Stream je of gebruik je de app op je tv? Die laatste is echt een ramp, loopt bij mijn ook geregeld helemaal vastquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:20 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik de 14 dagen gratis + het abonnement dat je op meerdere schermen kan kijken doet hij het nog niet op de tv. Gewoon gekoppeld, en ingelogd, als ik iets wil afspelen sluit hij af.
App op de tv. Account werkt wel gewoon maar iets afspelen dus niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Stream je of gebruik je de app op je tv? Die laatste is echt een ramp, loopt bij mijn ook geregeld helemaal vast
Wat een heerlijk mokkelquote:Op zondag 20 september 2020 21:40 schreef roos94 het volgende:
Vanaf 1 oktober een 4delig docu over Miljuschka Witzenhausen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drag Race USA zit inmiddels op 12 seizoenen, inclusief nog een paar all star seizoenen, dus ze kunnen wel even doorquote:Op maandag 21 september 2020 19:11 schreef Aventura het volgende:
Net Dragrace gekeken. Kan eigenlijk niet tegen die trans types, maar ik was even nieuwsgierig.
Ik vraag me wel af hoeveel seizoenen je van zoiets kan maken. Ik bedoel, hoeveel drag queens telt dit land nou helemaal?
ja je hebt geljk over dat laatste. Sorryquote:Op maandag 21 september 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Drag Race USA zit inmiddels op 12 seizoenen, inclusief nog een paar all star seizoenen, dus ze kunnen wel even door![]()
En trans en drag zijn twee totaal verschillende dingen, heeft precies niets met elkaar te maken![]()
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik ontdek nu pas de serie De Dag op Videoland. Wat een vette serie! In één ruk de eerste 6 afleveringen bekeken.
Op IMDB krijgt deze een 8.4 en Moviemeter een 4,04 https://www.moviemeter.nl/series/season/9467
Het beste kun je de serie per 2 afleveringen bekijken. De oneven afleveringen volg je de politie dus wat er gaande is buiten de bankt. De oneven volg je de criminelen in de bank.
Ongekend hoe goed deze serie in elkaar zit! Zeker een aanrader!
Zeker een goede serie, ook gekekenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik ontdek nu pas de serie De Dag op Videoland. Wat een vette serie! In één ruk de eerste 6 afleveringen bekeken.
Op IMDB krijgt deze een 8.4 en Moviemeter een 4,04 https://www.moviemeter.nl/series/season/9467
Het beste kun je de serie per 2 afleveringen bekijken. De oneven afleveringen volg je de politie dus wat er gaande is buiten de bankt. De oneven volg je de criminelen in de bank.
Weer een Vlaamse serie zie ik? Je kunt zeggen van België wat je wilt, maar wat betreft televisiewerk blinken ze toch wel uitquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Razor21 het volgende:
Niet fapwaardig dus?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:04 schreef roos94 het volgende:
Vind Miljuschka hartstikke geil maar dat programma is echt wel vreselijkniet doorheen te komen
Dat zie je in de latere seizoenen van RPDR USA ook. Ze kennen elkaar vaak ook van instagram en feestjes, zeker nu drag daar een soort revival maakt.quote:Op maandag 21 september 2020 22:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja je hebt geljk over dat laatste. Sorry
Maar ikbedoel: de USA is veel groter, en bevat dus ook een stuk meer dragqueens. In Nederland is het denk ik toch een kleine scene. Van deze lichting deelnemers alleen al kenden de meesten elkaar wel.
Ik kijk ook die serie. Prima te doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:32 schreef roos94 het volgende:
Kut videoland haalt soms zomaar series uit mn recente kijkgeschiedenis, moet ik weer helemaal zoeken waar ik was gebleven bij welke aflevering
Ik kijk nu overigens "De Dag". Best wel leuk![]()
Ik vond anders dat mens dat 'je hebt de hele hashtag gekaapt want wij zwarte vrouwen strijden al jaaaaaren hiervoor' tenenkrommend.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:04 schreef roos94 het volgende:
Vind Miljuschka hartstikke geil maar dat programma is echt wel vreselijkniet doorheen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |