quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mocro maffia is klaar, abo is weer opgezegd.
Videoland had aan het einde van deze maand 902.999 betalende abonnees, zo blijkt uit vrijdag gepubliceerde jaarcijfers van RTL Nederland (pdf). Aan het einde van 2019 telde Videoland nog 652.999 abonnees.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Videoland had aan het einde van vorig jaar 903.000 betalende abonnees, zo blijkt uit vrijdag gepubliceerde jaarcijfers van RTL Nederland (pdf). Aan het einde van 2019 telde Videoland nog 653.000 abonnees. Dat komt neer op een toename van 38,3 procent
Lol, lego masters is al 2 weken bezig in België dus rtl/videoland lopen overal achter, maar ja het is wat he programma's tussen reclames inplannenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:45 schreef Reijnxdv het volgende:
Het is toch niet best dat je tegenwoordig programmas (lego masters, de verraders) eerder op rtlxl kan zien dan op videoland..
2 en 5quote:Op dinsdag 16 maart 2021 07:46 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Welke seizoenen van Paw Patrol staan op Videoland?
Aflevering 1 gezien lang geleden op Streamz, vond die erg goed!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik ga beginnen aan de Vlaamse serie blackout. Iemand die gezien?
Thanks voor de tip. Kende de serie niet, maar als ik naar de acteurs kijk die erin spelen, belooft het veel goeds!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:33 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik ga beginnen aan de Vlaamse serie blackout. Iemand die gezien?
Ha, die had ik op mijn kijklijst gezet.quote:
Dat ziet er wel nice uit. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 29 maart 2021 09:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aflevering 1 gezien lang geleden op Streamz, vond die erg goed!![]()
Leuk dat-ie nu op Videoland staat, dan kan ik de rest gaan kijken.
Dit weekend Alex Rider gebinget. Tijd geleden dat ik na aflevering 1 van een serie zo hooked was. Vooral de soundtrack was erg vet.
Deze serie staat er sinds 19 maart op maar was helemaal niet aangekondigd, maar zeker een aanrader.
Ben ik ook benieuwd naar, ik vind Tjitske Reidinga ook zo leuk. Ga nu even afl. één kijkenquote:
Liever Tjitske dan Lindaquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb bij Tjitske het idee dat ze vooral flinke rollen krijgt omdat ze vriendjes is met Linda de Mol.
Nice, lijkt me ook leukquote:Op maandag 29 maart 2021 09:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aflevering 1 gezien lang geleden op Streamz, vond die erg goed!![]()
Leuk dat-ie nu op Videoland staat, dan kan ik de rest gaan kijken.
Dit weekend Alex Rider gebinget. Tijd geleden dat ik na aflevering 1 van een serie zo hooked was. Vooral de soundtrack was erg vet.
Deze serie staat er sinds 19 maart op maar was helemaal niet aangekondigd, maar zeker een aanrader.
Mooie vrouw en niet bang om ouder te worden ipv Linda.quote:
Zit nu te kijken toevalligquote:Op vrijdag 9 april 2021 09:46 schreef roos94 het volgende:
Iemand die onlyfans al heeft gezien?
Wel vermakelijk
Die Levi zit echt diep in de kast. Doe normaal kerel
60k per maand salaris hee. De tandjes.quote:Op vrijdag 9 april 2021 09:54 schreef Magica het volgende:
[..]
Zit nu te kijken toevallig
Is nog hard werken![]()
Ja dat is top, maar marvin met 3 lullen in 1 gat voor 800 euro per maand nee dankjequote:Op vrijdag 9 april 2021 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
60k per maand salaris hee. De tandjes.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 10:08 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dat is top, maar marvin met 3 lullen in 1 gat voor 800 euro per maand nee dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |