Oh top thanks. Ik zocht op MAFS, dacht dat dat altijd in de titel stond haha. SRRY!quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
RLS / [Videoland] Married at first sight Australië
Ik zocht ook via de zoek functie, maar ik klikte op rls en kwam toen bij dit topicquote:Op woensdag 11 maart 2026 11:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh top thanks. Ik zocht op MAFS, dacht dat dat altijd in de titel stond haha. SRRY!
Quoteje van een oude post. Het is ook best schrijnend dat de acteurs er geen reet voor krijgen, al die herhalingen. Daarom worden ze elders ook overal herhaald, want lekker goedkoop.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil helemaal geen Flodder terug. Gaat ook niet werken denk ik eerlijk gezegd... Wat toen heel wild was, is nu normaal geworden.. Caroline van de BBB is Ma Flodder en iedereen is daar aan gewend. Dus je moet wel een heel heftige Flodder-serie maken nu om nog een beetje te shockeren...
Kan niet wachten..quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:27 schreef Ama het volgende:
Morgen vanaf 20:00 is het concert van de orginele K3 te zien.
Thomas blijft top. En zoals altijd de moeite waard om te kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 11:25 schreef Ama het volgende:
Onze man bij de vijand vond ik erg interessant en wtf.
Wie heb ik aan de lijn ? Hallo halloquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:29 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Kan niet wachten..
Lig met slaapzak voor mijn smart-tv.
Afgelopen donderdag zelf daar geweestquote:Op vrijdag 10 april 2026 11:27 schreef Ama het volgende:
Morgen vanaf 20:00 is het concert van de orginele K3 te zien.
Ik heb inmiddels in 2 maanden alle 235 aflevering van Lotte gezien. Leuke serie wel, al was het goed dat het een keer stoptequote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zijn idd nogal wat aflevering ja, ben je wel even zoet mee
Echt mokerslecht. Jeroen van koningsbrugge met een SNORquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:33 schreef Vlinder het volgende:
Teun Kuilboer heeft een nieuwe serie. Rippers?
Staat die al online? en heeft iemand het al gezien?
Haha, vreselijk. Kan misschien best een grappige serie worden, maar dan moeten we het niet vergelijken met Flodder.quote:
Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien, moet eerlijk zeggen dat ik vooral keek voor Teun Kuilboer, maar die is weinig te zien. Vind het tot nu toe matig allemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:33 schreef Vlinder het volgende:
Ik zette het na 10 seconden weer uit 😂quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:09 schreef Elan het volgende:
Dat Flodder is echt een slechte parodie. Naam totaal niet waardig. Echt nul keer gelachen.
Echt he wat een kut accenten ook (Haags en Rotterdams) terwijl de familie altijd met een plat Amsterdams accent sprak.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik zette het na 10 seconden weer uit 😂
Wat een drama die serie, lijkt wel een parodie.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:33 schreef Vlinder het volgende:
Bizar slecht inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat een drama die serie, lijkt wel een parodie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |