SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik heel hard om moest lachen: op een gegeven moment geeft Tata iemand een telefoon en zegt: wachtwoord daleyblind![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:03 schreef Karina het volgende:
Gisteren de laatste aflevering gekeken, ik begon een beetje traag met kijken maar op een gegeven moment heb ik ze erdoor gejast. Wel met ondertitels gekeken want sommige van die gasten kon ik echt niet verstaan. het gekanker werd op een gegeven moment wel ZOVEEL dat het lachwekkend werd.
Wat ik een beetje stom vond, omdat meneer hierboven nog s03 moet kijken maar in een spoilerHeb alles er al door heen gejaagd, storend was voor mij alleen een auto met een half kenteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik heel hard om moest lachen: op een gegeven moment geeft Tata iemand een telefoon en zegt: wachtwoord daleyblind![]()
Verder top serie wow
DAT is me dan weer niet opgevallen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb alles er al door heen gejaagd, storend was voor mij alleen een auto met een half kenteken.
Zeker. Hopelijk komt S04 snel.quote:
Dat is die gast die in de gevangenis zat, hij probeerde iedereen te bekeren. Ik was wel verbaasd dat hij de vader van Zakaria bleek te zijn!quote:
Iddquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Denk het niet. Het moet en zal een politiek correct NPO programma zijn natuurlijk. Zelfs als de achterban (stemmers) van Mocro Maffia er voor kan zorgen dat het op 1 komt, dan nog winnen ze niet...let maar op. Maar ik laat me verbazen...
Dat komt omdat Amazon hem in Amerika uitzend. Dus met een VPN zouden ze hem daar kunnen checkenquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:39 schreef Erasmus het volgende:
Bijzonder om dan toch op IMDb Engelse reviews te vinden van niet-Nederlandse accounts.
Oh mijn God.quote:Op maandag 6 december 2021 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt omdat Amazon hem in Amerika uitzend. Dus met een VPN zouden ze hem daar kunnen checken
GVD ZIN IN.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
Vanaf 28 januari 8 nieuwe afleveringen.
[ afbeelding ]
YESquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
Vanaf 28 januari 8 nieuwe afleveringen.
[ afbeelding ]
Omdat je dan 2 dagen minder lang hoeft te wachten?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
Wel nice dat dit gewoon op vrijdag is ipv zondag ofzo.
Omdat ik samen kijk en Undercover bijv. moet ik nu steeds paar dagen wachten en dit kan ik dan wel meteen samen kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:58 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Omdat je dan 2 dagen minder lang hoeft te wachten?
Oh zo! Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik samen kijk en Undercover bijv. moet ik nu steeds paar dagen wachten en dit kan ik dan wel meteen samen kijken.En weekend beginnen met nieuwe Mocro Maffia is altijd goed.
Ik ookquote:
Geen ondertiteling nodig, jongen van de straat Oelehquote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Weer geen volledige ondertiteling bij deze serie op de Videoland Apple TV app. Alleen delen, maar zeer willekeurig. Faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:09 schreef Oliver23 het volgende:
Iedereen wantrouwt iedereen gewoon al in de eerste aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is koud, het is guur....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |