In theorie is de serie ook wel realistisch, want het originele MM gaat uit van de bekende kopstukken uit de media en Tonnano is gewoon 1 van de rechterhanden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drie afleveringen gezien verschrikkelijke accenten die dochter spreekt meer Twents als wat anders terwijl die moeder en die zoon een verzonnen taal spreken. Als je het allemaal los ziet van Mocro Maffia kijkt het nog wel lekker weg maar met hoe Mocro maffia semi realistisch en gebaseerd op begon is deze serie totaal fictief als je dat los van elkaar kan zien is Tonnano nog wel te pruimen.
De serie er doorheen rammen in een week, ik vraag me af waarom dat nodig is. Juist met het een week wachten bouw je hype. Mensen die zoeken naar gelekte afleveringen, afleveringen "per ongeluk" laten lekken, of een week vooruit kijken via een premium abonnement. Alles tegelijk online knallen is Netflix ooit mee begonnen en dat werkte Binge-Watchen in de hand, maar daarmee draai je dus alle verwachting weg.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:04 schreef DubbeleKater het volgende:
Tonnano kijkt wel lekker weg. Ben benieuwd voor de finale, morgen. Heel goed is het niet, maar wel goed genoeg in deze tijden imho. ICE krijgt sowieso een pluspunt van mij
Helemaal eens, maar veel mensen klagen als het niet in één keer online staat. Lekker een week speculeren hoe het verhaal verder gaat.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
De serie er doorheen rammen in een week, ik vraag me af waarom dat nodig is. Juist met het een week wachten bouw je hype. Mensen die zoeken naar gelekte afleveringen, afleveringen "per ongeluk" laten lekken, of een week vooruit kijken via een premium abonnement. Alles tegelijk online knallen is Netflix ooit mee begonnen en dat werkte Binge-Watchen in de hand, maar daarmee draai je dus alle verwachting weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |