abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220120088
Zo, afgelopen 6 weken MocroMaffia en Tonnano gebinged. Kmoet zeggen dat ik met Tonnano op een gegeven moment redelijk kwijt was wie nou nog met wie samenwerkte maar het keek vermakelijk weg.

Ik ben natuurlijk vrij late to the party maar ik heb afgelopen week ook S5 van de podcast TaxiTalk geluisterd (Yordi Yamali en Alex Mazereeuw). Is daar ook een S6 en/of Tonnano variant van?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220130000
Er komt een MocroMaffia spin-off op Videoland genaamd Rippers van dezelfde producent Fiction Valley

https://tvvisie.nl/stream(...)inal-rippers_139410/
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220130054
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:56 schreef kalinhos het volgende:
Zo, afgelopen 6 weken MocroMaffia en Tonnano gebinged. Kmoet zeggen dat ik met Tonnano op een gegeven moment redelijk kwijt was wie nou nog met wie samenwerkte maar het keek vermakelijk weg.

Ik ben natuurlijk vrij late to the party maar ik heb afgelopen week ook S5 van de podcast TaxiTalk geluisterd (Yordi Yamali en Alex Mazereeuw). Is daar ook een S6 en/of Tonnano variant van?
Het speelt zich af in Eindhoven. Ben benieuwd welke Amsterdammers zich een nep Brabants accent mogen gaan aanmeten :')
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')