In het politiek correcte tijdperk waar het bezigen van woorden als negerzoen, zwarte Piet en een moslim (niet vermeld uiteraard) man die een traditionele vrouw wil al fophef opleveren in de woke alfabet+ bubbel zit fatsoenlijk Nederland bij het minste of geringste nog steeds op de kast.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil helemaal geen Flodder terug. Gaat ook niet werken denk ik eerlijk gezegd... Wat toen heel wild was, is nu normaal geworden.. Caroline van de BBB is Ma Flodder en iedereen is daar aan gewend. Dus je moet wel een heel heftige Flodder-serie maken nu om nog een beetje te shockeren...
6 novemberquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:58 schreef roos94 het volgende:
De oorspronkelijke leden van K3 zijn binnenkort te zien in een nieuwe documentaireserie op Videoland. K3 Originals: Het verhaal van Karen, Kristel en Kathleen volgt Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts tijdens de voorbereidingen op hun reünietournee.
Die stond er al vaker op, vorig jaar nog gezien. Heb nog steeds het einde niet gezien. Begon goed maar langzamerhand vond ik de serie minder worden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:29 schreef Lovely het volgende:
Weet niet of er mensen zij die de serie Lotte nog kennen
Maar die staat nu op videoland
https://www.moviemeter.nl/series/show/910
Heb het op tv gezien, en toen ik het online wilde kijken. Kon dat nergensquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:14 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Die stond er al vaker op, vorig jaar nog gezien. Heb nog steeds het einde niet gezien. Begon goed maar langzamerhand vond ik de serie minder worden.
Was dat die remake van Ugly Betty?quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het op tv gezien, en toen ik het online wilde kijken. Kon dat nergens
Ja, heb jij Ugly Betty ook gekeken?quote:
Echt grappig mijn bijna 18-jarige dochter kijkt dit soort series nu dus. Afgelopen tijd heeft ze Danni Lowinski gekeken en Lotte staat ook op haar lijst.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:29 schreef Lovely het volgende:
Weet niet of er mensen zij die de serie Lotte nog kennen
Maar die staat nu op videoland
https://www.moviemeter.nl/series/show/910
Misschien vind ze Friends of Kees & Co ook wel leukquote:Op donderdag 15 januari 2026 20:57 schreef Samhain het volgende:
[..]
Echt grappig mijn bijna 18-jarige dochter kijkt dit soort series nu dus. Afgelopen tijd heeft ze Danni Lowinski gekeken en Lotte staat ook op haar lijst.
Heeft ze allebei al gekeken, dus dat heb je goed ingeschat!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien vind ze Friends of Kees & Co ook wel leuk
Ik ben 2 weken geleden ook begonnen aan Lotte. Dacht dat het iets van 20 afleveringen zouden zijn, en zit nu bij aflevering 60, dus ik bedacht me om maar even te kijken hoeveel afleveringen er in totaal zijn: 235 (!!) Heb nog heel wat te kijken dus.quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, heb jij Ugly Betty ook gekeken?
Dat zijn idd nogal wat aflevering ja, ben je wel even zoet meequote:Op donderdag 29 januari 2026 23:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken geleden ook begonnen aan Lotte. Dacht dat het iets van 20 afleveringen zouden zijn, en zit nu bij aflevering 60, dus ik bedacht me om maar even te kijken hoeveel afleveringen er in totaal zijn: 235 (!!) Heb nog heel wat te kijken dus.
Ik hou doorgaans totaal niet van dit soort series, maar gek genoeg kijkt dit best lekker weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |