ewout is wel wat fijner en beter dan vroeger. Toen maakte hij van die rare docu's met o. a. Russische bruidjes.
Prime kun je ook proberen. Veel staat daar stiekem nog wel op.quote:Op donderdag 3 december 2020 06:21 schreef Samhain het volgende:
[..]
Jawel, Grey's Anatomy is er verschillende keren "op en af" geweest. Maar dat is de enige serie waarvan ik het weet.
Nou dat hadden er beter 10 kunnen zijn tbh. Wat een abrupt en vreemd einde. Nooit het de beste serie gevonden maar prima vermakelijk. Maar dit einde voelt echt alsof er nog 2 afleveringen bij moeten want eigenlijk is dit voor bijna ieder character gewoon diep in de shit/cliffhanger als einde.quote:Op zondag 6 december 2020 13:16 schreef freaky40 het volgende:
Seizoen 3 van Meisje van Plezier staat er op. Tevens het laatste seizoen begrijp ik. Wel minder afleveringen dit seizoen, 8.![]()
Nou echt he??quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:59 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Nou dat hadden er beter 10 kunnen zijn tbh. Wat een abrupt en vreemd einde. Nooit het de beste serie gevonden maar prima vermakelijk. Maar dit einde voelt echt alsof er nog 2 afleveringen bij moeten want eigenlijk is dit voor bijna ieder character gewoon diep in de shit/cliffhanger als einde.
Ken de serie verder niet maar gooide corona misschien roet in het eten bij de opnames?quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:59 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Nou dat hadden er beter 10 kunnen zijn tbh. Wat een abrupt en vreemd einde. Nooit het de beste serie gevonden maar prima vermakelijk. Maar dit einde voelt echt alsof er nog 2 afleveringen bij moeten want eigenlijk is dit voor bijna ieder character gewoon diep in de shit/cliffhanger als einde.
Ik ben ook klaar met de serie. Maar daar hadden zeker nog wel 2 afleveringen bij gekund. Zo maak je geen einde aan een allerlaatste seizoen van een serie! Kom op Videoland!quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:59 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ja, zo kun je altijd dat als excuus gebruiken...Nee, maar volgens mij stond het seizoen er al op voordat het begon.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ken de serie verder niet maar gooide corona misschien roet in het eten bij de opnames?
quote:
Dit einde (wat helemaal geen einde is) is echt heel slecht inderdaad. Het is compleet open. Ik wist dus helemaal niet dat er geen nieuw seizoen meer zou komen. Dat lees ik nu net pas. Vond het eigenlijk best een sterke serie, maar dit verkloot alles compleet imo.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ken de serie verder niet maar gooide corona misschien roet in het eten bij de opnames?
Dat hopen we dan maar.quote:Op zondag 13 december 2020 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze hier wel wat mee gaan doen. De klachten op het slechte open einde van de serie is all over the place.
quote:Op woensdag 23 december 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Derde seizoen Mocro Maffia verschijnt eind januari op Videoland
https://www.nu.nl/film/60(...)ri-op-videoland.html
Jup. Videoland voegt tot nu toe netjes elk jaar een seizoen toe. Net als met NCIS LA.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben maar verder gegaan met seizoen 7 van Hawaii Five O. Jaren terug al de eerste zes gezien op Amazon maar die zijn nooit aangevuld. Videoland heeft wel meer seizoenen
The fosters vond ik leuk! Er is ook een spin off over Callie en Mariana in LA. Heet 'Good trouble'staat sinds kort ook op Videoland.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb in 4 weken tijd ofzo alle 5 seizoenen van The Fosters gekeken.
Geen idee of dat ooit uitgezonden is op tv.
Nu begonnen aan Brothers&Sisters. Ooit het eerste seizoen gezien op tv.
7 afleveringenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Derde seizoen Mocro Maffia verschijnt eind januari op Videoland
https://www.nu.nl/film/60(...)ri-op-videoland.html
En daarom hou ik zo van FOK!, anders had ik dit niet geweten. Tnx!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 02:44 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
The fosters vond ik leuk! Er is ook een spin off over Callie en Mariana in LA. Heet 'Good trouble'staat sinds kort ook op Videoland.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
7 afleveringen
Wel maar elke week eentje
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En daarom hou ik zo van FOK!, anders had ik dit niet geweten. Tnx!
Ik zit middenin Hawaī Five O en moet nog een aantal seizoenen. Videoland is meer dan prima voor mij nu.quote:
Klopt, maar dat komt maar heel weinig. Temptation vind ik ook nog wel leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Same
Alleen prince charming & MAFS is wel lachen
Best leuk (en kort)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:50 schreef 297534 het volgende:
https://www.ad.nl/show/vi(...)a-komtgoed~a8821384/
Dit wist ik nog niet.
Is wel leukquote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:50 schreef 297534 het volgende:
Dit wist ik nog niet.
Oh deze ga ik nog even kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 14:50 schreef 297534 het volgende:
Dit wist ik nog niet.
Ik heb gister de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 weer even gezien, en de nieuwe miniserie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:51 schreef ConqueringChaos het volgende:
Nou dan wachten we wel weer tot er meerdere opstaantwijfel of ik seizoen 1 en 2 ff opnieuw moet kijken.
Ik onthoud zulke dingen te slecht. Al jaren kijk ik echt genieg series films en lees ik boeken. Nadeel is wel dat je dan wel eens vergeet wat er ook alweer allemaal gebeurd is
Er staat trouwens een korte docu op over Zuid-Korea waarin porno verboden is en mensen daarom verborgen camera's plaats in o.a. openbare ruimtes en privé. En de gevolgen daarvan. Interessant wel.
Echt achterlijk idd. Zelfde met undercover opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Wat een scam. Dacht ik dat het hele seizoen Mocro Maffia er op zou staan, staat er maar 1 op...pff.
quote:“Wekelijks releasen”
“Omdat we weten dat de fans massaal op het nieuwe seizoen van ‘Mocro Maffia’ zitten te wachten, kiezen we ervoor om zo snel mogelijk met de nieuwe reeks op Videoland te starten. Omdat we nog volop in de montage zitten, betekent het wel dat we wekelijks gaan releasen. We snappen dat dit bij sommige fans als teleurstelling kan worden ervaren, maar hopen dat we op deze manier toch nog iedereen eerder kunnen laten genieten van het nieuwe seizoen. We hopen dat de nieuwe aflevering van Mocro Maffia elke vrijdag een goede start van het weekend van alle fans gaat worden!”, aldus Antoinette Beumer, Hoofd Drama Videoland.
Is gewoon om hype te creëerenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:49 schreef Michellee het volgende:
Ik vind per week een aflevering uitzenden echt niks. Daarvoor betaal ik toch geen streamingsdienst? Bij NPO doen ze ook op tv elke week uitzenden en op hun eigen streamingsdienst zetten ze het hele seizoen erop.
Dat van dat monteren geloof ik niet zo. Monteer een hele serie eerst voordat je hem erop zet, dit is helemaal niks.
Dan wacht je toch tot alles er op staat? Ik begrijp dit nooit zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:49 schreef Michellee het volgende:
Ik vind per week een aflevering uitzenden echt niks. Daarvoor betaal ik toch geen streamingsdienst? Bij NPO doen ze ook op tv elke week uitzenden en op hun eigen streamingsdienst zetten ze het hele seizoen erop.
Dat van dat monteren geloof ik niet zo. Monteer een hele serie eerst voordat je hem erop zet, dit is helemaal niks.
Hawaii Five Oquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor de rest heeft Videoland helemaal niks.
Weer een week wachten.@:maxi-mus
Dit inderdaad, het is geen hoge wetenschap.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wacht je toch tot alles er op staat? Ik begrijp dit nooit zo.
Als je leven bestaat uit tv kijken dan kan zoiets een kleine crisis opleveren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het is geen hoge wetenschap.
Dat ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan wacht je toch tot alles er op staat? Ik begrijp dit nooit zo.
Die moet je sowieso kijken als je na komtgoed seizoen 3 wil zien.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie dit op videoland staan, moet ik dan eerst die andere delen kijken van Mocro Maffia?
Mocro Maffia: Komtgoed
Ok, zal toevoegen aan mijn lijstquote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die moet je sowieso kijken als je na komtgoed seizoen 3 wil zien.
Gewoon de ondertiteling de hele aflevering zelf aanzetten. Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Beter wachten tot het hele seizoen af en is, gemonteerd en wel en dan in zijn geheel lanceren, dan deze half bakken oplossing. Het is klaar als het klaar is, zo simpel is dat
Verder mag die ondertiteling een stuk consequenter. Sommige dingen kan ik wel verstaan en wordt ondertiteld en iets wat ik niet kan verstaan niet. Of je doet het helemaal of helemaal niet.
Puur vanuit competitie. Er zijn meer streamingdiensten. Om abonnees zolang mogelijk aan je eigen streamingdienst te binden ga je per week releasen. Netflix is dit op het moment aan het testen met bijvoorbeeld Undercover en zal dit voor grotere releases ook gaan doen. Disney+ is er zeer succesvol mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:49 schreef Michellee het volgende:
Dat kan niet helaas. Gebruik de Apple TV app van Videoland.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:39 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Gewoon de ondertiteling de hele aflevering zelf aanzetten. Heb ik ook gedaan.
Dan is het snel over en uit voor deze streamingdiensten. Het is juist het USP dat je gelijk alles kunt kijken. Als je elke week moet wachten op een aflevering kun je niet zo goed lineair gaan kijken.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:47 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Puur vanuit competitie. Er zijn meer streamingdiensten. Om abonnees zolang mogelijk aan je eigen streamingdienst te binden ga je per week releasen. Netflix is dit op het moment aan het testen met bijvoorbeeld Undercover en zal dit voor grotere releases ook gaan doen. Disney+ is er zeer succesvol mee.
Dat zie je verkeerd. Dit wordt succesvol. Bij hele grote releases ga je zo meer hype opbouwen. Iedereen kijkt ook sneller de nieuwe afleveringen. De serie wordt dan vaker besproken bij de koffieautomaat. Leidt tot meer kijkers. Meer abonnees.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het snel over en uit voor deze streamingdiensten. Het is juist het USP dat je gelijk alles kunt kijken. Als je elke week moet wachten op een aflevering kun je niet zo goed lineair gaan kijken.
Oh das kak. Ik gebruik de app op Samsung tv en kan daar de ondertiteling op aan zetten. Belachelijk dat het dus verschillend is per merk device welke functies Videoland blijkbaar beschikbaar heeft.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan niet helaas. Gebruik de Apple TV app van Videoland.
Undercover is natuurlijk een co-productie met de VRT dus dan heeft Netflix de keuze om per week uit te zenden of wachten tot het hele seizoen uitgezonden is op de VRT.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:47 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Puur vanuit competitie. Er zijn meer streamingdiensten. Om abonnees zolang mogelijk aan je eigen streamingdienst te binden ga je per week releasen. Netflix is dit op het moment aan het testen met bijvoorbeeld Undercover en zal dit voor grotere releases ook gaan doen. Disney+ is er zeer succesvol mee.
Dat schreef je eerder en toen gaf Roberto goede argumenten waarom dat niet zo is. Dus welke argumenten heb jij dat het afgelopen is met streamingdiensten.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:18 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloze wending. Dan is het snel afgelopen met de streamingdiensten. Dat moge duidelijk zijn.
Moet dat vakantiepark in de serie eigenlijk een woonwagenkamp voorstellen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hier nog een podcast over Mocro Maffia voor de liefhebber, vind het wel lekker wegluisteren;
[ twitter ]
Moeten wel kampers voorstellen ja, die vrouw van Tatta zei deze aflevering ook iets van : je denkt toch niet dat ik in een huis ga wonen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Moet dat vakantiepark in de serie eigenlijk een woonwagenkamp voorstellen?
Vandaar ook m'n vraag idd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeten wel kampers voorstellen ja, die vrouw van Tatta zei deze aflevering ook iets van : je denkt toch niet dat ik in een huis ga wonen.
(in iets andere bewoordingen maar ik hou het graag netjes)
Ik kom zelden op woonwagenkampen maar het leek mij ook meer een soort Undercover idee.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vandaar ook m'n vraag idd.Zo ziet een woonwagenkamp er toch helemaal niet uit?
Zat er dik in. Hopelijk is S3 de moeite waard.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi, niet echt een verrassing.
Nu nog op Prime maar verdwijnt daar ook half februari. Het is een serie van ABC Studios dus zal naar verloop van tijd op Disney+ verschijnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Had gehoopt dat station 19 seizoen 3 binnenkort te zien was.
Echter is Station 19 helemaal verwijderd van videoland.
Station 19 is niet meer te zien in Nederland op deze manier
Dat is waar, heb ook prime, helaas seizoen 1 en 2 geen 3.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Nu nog op Prime maar verdwijnt daar ook half februari. Het is een serie van ABC Studios dus zal naar verloop van tijd op Disney+ verschijnen.
Net5? Daar is vorige week Seizoen 4 begonnen (di om 20.30 uur). Misschien herhalen ze nog op een onmogelijk tijdstip seizoen 3.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Had gehoopt dat station 19 seizoen 3 binnenkort te zien was.
Echter is Station 19 helemaal verwijderd van videoland.
Station 19 is niet meer te zien in Nederland op deze manier
Niet echt helaas, gemist vorig jaar....quote:Op maandag 8 februari 2021 18:42 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Net5? Daar is vorige week Seizoen 4 begonnen (di om 20.30 uur). Misschien herhalen ze nog op een onmogelijk tijdstip seizoen 3.
Alle 3 de afleveringen zijn al te bekijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Staat die Koeman docu op Videoland in zijn geheel erop of weer elke week wachten? @:maxi-mus
Niet dat ik het ga kijken, maar alweer weken wachten is niks.
Is makkelijk binnen te hengelen als het niet anders is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet echt helaas, gemist vorig jaar....
Op KIJK staat het ook niet
Ik vind haar wel stoer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:51 schreef roos94 het volgende:
Nadira van mocro maffia kan niet acteren ze verneukt het een beetje
Nu er elke week een aflevering is eigenlijk wel de moeite waard. Ik ga er van de week wel even één maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind haar wel stoer.Wel jammer dat er geen Mocro Maffia topic is.
Heb ik al gedaan afgelopen weekend.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu er elke week een aflevering is eigenlijk wel de moeite waard. Ik ga er van de week wel even één maken.
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan afgelopen weekend.
Ik mis de feesten echt zo erg door dat kutcorona. Al bijna 30 jaar hardcore hier.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk de Thunderdome docu gezien. Vind het zo kicken dat dit zo gegroeid is. En nog steeds gewoon ergens voor staat.
Die party fotograaf ookWat een held.
Mwa ja, het gaat nog net imo. Ze is wel oke.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:51 schreef roos94 het volgende:
Nadira van mocro maffia kan niet acteren ze verneukt het een beetje
Hij komt in real ook behoorlijk ghetto over dus ik denk dat hij niet veel hoeft te acterenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa ja, het gaat nog net imo. Ze is wel oke.
Tonnano is wel echt geweldig trouwens. Dat is geen acteur, maar doet het super. Geweldig personage ook haha
Zo veel scčnes heeft ze niet (meer)quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa ja, het gaat nog net imo. Ze is wel oke.
Tonnano is wel echt geweldig trouwens. Dat is geen acteur, maar doet het super. Geweldig personage ook haha
Nee ik zag het net. Helemaal prima ook. Laatste scene speelde kwam haar acteerwerk ook niet zo sterk over.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:06 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Zo veel scčnes heeft ze niet (meer)
Mocro maffia is klaar, abo is weer opgezegd.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Videoland had aan het einde van vorig jaar 903.000 betalende abonnees, zo blijkt uit vrijdag gepubliceerde jaarcijfers van RTL Nederland (pdf). Aan het einde van 2019 telde Videoland nog 653.000 abonnees. Dat komt neer op een toename van 38,3 procent
https://www.nu.nl/tech/61(...)ij-mocro-maffia.html
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mocro maffia is klaar, abo is weer opgezegd.
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mocro maffia is klaar, abo is weer opgezegd.
Videoland had aan het einde van deze maand 902.999 betalende abonnees, zo blijkt uit vrijdag gepubliceerde jaarcijfers van RTL Nederland (pdf). Aan het einde van 2019 telde Videoland nog 652.999 abonnees.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Videoland had aan het einde van vorig jaar 903.000 betalende abonnees, zo blijkt uit vrijdag gepubliceerde jaarcijfers van RTL Nederland (pdf). Aan het einde van 2019 telde Videoland nog 653.000 abonnees. Dat komt neer op een toename van 38,3 procent
Lol, lego masters is al 2 weken bezig in België dus rtl/videoland lopen overal achter, maar ja het is wat he programma's tussen reclames inplannenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:45 schreef Reijnxdv het volgende:
Het is toch niet best dat je tegenwoordig programmas (lego masters, de verraders) eerder op rtlxl kan zien dan op videoland..
2 en 5quote:Op dinsdag 16 maart 2021 07:46 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Welke seizoenen van Paw Patrol staan op Videoland?
Aflevering 1 gezien lang geleden op Streamz, vond die erg goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik ga beginnen aan de Vlaamse serie blackout. Iemand die gezien?
Thanks voor de tip. Kende de serie niet, maar als ik naar de acteurs kijk die erin spelen, belooft het veel goeds!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik ga beginnen aan de Vlaamse serie blackout. Iemand die gezien?
Ha, die had ik op mijn kijklijst gezet.quote:
Dat ziet er wel nice uit. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 29 maart 2021 09:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aflevering 1 gezien lang geleden op Streamz, vond die erg goed!![]()
Leuk dat-ie nu op Videoland staat, dan kan ik de rest gaan kijken.
Dit weekend Alex Rider gebinget. Tijd geleden dat ik na aflevering 1 van een serie zo hooked was. Vooral de soundtrack was erg vet.
Deze serie staat er sinds 19 maart op maar was helemaal niet aangekondigd, maar zeker een aanrader.
Ben ik ook benieuwd naar, ik vind Tjitske Reidinga ook zo leuk. Ga nu even afl. één kijkenquote:
Liever Tjitske dan Lindaquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb bij Tjitske het idee dat ze vooral flinke rollen krijgt omdat ze vriendjes is met Linda de Mol.
Nice, lijkt me ook leukquote:Op maandag 29 maart 2021 09:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aflevering 1 gezien lang geleden op Streamz, vond die erg goed!![]()
Leuk dat-ie nu op Videoland staat, dan kan ik de rest gaan kijken.
Dit weekend Alex Rider gebinget. Tijd geleden dat ik na aflevering 1 van een serie zo hooked was. Vooral de soundtrack was erg vet.
Deze serie staat er sinds 19 maart op maar was helemaal niet aangekondigd, maar zeker een aanrader.
Mooie vrouw en niet bang om ouder te worden ipv Linda.quote:
Zit nu te kijken toevalligquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:46 schreef roos94 het volgende:
Iemand die onlyfans al heeft gezien?
Wel vermakelijk
Die Levi zit echt diep in de kast. Doe normaal kerel
60k per maand salaris hee. De tandjes.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:54 schreef Magica het volgende:
[..]
Zit nu te kijken toevallig
Is nog hard werken![]()
Ja dat is top, maar marvin met 3 lullen in 1 gat voor 800 euro per maand nee dankjequote:Op vrijdag 9 april 2021 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
60k per maand salaris hee. De tandjes.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:08 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dat is top, maar marvin met 3 lullen in 1 gat voor 800 euro per maand nee dankje
Geen idee, hij lijkt iets van 35-40 ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:09 schreef roos94 het volgende:
[..]![]()
hoe oud is die gast en woont nog bij mama. Erg onaantrekkelijke kop ook.
Daarom ook slechts 800 per maand natuurlijk.quote:
31 zie ik nuquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:09 schreef roos94 het volgende:
[..]![]()
hoe oud is die gast en woont nog bij mama. Erg onaantrekkelijke kop ook.
Nou idd.. van Rosanna.. brrrrquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:51 schreef Magica het volgende:
800 euro bieden voor een gebruikte tampon, zieke mensen
Vind z'n moeder wel echt een topwijf hoorquote:Op vrijdag 9 april 2021 10:08 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dat is top, maar marvin met 3 lullen in 1 gat voor 800 euro per maand nee dankje
Ja viel me ook op, leuk mensquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind z'n moeder wel echt een topwijf hoor
Yep, en in de auto invalidekaart. Vond ik ook heel opmerkelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:33 schreef Lene het volgende:
Reed Marvin zijn auto nou van een invalide-parkeerplek?
Afgelopen jaren steeds mei/juni. Zit er ook op te wachten. Komt altijd in die periode. Net als NCIS LA.quote:Op zondag 11 april 2021 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe snel is Videoland over het algemeen met toevoegen van seizoenen? Ik wil het laatste seizoen van Hawaī Five O zien.
quote:Op zondag 11 april 2021 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe snel is Videoland over het algemeen met toevoegen van seizoenen? Ik wil het laatste seizoen van Hawaī Five O zien.
21 aprilquote:Op zondag 11 april 2021 22:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Afgelopen jaren steeds mei/juni. Zit er ook op te wachten. Komt altijd in die periode. Net als NCIS LA.
Jep al jaren.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Even een praktisch vraagje......hebben jullie ook regelmatig dat een dagelijkse/wekelijkse aflevering niet in je 'verder kijken' lijst staat terwijl er wel een nieuwe aflevering beschikbaar is??
Ja hele systeem lijkt beetje '5 jaar geleden' maargoed dan maar ff weer opzoeken.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Even een praktisch vraagje......hebben jullie ook regelmatig dat een dagelijkse/wekelijkse aflevering niet in je 'verder kijken' lijst staat terwijl er wel een nieuwe aflevering beschikbaar is??
Ja en een lijstje bijhouden op welke dag een wekelijkse aflevering komtquote:Op woensdag 14 april 2021 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja hele systeem lijkt beetje '5 jaar geleden' maargoed dan maar ff weer opzoeken.
slecht wel want soms vergeet je zo een hele serie te kijken omdat je denkt dat die afgelopen is oid.
Ja en zelfs dat als je het dan opzoekt bij de serie die nog 20 afleveringen achterloopt.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ook zoiets irritants inderdaad....quote:Op donderdag 15 april 2021 08:17 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ja en zelfs dat als je het dan opzoekt bij de serie die nog 20 afleveringen achterloopt.
Ik klik per ongeluk wel eens op afspelen dat ie weer bij seizoen 1 aflevering 1 begint en dan wil ik laatste aflevering opzoeken en denk ik: dit is van 3 weken geleden van de dagelijkse serie....Super irritant.
Dit heb ik niet echt zomaar ineens. Wel als ik al een paar afleveringen niet gekeken heb verdwijnt ie ineens uit verder kijken. En een nieuw seizoen van een serie komt ook niet bij verder kijken dus dat moet je ook zelf bijhouden.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |