Alle 3 de afleveringen zijn al te bekijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:15 schreef Zipportal het volgende:
Staat die Koeman docu op Videoland in zijn geheel erop of weer elke week wachten? @:maxi-mus
Niet dat ik het ga kijken, maar alweer weken wachten is niks.
Is makkelijk binnen te hengelen als het niet anders is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet echt helaas, gemist vorig jaar....
Op KIJK staat het ook niet
Ik vind haar wel stoer. Wel jammer dat er geen Mocro Maffia topic is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:51 schreef roos94 het volgende:
Nadira van mocro maffia kan niet acteren ze verneukt het een beetje
Nu er elke week een aflevering is eigenlijk wel de moeite waard. Ik ga er van de week wel even één maken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind haar wel stoer. Wel jammer dat er geen Mocro Maffia topic is.
Heb ik al gedaan afgelopen weekend.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu er elke week een aflevering is eigenlijk wel de moeite waard. Ik ga er van de week wel even één maken.
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan afgelopen weekend.
Ik mis de feesten echt zo erg door dat kutcorona. Al bijna 30 jaar hardcore hier.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk de Thunderdome docu gezien. Vind het zo kicken dat dit zo gegroeid is. En nog steeds gewoon ergens voor staat.
Die party fotograaf ook Wat een held.
Mwa ja, het gaat nog net imo. Ze is wel oke.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:51 schreef roos94 het volgende:
Nadira van mocro maffia kan niet acteren ze verneukt het een beetje
Hij komt in real ook behoorlijk ghetto over dus ik denk dat hij niet veel hoeft te acterenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa ja, het gaat nog net imo. Ze is wel oke.
Tonnano is wel echt geweldig trouwens. Dat is geen acteur, maar doet het super. Geweldig personage ook haha
Zo veel scènes heeft ze niet (meer)quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa ja, het gaat nog net imo. Ze is wel oke.
Tonnano is wel echt geweldig trouwens. Dat is geen acteur, maar doet het super. Geweldig personage ook haha
Nee ik zag het net. Helemaal prima ook. Laatste scene speelde kwam haar acteerwerk ook niet zo sterk over.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 14:06 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Zo veel scènes heeft ze niet (meer)
Mocro maffia is klaar, abo is weer opgezegd.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Videoland had aan het einde van vorig jaar 903.000 betalende abonnees, zo blijkt uit vrijdag gepubliceerde jaarcijfers van RTL Nederland (pdf). Aan het einde van 2019 telde Videoland nog 653.000 abonnees. Dat komt neer op een toename van 38,3 procent
https://www.nu.nl/tech/61(...)ij-mocro-maffia.html
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mocro maffia is klaar, abo is weer opgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |