Is die waargebeurd?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik kijk nu de serie 'The truth about the Harry Quebert affair'
De vermaarde schrijver Harry Quebert wordt beschuldigd van de moord op een jong meisje dat begraven lag op zijn grondgebied. Het blijkt om de 15-jarige Nola te gaan, die 33 jaar geleden vermist raakte.
Info die bij de serie staat.
Vind hem wel lekker wegkijken
Meer mensen deze gezien?
Ik wacht tot The Boys iets verder is, dan neem ik een Prime abonnementje.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:26 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Staat ook op Prime, slechts 2,99 per maand voor een abonnement per maand.
Vrijdag komt het hele seizoen online.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:17 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik wacht tot The Boys iets verder is, dan neem ik een Prime abonnementje.
Joh, ik dacht gezien te hebben dat het week voor week ging?quote:Op woensdag 2 september 2020 09:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Vrijdag komt het hele seizoen online.
Ah ja je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 september 2020 09:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Joh, ik dacht gezien te hebben dat het week voor week ging?
Voor zover ik het kan vinden is het gebaseerd op een boek. Ik dacht zelf dat het een waargebeurd verhaal was haha. Maar blijkbaar niet.quote:
Ik zag een voorstukje bij FOX, leek me ook een goede serie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:
De vermaarde schrijver Harry Quebert wordt beschuldigd van de moord op een jong meisje dat begraven lag op zijn grondgebied. Het blijkt om de 15-jarige Nola te gaan, die 33 jaar geleden vermist raakte.
Meer mensen deze gezien?
Het is een serie van 10 afleveringen. Vond het zeker de moeite waard. Op het einde een hoop plotwendingenquote:Op donderdag 3 september 2020 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje bij FOX, leek me ook een goede serie.
quote:Op donderdag 3 september 2020 10:12 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Het is een serie van 10 afleveringen. Vond het zeker de moeite waard. Op het einde een hoop plotwendingen
Ja, maar elke aflevering duurt nu maar 20 minuten. Daarvoor was het 40 minuten. Dit wordt over het hele voorjaar uitgesmeerd. Jammer.quote:
Ik kwam niet door de eerste afleveringquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef ConqueringChaos het volgende:
Meer mensen deze gezien?
Aaah da's kak. Ik ben sowieso wel dat ik echt wil weten, heeft ie het nou of niet gedaan, bij zulke series.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kwam niet door de eerste aflevering
Ben jij een rave teef ja?quote:Op maandag 7 september 2020 18:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Ahhh Thunderdome Never Dies aan het kijken.....kippenvel!
Ik mis de feesten wel hoor dit jaar
Al bijna 30 jaarquote:
Ik wil om deze documentaire ook Videoland nemen ja, maar zie nu dat je met een basis abonnement (tijdelijk) niet op alle apparaten kan kijken, alleen op laptop en zo en niet op tv.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:26 schreef roos94 het volgende:
Nieuwe docu over corona is een aanrader. Echt triest om te zien![]()
Kan je niet een gratis proefabo nemen,quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil om deze documentaire ook Videoland nemen ja, maar zie nu dat je met een basis abonnement (tijdelijk) niet op alle apparaten kan kijken, alleen op laptop en zo en niet op tv.
Ben ik bijna gedwongen om het duurdere abo te nemen.
Heb ik een paar maanden geleden al gedaan ja, van 14 dagen, denk niet dat dat nu nog kan...quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kan je niet een gratis proefabo nemen,
Stream je of gebruik je de app op je tv? Die laatste is echt een ramp, loopt bij mijn ook geregeld helemaal vastquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:20 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik de 14 dagen gratis + het abonnement dat je op meerdere schermen kan kijken doet hij het nog niet op de tv. Gewoon gekoppeld, en ingelogd, als ik iets wil afspelen sluit hij af.
App op de tv. Account werkt wel gewoon maar iets afspelen dus niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Stream je of gebruik je de app op je tv? Die laatste is echt een ramp, loopt bij mijn ook geregeld helemaal vast
Wat een heerlijk mokkelquote:Op zondag 20 september 2020 21:40 schreef roos94 het volgende:
Vanaf 1 oktober een 4delig docu over Miljuschka Witzenhausen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drag Race USA zit inmiddels op 12 seizoenen, inclusief nog een paar all star seizoenen, dus ze kunnen wel even doorquote:Op maandag 21 september 2020 19:11 schreef Aventura het volgende:
Net Dragrace gekeken. Kan eigenlijk niet tegen die trans types, maar ik was even nieuwsgierig.
Ik vraag me wel af hoeveel seizoenen je van zoiets kan maken. Ik bedoel, hoeveel drag queens telt dit land nou helemaal?
ja je hebt geljk over dat laatste. Sorryquote:Op maandag 21 september 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Drag Race USA zit inmiddels op 12 seizoenen, inclusief nog een paar all star seizoenen, dus ze kunnen wel even door![]()
En trans en drag zijn twee totaal verschillende dingen, heeft precies niets met elkaar te maken![]()
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik ontdek nu pas de serie De Dag op Videoland. Wat een vette serie! In één ruk de eerste 6 afleveringen bekeken.
Op IMDB krijgt deze een 8.4 en Moviemeter een 4,04 https://www.moviemeter.nl/series/season/9467
Het beste kun je de serie per 2 afleveringen bekijken. De oneven afleveringen volg je de politie dus wat er gaande is buiten de bankt. De oneven volg je de criminelen in de bank.
Ongekend hoe goed deze serie in elkaar zit! Zeker een aanrader!
Zeker een goede serie, ook gekekenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik ontdek nu pas de serie De Dag op Videoland. Wat een vette serie! In één ruk de eerste 6 afleveringen bekeken.
Op IMDB krijgt deze een 8.4 en Moviemeter een 4,04 https://www.moviemeter.nl/series/season/9467
Het beste kun je de serie per 2 afleveringen bekijken. De oneven afleveringen volg je de politie dus wat er gaande is buiten de bankt. De oneven volg je de criminelen in de bank.
Weer een Vlaamse serie zie ik? Je kunt zeggen van België wat je wilt, maar wat betreft televisiewerk blinken ze toch wel uitquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Niet fapwaardig dus?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:04 schreef roos94 het volgende:
Vind Miljuschka hartstikke geil maar dat programma is echt wel vreselijkniet doorheen te komen
Dat zie je in de latere seizoenen van RPDR USA ook. Ze kennen elkaar vaak ook van instagram en feestjes, zeker nu drag daar een soort revival maakt.quote:Op maandag 21 september 2020 22:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja je hebt geljk over dat laatste. Sorry
Maar ikbedoel: de USA is veel groter, en bevat dus ook een stuk meer dragqueens. In Nederland is het denk ik toch een kleine scene. Van deze lichting deelnemers alleen al kenden de meesten elkaar wel.
Ik kijk ook die serie. Prima te doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:32 schreef roos94 het volgende:
Kut videoland haalt soms zomaar series uit mn recente kijkgeschiedenis, moet ik weer helemaal zoeken waar ik was gebleven bij welke aflevering
Ik kijk nu overigens "De Dag". Best wel leuk![]()
Ik vond anders dat mens dat 'je hebt de hele hashtag gekaapt want wij zwarte vrouwen strijden al jaaaaaren hiervoor' tenenkrommend.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:04 schreef roos94 het volgende:
Vind Miljuschka hartstikke geil maar dat programma is echt wel vreselijkniet doorheen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |