quote:Mocro Maffia is een Nederlandse misdaadserie over de onderwereld in Amsterdam. De serie is bedacht en ontwikkeld door Achmed Akkabi en Thijs Römer, exclusief voor Videoland, waar de serie op 11 oktober 2018 in première ging. Het verhaal is ingegeven door het boek Mocro Maffia van Wouter Laumans en Marijn Schrijver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt reuze mee joh, in ieder geval totaal niet storend. (zou het wel overslaan als je niet zo goed over het woord 'kanker' kan)quote:Op maandag 22 februari 2021 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vrees dat ik me ga irriteren aan eventuele moeilijk pratende Nederlandse Marokkanen. Wat is met jou ejj jongen dit dat zus zo.
Tot nu toe alles geskipt dus.
Nee man, gewoon kijken.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vrees dat ik me ga irriteren aan eventuele moeilijk pratende Nederlandse Marokkanen. Wat is met jou ejj jongen dit dat zus zo.
Tot nu toe alles geskipt dus.
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
De groep van Potlood zit al wel heel lang in de hoek waar de klappen vallen, ook de laatste aflevering weer. Hoop wel dat de andere kant ook eens wat aangepakt wordt. (met name Tatta)Ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk datSturen ze wel een beetje op aan ja, of dat zijn familie slachtoffer wordt. (JoeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Nee niet Joey.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sturen ze wel een beetje op aan ja, of dat zijn familie slachtoffer wordt. (Joey)
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk datIk hoop het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij maakt MF wat mij betreft.
Als ik aan de serie denk dan denk ik gelijk aan zijn enge hoofd en gekanker![]()
Dat geeft de serie wel het rauwe randje wat het net afmaakt. Op sommige momenten wordt het best functioneel gebruikt, klinkt beetje vreemd, maar bij de scenequote:Op maandag 22 februari 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee joh, in ieder geval totaal niet storend. (zou het wel overslaan als je niet zo goed over het woord 'kanker' kan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijv misstond het juist niet“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Teveel oplopende spanningen wel met Paus. Je ziet zo dat dat de climax van seizoen 3 wordtquote:Op maandag 22 februari 2021 23:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Hij maakt MF wat mij betreft.
Als ik aan de serie denk dan denk ik gelijk aan zijn enge hoofd en gekanker
Geen last van.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:29 schreef freaky40 het volgende:
In de Videoland TV app kan ik geen ondertitels aanzetten
Is gewoon realistisch hoor kweeniequote:Op woensdag 24 februari 2021 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Het K-woord valt wel erg veel in de serie, een beetje overdreven.
Nee dat is niet realistisch nee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is gewoon realistisch hoor kweenie
Dat zal inderdaad wel zo zijn ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm jawel, dat is heel realistisch in die kringen.
Lekker lid worden van bond tegen vloekenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel zo zijn ja.
Ik haak altijd af bij een serie waar veelvuldig in gevloekt wordt. Helaas zijn er heel wat Nederlandse series (en films) die dat blijkbaar nodig hebben. Zoveel gevloek, kansloos gewoon.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker lid worden van bond tegen vloeken
Geloof me, in bepaalde kringen wordt het echt wel minstens in die mate gebezigd.quote:
Als een regisseur scheld en vloekwoorden moet gaan gebruiken om de scenes wat kracht bij te zetten, dan is het m.i. geen goede regisseur.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker lid worden van bond tegen vloeken
In deze serie is het functioneelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als een regisseur scheld en vloekwoorden moet gaan gebruiken om de scenes wat kracht bij te zetten, dan is het m.i. geen goede regisseur.
Ik lig echt niet wakker van een keertje gvd ofzo, maar het moet niet door de hele serie/film verweven zitten.
Ik ben normaal echt niet van gekanker maar bij deze serie begrijp ik het wel eigenlijk en hoort er ook gewoon bij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als een regisseur scheld en vloekwoorden moet gaan gebruiken om de scenes wat kracht bij te zetten, dan is het m.i. geen goede regisseur.
Ik lig echt niet wakker van een keertje gvd ofzo, maar het moet niet door de hele serie/film verweven zitten.
Zo praten veel van dat soort gasten nu eenmaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:01 schreef De-Sombrero het volgende:
Hele toffe aflevering weer. Snapte alleen het stuk met Tatta en de politie niet. Is dit in een eerdere aflevering al voorbijgekomen?
Zekerquote:
Kobusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZekerIk vind alleen die hele Kobus zo'n mongool
en die neef van Tatta. Vind het toch net een wat mindere verhaallijn dan de mocros zelf. Al was ik ook wel klaar met die Mo
Zes gehad, we krijgen deze week de laatste aflevering. En dan wachten op S4.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:28 schreef So_Surreal het volgende:
Hoeveel afleveringen hebben we nu gehad, en hoeveel hebben we er nog tegoed dit seizoen ?
Omg deze week al de laatste?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:31 schreef Zipportal het volgende:
Zes gehad, we krijgen deze week de laatste aflevering.
Lol, ik was hem al helemaal vergetenquote:Op maandag 8 maart 2021 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
Zou wat zijn als Romano nu bij het Mexicaanse kartel zit en zo weer terugkomt in de serie bij dat woonwagenkamp.
Meestal wel ja, soms uurtje later.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staat dat er gelijk om 00:00 op dan?
Check.quote:Op maandag 8 maart 2021 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
Zou wat zijn als Romano nu bij het Mexicaanse kartel zit en zo weer terugkomt in de serie bij dat woonwagenkamp.
Beetje te allemaal wat mij betreft.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond de laatste eerlijk gezegd wat tegenvallen. Wederom valt weer alles in het voordeel van Paus en co. Het ging ook wel heel gemakkelijk allemaal, Tonnano loopt dat park in zijn eentje op en even later is alles weer opgelost in hun voordeel. En waarom schiet Samira eerst Joeygod () neer ipv paus..
Ik zat er niet ver naast he hahahaquote:Op maandag 8 maart 2021 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ze moeten oppassen dat het niet als Penoza gaat eindigen: carmen overleefde ook alles dat heeft Paus nu ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond de laatste eerlijk gezegd wat tegenvallen. Wederom valt weer alles in het voordeel van Paus en co. Het ging ook wel heel gemakkelijk allemaal, Tonnano loopt dat park in zijn eentje op en even later is alles weer opgelost in hun voordeel. En waarom schiet Samira eerst Joeygod () neer ipv paus..
Paus schrijft het scenarioquote:Op zaterdag 13 maart 2021 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze moeten oppassen dat het niet als Penoza gaat eindigen: carmen overleefde ook alles dat heeft Paus nu ook.
Nadira.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Rens, dat ik jou hier nog eens mag aantreffenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 02:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast he hahaha
Die scene van Tonnano en de Kampers was geniaalquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Tonnano loopt dat park in zijn eentje op
Eensquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die scene van Tonnano en de Kampers was geniaal
[ afbeelding ]
Beste scene dit seizoenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die scene van Tonnano en de Kampers was geniaal
[ afbeelding ]
Denk dat die roodharige politieagent (Nick Dewus) een dubbelrol speelt. Hij zat hem ook te knijpen tijdens de rechtzaak dat die berichtenserver gekraakt was.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:56 schreef Noordzijde het volgende:
Maar wat is nu de link van de politie en Tatta 1 aflevering geleden dan? Een na laatste aflevering geloof ik. Ik volg het niet helemaal.
Er is toch ook al een scene geweest waarin je ziet dat deze rechercheur via een pgp-telefoon contact heeft met de criminelen, en du een mol is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:56 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Denk dat die roodharige politieagent (Nick Dewus) een dubbelrol speelt. Hij zat hem ook te knijpen tijdens de rechtzaak dat die berichtenserver gekraakt was.
Omdat tata zei dat het zijn broertje was en toen kwam bij haar de woede omhoog van muis. Dat is voornamelijk de reden dat ze dit doet he?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Klem en oogappels iddquote:Op maandag 15 maart 2021 13:06 schreef greatgonzo het volgende:
Ben nu ook bij... eigenlijk is het By Far de beste NL serie van de laatste 5 jaren. (alhoewel Klem ook goed schijnt te zijn, nog niet gekeken).
Iig 10x beter dan Penoza, dat begon goed maar zakte na S3 gigantisch weg..
Ik weet niet hoever je bent hoor maarquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:28 schreef Fok-it het volgende:
Nou schrijf die maar uit de serie
Veelbelovende acteur wel die Wahib, zeg maar dag tegen je carrière als dat allemaal waar blijkt te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja eens, maar dat vond ik sowieso van die hele karakterswitch. Toen hij overging tot de geforceerde gangster uithangen dacht ik al van: Schiet hem dan ook maar af ook, wie dan ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De dood van die Mo was wel echt gigantisch dom.
Oehhh diep! Daar had ik nog niet zo over nagedachtquote:Op maandag 15 maart 2021 22:56 schreef Keelaap het volgende:
[..]
Omdat tata zei dat het zijn broertje was en toen kwam bij haar de woede omhoog van muis. Dat is voornamelijk de reden dat ze dit doet he?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:28 schreef Fok-it het volgende:
Nou schrijf die maar uit de serie
Veelbelovende acteur wel die Wahib, zeg maar dag tegen je carrière als dat allemaal waar blijkt te zijn
Er is meer https://www.puna.nl/ophef(...)achtsdeel-laat-zien/quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:49 schreef Fok-it het volgende:
Ja nu komt dat allemaal naar boven net als bij die Kaj waarschijnlijk ja, dat is wel klaar met hem
Ja dat is dus alleen die Bilal. Die Muis zegt juist nog tegen hem dat hij minderjarig isquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is meer https://www.puna.nl/ophef(...)achtsdeel-laat-zien/
Speelt hij ook in de serie?quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:38 schreef roos94 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)r-van-bilal-wahib%2F
Rapper ICE vindt in dit verhaal eigenlijk vooral het jongetje heel erg fout, laat hij weten op Instagram (zie onderstaand filmpje). “Jullie kinderen, ik zeg ook tegen jullie: als iemand jou doekoe geeft om iets te laten zien, je bent een h*er! Willen jullie een h*er zijn? Willen jullie een h*er zijn?”
Het is bizar dat het jongetje hier überhaupt op inging, vindt ICE. “Zulke dingen, broer, weg! Verrrr! Wat heeft je p*emel te zeggen?!” Als iemand anders daarop zegt: “Ja, maar broer, het is een kleine jongen, het is zielig man, jongen”, schudt ICE afkeurend zijn hoofd.
Boze reacties
De uitspraken van ICE leiden op social media tot ongeloof. Het filmpje is onder meer geretweet door Talitha Muusse, en Özcan Akyol schrijft: “Die gast is licht verstandelijk beperkt, die zo aan het schreeuwen is. I know for sure.”
Topjournaliste Antoinnette Scheulderman: “Ik ben bang van niet. Al m’n Mocro Maffia-helden, ineens tuimelen ze stuk voor stuk van hun voetstuk.”
Telegraaf-columniste Yesim Candan: “Dus de 12-jarige jongen is een h*er? Wauw. Het wordt steeds erger met de Mocro Maffia-acteurs. Kan de producer van Mocro Maffia hen tot de orde roepen?”
Nog zo'n pareltje. Houden elkaar allemaal de handjes boven het hoofd johquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:45 schreef roos94 het volgende:
Ja hij speelt Tonano de linker
@:Sunshine1982
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik heel hard om moest lachen: op een gegeven moment geeft Tata iemand een telefoon en zegt: wachtwoord daleyblind![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:03 schreef Karina het volgende:
Gisteren de laatste aflevering gekeken, ik begon een beetje traag met kijken maar op een gegeven moment heb ik ze erdoor gejast. Wel met ondertitels gekeken want sommige van die gasten kon ik echt niet verstaan. het gekanker werd op een gegeven moment wel ZOVEEL dat het lachwekkend werd.
Wat ik een beetje stom vond, omdat meneer hierboven nog s03 moet kijken maar in een spoilerHeb alles er al door heen gejaagd, storend was voor mij alleen een auto met een half kenteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik heel hard om moest lachen: op een gegeven moment geeft Tata iemand een telefoon en zegt: wachtwoord daleyblind![]()
Verder top serie wow
DAT is me dan weer niet opgevallen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb alles er al door heen gejaagd, storend was voor mij alleen een auto met een half kenteken.
Zeker. Hopelijk komt S04 snel.quote:
Dat is die gast die in de gevangenis zat, hij probeerde iedereen te bekeren. Ik was wel verbaasd dat hij de vader van Zakaria bleek te zijn!quote:
Iddquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Denk het niet. Het moet en zal een politiek correct NPO programma zijn natuurlijk. Zelfs als de achterban (stemmers) van Mocro Maffia er voor kan zorgen dat het op 1 komt, dan nog winnen ze niet...let maar op. Maar ik laat me verbazen...
Dat komt omdat Amazon hem in Amerika uitzend. Dus met een VPN zouden ze hem daar kunnen checkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:39 schreef Erasmus het volgende:
Bijzonder om dan toch op IMDb Engelse reviews te vinden van niet-Nederlandse accounts.
Oh mijn God.quote:Op maandag 6 december 2021 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt omdat Amazon hem in Amerika uitzend. Dus met een VPN zouden ze hem daar kunnen checken
GVD ZIN IN.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
Vanaf 28 januari 8 nieuwe afleveringen.
[ afbeelding ]
YESquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
Vanaf 28 januari 8 nieuwe afleveringen.
[ afbeelding ]
Omdat je dan 2 dagen minder lang hoeft te wachten?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
Wel nice dat dit gewoon op vrijdag is ipv zondag ofzo.
Omdat ik samen kijk en Undercover bijv. moet ik nu steeds paar dagen wachten en dit kan ik dan wel meteen samen kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:58 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Omdat je dan 2 dagen minder lang hoeft te wachten?
Oh zo! Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik samen kijk en Undercover bijv. moet ik nu steeds paar dagen wachten en dit kan ik dan wel meteen samen kijken.En weekend beginnen met nieuwe Mocro Maffia is altijd goed.
Geen ondertiteling nodig, jongen van de straat Oelehquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Weer geen volledige ondertiteling bij deze serie op de Videoland Apple TV app. Alleen delen, maar zeer willekeurig. Faal.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:09 schreef Oliver23 het volgende:
Iedereen wantrouwt iedereen gewoon al in de eerste aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is koud, het is guur....
Joeyquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:37 schreef Specularium het volgende:
https://nieuwdezeweek.nl/series/joey-en-zn-matties/
Daar zal vast ook wel weer ergens een plottwist uit komen. En tonnano zal ook wel een x echt een verkeerde tegenkomen, dat denk ik danquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
Potlood die overloopt (uit nood dan) vind ik maar meh. En het wordt eens tijd dat Paus, Tatta en Tonanno niet overal mee wegkomen.
Betekent: "of niet?"quote:
Eens. Bij de schietpartij in de garage wist ik echt niet wie van welke groep nou werd neer geknald.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:47 schreef W00fer het volgende:
Seizoen 4 vind ik veel lastiger te volgen dan de eerdere 3.
Ergens heb ik het idee dat Tatta er een beetje klaar mee is, althans met team Pausquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
Potlood die overloopt (uit nood dan) vind ik maar meh. En het wordt eens tijd dat Paus, Tatta en Tonanno niet overal mee wegkomen.
Eens plus de maniertjes en het overdreven straattaalgebruik begint mij nu ook eigenlijk te irriteren. Ben gestopt met kijken....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:47 schreef W00fer het volgende:
Seizoen 4 vind ik veel lastiger te volgen dan de eerdere 3.
Het is weer de klassieke fout die gemaakt wordt, teveel verhaallijnen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
Eens plus de maniertjes en het overdreven straattaalgebruik begint mij nu ook eigenlijk te irriteren. Ben gestopt met kijken....
Dat Meltemverhaal en die voorspelbare scenes met KO zijn ook compleet overbodig. Maar Nadira is dood dus er moet weer een ander 'stoer' wijf met een grote bek in.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is weer de klassieke fout die gemaakt wordt, teveel verhaallijnen.
Potlood heeft een verhaallijn, dan is er het hele Düsseldorf. Dan heb je het ding met Taxi en zijn vrouw, met de politie, dat met Tonnano die Zakaria zoekt, de boys die een rip begaan en de hand eraf hakken, het hele Romano verhaal die vanuit Düsseldorf iets aan het doen is (ik denk met de Libanese mafia). Dan heb je nog vast iets wat ik vergeten ben.
Seizoen 4 vind ik juist nog heftiger en sterker dan 3quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is weer de klassieke fout die gemaakt wordt, teveel verhaallijnen.
Potlood heeft een verhaallijn, dan is er het hele Düsseldorf. Dan heb je het ding met Taxi en zijn vrouw, met de politie, dat met Tonnano die Zakaria zoekt, de boys die een rip begaan en de hand eraf hakken, het hele Romano verhaal die vanuit Düsseldorf iets aan het doen is (ik denk met de Libanese mafia). Dan heb je nog vast iets wat ik vergeten ben.
Het hoeft hier geen goednieuwsshow te worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:04 schreef Specularium het volgende:
Of gewoon niet kijken als je het zo matig vindt.
Alles wat er in Meltem zat qua spanning, opbouw, personages e.d. is niks van te zien in seizoen 4.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat Meltemverhaal en die voorspelbare scenes met KO zijn ook compleet overbodig. Maar Nadira is dood dus er moet weer een ander 'stoer' wijf met een grote bek in.
Ik had er totaal geen moeite mee gehad wanneer Tatta haar zou laten slapen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:42 schreef maxi-mus het volgende:
Samira die er nu opeens vuistdiep inzit en één of andere bazin is, dit gaat nergens over.
Gewoonquote:Op maandag 28 februari 2022 15:08 schreef 297534 het volgende:
Wat ik even niet snapte of gemist heb: waarom schopte Potlood die man helemaal verrot in Duitsland?
Omdat hij flipte, uit het niets. Geen bijzondere reden voor.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:08 schreef 297534 het volgende:
Wat ik even niet snapte of gemist heb: waarom schopte Potlood die man helemaal verrot in Duitsland?
Ik kan t al niet eens meer volgen. Zeker als je zo elke week een aflevering kijkt heb je na tijd niet meer door wie wie is. Wie tegen wie vecht etc. Het is nu gewoon leuk als achtergrond maar het hele verhaal ben ik wel kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:21 schreef buckets_of_lube het volgende:
Nieuwe aflevering was... ehhh. Hopelijk worden de laatste twee van dit seizoen dikke knallers.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: het had bij 3 seizoenen moeten blijven.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:48 schreef jigggy het volgende:
Vind die chick die de ex van romano speelt wel echt tering knap jongens ongekend
Die hele trip scené was wel een dieptepuntje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:58 schreef dezomervoorbij het volgende:
Jammer dat er nu verhaallijnen compleet door elkaar lopen.
Het verhaal rondom die ettertjes boeit me niet zo eigenlijk
Dat ze er maar gewoon mee stoppen want dit gaat helemaal nergens meer over.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:49 schreef Zipportal het volgende:
Net als vorige week een matige aflevering.
Hm jawel, kwaliteit is echt flink achteruit gegaanquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Goede acteur welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Misschien een goed idee om een spoiler te plaatsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:47 schreef buckets_of_lube het volgende:
Vond het concept van de nieuwe aflevering wel cool, ondanks dat die volwassenen echt mongolen waren door al die jongens met dikke beef gezamelijk tijd te laten doorbrengen. Die Gargamel acteur was goed gecast; wat een naar personage zeg. Daarentegen vond ik ook dat er teveel tijd werd besteed aan Komtgoed, vooral na die kansloze paddotrip uit aflevering 6.
En dat einde waarbij die hoer gewoon die ene Turk popt? Man man man, wat een amateurs opeens bij team Paus.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:29 schreef Ama het volgende:
Het is trouwens niet nodig om met spoilertags te praten, alleen als je ergens iets hebt gelezen wat nog niet bekend is in de serie.
Waarom? Gewoon niet hier kijken als je niet hebt gekeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om een spoiler te plaatsen.
Dat was wel raar ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:18 schreef jigggy het volgende:
Wtf rijden ze opeens met die dooie zoon binnen
Zouden Tatta en Adil nog in de laatste aflevering gaan komen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:37 schreef tim020hoorn het volgende:
Matige aflevering. Benieuwd naar de laatste en of er nog een seizoen komt. Graag 1 die niet alle kanten opgaat
Oh ja ik verwacht sowieso nog wel een seizoen. Maar oke oke ben benieuwd dan naar de laatste aflevering, hopelijk beter dan die van gisteren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja al zal er wel weer een nieuw seizoen komen.
Gokje:quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja ik verwacht sowieso nog wel een seizoen. Maar oke oke ben benieuwd dan naar de laatste aflevering, hopelijk beter dan die van gisteren.
Ja zal wel moeten denk ik. Maargoed, wellicht een nieuw seizoen dus dan zou het weer niet nodig zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zouden Tatta en Adil nog in de laatste aflevering gaan komen?
Ja ik ga er ook niet vanuit dat alles in één aflevering klaar is. Ik denk nog één seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:05 schreef zipcon het volgende:
Zoals anderen hier vond ik het matig, de jongelui waren al een ongeloofwaardige mix van stoer en speels, maar een hele aflevering is te veel. Ook vreemd dat de vorige afleveringen we telkens sprongen van scène naar scène en nu helemaal stil vallen.
Om die vele verhaallijnen nu nog af te wikkelen in de laatste aflevering lijkt me sterk. Wss komen ze toevallig samen op 1 plek om toch 3-4 eindes te geven, een 5e seizoen lijkt me ook in de maak.
Vergeet Adil nietquote:Op zondag 13 maart 2022 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooiste zou nog zijn als Paus en Romano dood gaan krijg je strijd tussen Tonnano Tatta en Potlood om de erfenis.
Die is er vandoor met die chick.quote:
Samira sowieso. Ineens zit zij er vuistdiep in en is ze een soort maffia vrouw lolquote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef buckets_of_lube het volgende:
Mijn ongefundeerde voorspellingen voor de seizoensfinale: Romano en Samira gaan d'r aan.
Personage viel in de smaak en daardoor zijn ze het ontzettend gaan overdrijven.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze mogen wel eens uitleggen waar Tonnano opeens vandaan kwam van kleine rol naar hoofdrol en terecht ook als je ziet hoe ice hem speelt.
Maar eerdere seizoenen hoorde je nooit over hem en nu is hij de hoogte man na Paus ofzo.
Tot het punt waarop het nu vermoeiend begint te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Personage viel in de smaak en daardoor zijn ze het ontzettend gaan overdrijven.
Eens ja, dat voegt niets toe. Lekker probleemjongeren leren koken met mesjes in de hand, nou, natuurlijk gaat dat mis. Vind Komtgoed en zijn vriendjes sowieso niet heel boeiend in dit verhaal, heeft geen toegevoegde waarde. En die dikzak is nog eens vervelend ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef Repentless het volgende:
Beste voorbeelden zijn de laatste aflevering met dat jongerenkamp en die paddo-scene in het museum. Dat laatste duurde voor mijn gevoel 10 minuten en had geen enkele functie
Lossen ze daar hun probleem op door een mes in iemand te ploffen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:04 schreef RipCity het volgende:
Het is een spannende serie waar geweld niet wordt geschuwd
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze mogen wel eens uitleggen waar Tonnano opeens vandaan kwam van kleine rol naar hoofdrol en terecht ook als je ziet hoe ice hem speelt.
Maar eerdere seizoenen hoorde je nooit over hem en nu is hij de hoogte man na Paus ofzo.
Het is oeleh.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:59 schreef SOG het volgende:
Wat heb ik naar gekeken man. Aflevering van spangas woeleh.
1 van de 2 goed!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef buckets_of_lube het volgende:
Mijn ongefundeerde voorspellingen voor de seizoensfinale: Romano en Samira gaan d'r aan.
Nee man, hoe meer Tonnano hoe beter.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Personage viel in de smaak en daardoor zijn ze het ontzettend gaan overdrijven.
Eensquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Geweldige finale, deze finale heeft de vorige aflevering meer dan goed gemaakt.
Wat een actie, heerlijk.
- Bizar de dood van de rechercheur, door zijn collega.
- Romano dood geschoten door zijn ex.
- De turken die er aan zijn gegaan
Tonnanoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef Buitendam het volgende:
Wat een kutseizoen. Geen 1 personage boeit.
In de auto was z'n laatste dacht ik ja. Daarna opeens spoorloos, heel vreemd.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:51 schreef Ama het volgende:
Vergeet alleen soms wat iedereen aan het doen was. Wat was tatta zijn laatste scène nog maar weer dit seizoen? Weet alleen nog dat hij die chick had ontvoerd en dat hij bij Joey zijn graf langs ging.
Dat begint echt enorm vermoeiend te worden ja. En nu wordt Samira dan de grote mevrouw ofzo, nee bedankt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer een overwinning voor team Paus in de finale.
Romano random dood en de Duitsers waren ze ook zo van af.
Maar als t gebaseerd / geïnspireerd is door alles rondom Taghi dan is het wel logisch dat het voor Paus allemaal nog goed afloopt toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begint echt enorm vermoeiend te worden ja. En nu wordt Samira dan de grote mevrouw ofzo, nee bedankt.
Ja maar ik dacht dat ze daar elementen van leenden maar niet dat ze dat hele verhaal na gingen spelen ofzo. Maakt het voor mij hoe dan ook totaal niet meer interessant en ik sla seizoen 5 lekker over. Zonde, want 3 seizoenen lang was dit best een goede serie en in ieder geval ontzettend vermakelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:23 schreef Sway- het volgende:
[..]
Maar als t gebaseerd / geïnspireerd is door alles rondom Taghi dan is het wel logisch dat het voor Paus allemaal nog goed afloopt toch?
In het boek waar het origineel op gebaseerd was komt Taghi niet voor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:23 schreef Sway- het volgende:
[..]
Maar als t gebaseerd / geïnspireerd is door alles rondom Taghi dan is het wel logisch dat het voor Paus allemaal nog goed afloopt toch?
Alles geluisterd behalve de laatste aflevering.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:17 schreef buckets_of_lube het volgende:
Luistert iemand hier de Videotake podcast reeks? De meest recente aflevering heeft een interview met een regisseur van Mocro Maffia, waarin ze vermelden dat ze niet alle acteurs vast kunnen locken, waardoor ze afhankelijk zijn van hun beschikbaarheid. Vandaar dat Tatta na aflevering 5 niet meer in het seizoen zat, en hetzelfde ging voor die neef van Paus die in Antwerpen zat.
Verklaart een hoop, maar dat maakt de serie er niet beter op.
Er waren zoveel losse eindjes in seizoen 4 dat het verdwijnen van Tatta niet opgemerkt werd.Wel een raar verhaal overigens want je schrijft een script voor een bepaald personage en hij doet dan ineens een deel daarvan nietquote:Op zondag 27 maart 2022 16:17 schreef buckets_of_lube het volgende:
Luistert iemand hier de Videotake podcast reeks? De meest recente aflevering heeft een interview met een regisseur van Mocro Maffia, waarin ze vermelden dat ze niet alle acteurs vast kunnen locken, waardoor ze afhankelijk zijn van hun beschikbaarheid. Vandaar dat Tatta na aflevering 5 niet meer in het seizoen zat, en hetzelfde ging voor die neef van Paus die in Antwerpen zat.
Ik dacht dat het met Covid te maken (zoals eerder hier aangegeven), maar dit verklaart inderdaad veel. Wanneer je het verhaal gaandeweg moet gaan aanpassen aan de beschikbaarheid van acteurs kun je beter stoppen met draaien lijkt me.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:17 schreef buckets_of_lube het volgende:
Dit is niet het videoland topic maar het Mocro Maffia topic.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor de liefhebbers:
Onderweg naar Videoland: een documentaire over André Hazes! 🎥 We volgen hem al anderhalf jaar, in een tijd waarin hij veel in het nieuws is geweest. De docu komt dit jaar nog op Videoland.
Binnenkomt komt er Het Gouden Uur, waarin Nasrdin Dchar (Potlood uit MM) speelt en op dit moment is er Sihame, van de makers van Mocro Maffia op de NPO.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:13 schreef Rnie het volgende:
Seizoen 4 is een kapot slecht seizoen oeleh.
Ik heb me prima vermaakt, maar de verhaallijn is wel doorgeschoten tot niveau ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:13 schreef Rnie het volgende:
Seizoen 4 is een kapot slecht seizoen oeleh.
En daar gaat het spaak he?quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt, maar de verhaallijn is wel doorgeschoten tot niveau ongeloofwaardig.
Alleen na 22:00 te bekijken ook. Npo leeft echt in jaar 0.quote:Op zaterdag 24 september 2022 02:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Binnenkomt komt er Het Gouden Uur, waarin Nasrdin Dchar (Potlood uit MM) speelt en op dit moment is er Sihame, van de makers van Mocro Maffia op de NPO.
Ieder zijn ding natuurlijk, neemt niet weg dat de algehele perceptie van dit seizoen door het merendeel als slecht wordt ervaren. De ongeloofwaardigheid is tot daaraan toe, maar het verhaal dwaalt zovaak af (zal dus komen door de covid richtlijnen op de set) tot nietszeggende verhaallijnen, dat ze in mijn optiek beter hadden kunnen wachten met het opnemen van S04.quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch heb ik me vermaakt bij het kijken dus 'kapot slecht' zou ik het niet noemen.
Samira is in potentie wel een mooi karakter maar omslag van goed naar kwaad ging inderdaad wel erg snel.quote:Op maandag 26 september 2022 11:39 schreef DjVero het volgende:
Maar waar ze voor Zakaria de tijd nemen voor character development, lijkt dat voor Samira totaal niet het geval te zijn geweest. Van brave huismoeder naar gangstervrouw die andere huismoeders ineens bedreigt, politieauto's jat, njaaa. Had niet op deze manier gemoeten; verlies je veel geloofwaardigheid mee.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:12 schreef RipCity het volgende:
Opnames nieuwe seizoen beginnen volgende week (in Amstelveen).
Omdat er overal figuratie oproepen zijn geweest met daarin melding dat die week opnames beginnenquote:
Viel dus wel mee.quote:Op donderdag 5 januari 2023 02:30 schreef buckets_of_lube het volgende:
Dus gaat nog even duren voor het nieuwe seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |