abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218855289
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drie afleveringen gezien verschrikkelijke accenten die dochter spreekt meer Twents als wat anders terwijl die moeder en die zoon een verzonnen taal spreken. Als je het allemaal los ziet van Mocro Maffia kijkt het nog wel lekker weg maar met hoe Mocro maffia semi realistisch en gebaseerd op begon is deze serie totaal fictief als je dat los van elkaar kan zien is Tonnano nog wel te pruimen.
In theorie is de serie ook wel realistisch, want het originele MM gaat uit van de bekende kopstukken uit de media en Tonnano is gewoon 1 van de rechterhanden.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_218859129
Tonnano krijgt toch wel veel kritiek online. Het accent wat volgens de insiders geen Winterswijks is, de korte afleveringen van 30 minuten elke dag. Ik had gedacht dat het 1 grote jubelstemming zou zijn rondom ICE.
pi_218871234
Tonnano kijkt wel lekker weg. Ben benieuwd voor de finale, morgen. Heel goed is het niet, maar wel goed genoeg in deze tijden imho. ICE krijgt sowieso een pluspunt van mij
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:03:21 #104
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218874817
Inmiddels hele serie gezien onnodig is het woord dat blijft hangen bij deze serie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218875990
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 22:04 schreef DubbeleKater het volgende:
Tonnano kijkt wel lekker weg. Ben benieuwd voor de finale, morgen. Heel goed is het niet, maar wel goed genoeg in deze tijden imho. ICE krijgt sowieso een pluspunt van mij
De serie er doorheen rammen in een week, ik vraag me af waarom dat nodig is. Juist met het een week wachten bouw je hype. Mensen die zoeken naar gelekte afleveringen, afleveringen "per ongeluk" laten lekken, of een week vooruit kijken via een premium abonnement. Alles tegelijk online knallen is Netflix ooit mee begonnen en dat werkte Binge-Watchen in de hand, maar daarmee draai je dus alle verwachting weg.

Laten we hopen dat Sleepers 3 weer echt dik wordt.
pi_218877330
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 14:36 schreef W00fer het volgende:

[..]
De serie er doorheen rammen in een week, ik vraag me af waarom dat nodig is. Juist met het een week wachten bouw je hype. Mensen die zoeken naar gelekte afleveringen, afleveringen "per ongeluk" laten lekken, of een week vooruit kijken via een premium abonnement. Alles tegelijk online knallen is Netflix ooit mee begonnen en dat werkte Binge-Watchen in de hand, maar daarmee draai je dus alle verwachting weg.
Helemaal eens, maar veel mensen klagen als het niet in één keer online staat. Lekker een week speculeren hoe het verhaal verder gaat.
  vrijdag 26 september 2025 @ 18:37:31 #107
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_218878015
Ik vind het juist wel prettig, alles in een week.
Niet omdat ik dan ga speculeren, maar eerder vergeet om te kijken.

Het is een prima serie en kijkt makkelijk weg.
Einde vond ik erg jammer en veel te open.
Heel het personage Guusje begon zo te leven dat ze beter ook dood had kunnen gaan.
pi_218880351
Wie verzint het om in aflevering 4 een shoot-out op een snelle autoweg met nauwelijks spanning te doen, en in aflevering 5 vlucht Tonnano weg van huis met overduidelijk neppe schietgeluiden met vlammetjes uit pistolen terwijl het niet klopt qua geluidseffecten?

Penoza deed dat nog beter en dat is meer dan 10 jaar geleden opgenomen.

Bizar einde trouwens. Gaat sowieso een tweede seizoen komen als Soes er nog is, Tonnano, die turken enzovoort. En Johanna is er ook nog, Jordi.

Ik vond Guusje wel beter dan die Jordi, het was trouwens een gemiste kans om Rooie Roy niet langer te laten leven.

[ Bericht 15% gewijzigd door W00fer op 27-09-2025 02:03:59 ]
pi_218889588
Vond het wel een aardige serie waarvan dit zeker seizoen 1 is van misschien wel vele. Je kunt aardig doorborduren hiermee. Moest wel lachen om Annet Malherbe die de naam Tonnano in het achterhoeks zegt. Moest even aan een scene uit Jiskefet denken....
Allemaal cabaretteketet!
pi_218897217
Ik vond het wel geinig, maar net iets te langdradig. 4 afleveringen was genoeg geweest.

Het accent vond ik totaal niet storend. Ben zelf opgegroeid in Winterswijk, maar heb me niet gestoord aan het taalgebruik. Je moet dit ook niet te serieus nemen allemaal.

Vond sommige clichés wel weer wat te simpel, alsof al die achterhoekers fan zijn van de Graagschap bijvoorbeeld, maar goed het is ook deels comedy.
٩๏̯͡๏)۶
pi_218901965
Lachwekkende serie, wat slecht, zonde van de tijd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Miss 200.000.000! dinsdag 30 september 2025 @ 18:25:07 #112
367000 roos94
pi_218905520
Nou, ik heb ervan genoten. In 1 zitting gekeken.

We want more *O*
  woensdag 1 oktober 2025 @ 15:47:43 #113
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_218912206
Tsja, wat moet ik over de serie Tonnano zeggen? Laat ik beginnen dat ik in shock was hoe ''Sinterklaas'' Amani in koele bloede doodde.

En was wel blij Otto weer eens te zien. Blijf het lachwekkend vinden hoe Tatta aan zijn einde kwam in het laatste seizoen.

En als ik echt de afsluiter van MocroMaffia is, zijn er nog best wel wat losse eindjes. Is Tonnano dood? Wat is er met Adil en Komtgoed aan de hand? Neem Soessie de zaken over van Lenny?? Vragen, vragen, vragen.
pi_218941290
Ik geloof het ondertussen allemaal wel. Tonnano overleeft dit ook wel weer. Je hoorde hem ademen op het einde.

BLAST THAT FOOL. Hopelijk wordt het nieuwe seizoen van Sleepers nog wat.
  Miss 200.000.000! zondag 5 oktober 2025 @ 10:28:08 #115
367000 roos94
pi_218941316
Ik mis Tatta ;( ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')