Eensquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Geweldige finale, deze finale heeft de vorige aflevering meer dan goed gemaakt.
Wat een actie, heerlijk.
- Bizar de dood van de rechercheur, door zijn collega.
- Romano dood geschoten door zijn ex.
- De turken die er aan zijn gegaan
Tonnanoquote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:04 schreef Buitendam het volgende:
Wat een kutseizoen. Geen 1 personage boeit.
In de auto was z'n laatste dacht ik ja. Daarna opeens spoorloos, heel vreemd.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:51 schreef Ama het volgende:
Vergeet alleen soms wat iedereen aan het doen was. Wat was tatta zijn laatste scène nog maar weer dit seizoen? Weet alleen nog dat hij die chick had ontvoerd en dat hij bij Joey zijn graf langs ging.
Dat begint echt enorm vermoeiend te worden ja. En nu wordt Samira dan de grote mevrouw ofzo, nee bedankt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer een overwinning voor team Paus in de finale.
Romano random dood en de Duitsers waren ze ook zo van af.
Maar als t gebaseerd / geïnspireerd is door alles rondom Taghi dan is het wel logisch dat het voor Paus allemaal nog goed afloopt toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begint echt enorm vermoeiend te worden ja. En nu wordt Samira dan de grote mevrouw ofzo, nee bedankt.
Ja maar ik dacht dat ze daar elementen van leenden maar niet dat ze dat hele verhaal na gingen spelen ofzo. Maakt het voor mij hoe dan ook totaal niet meer interessant en ik sla seizoen 5 lekker over. Zonde, want 3 seizoenen lang was dit best een goede serie en in ieder geval ontzettend vermakelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:23 schreef Sway- het volgende:
[..]
Maar als t gebaseerd / geïnspireerd is door alles rondom Taghi dan is het wel logisch dat het voor Paus allemaal nog goed afloopt toch?
In het boek waar het origineel op gebaseerd was komt Taghi niet voor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:23 schreef Sway- het volgende:
[..]
Maar als t gebaseerd / geïnspireerd is door alles rondom Taghi dan is het wel logisch dat het voor Paus allemaal nog goed afloopt toch?
Alles geluisterd behalve de laatste aflevering.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:17 schreef buckets_of_lube het volgende:
Luistert iemand hier de Videotake podcast reeks? De meest recente aflevering heeft een interview met een regisseur van Mocro Maffia, waarin ze vermelden dat ze niet alle acteurs vast kunnen locken, waardoor ze afhankelijk zijn van hun beschikbaarheid. Vandaar dat Tatta na aflevering 5 niet meer in het seizoen zat, en hetzelfde ging voor die neef van Paus die in Antwerpen zat.
Verklaart een hoop, maar dat maakt de serie er niet beter op.
Er waren zoveel losse eindjes in seizoen 4 dat het verdwijnen van Tatta niet opgemerkt werd.Wel een raar verhaal overigens want je schrijft een script voor een bepaald personage en hij doet dan ineens een deel daarvan nietquote:Op zondag 27 maart 2022 16:17 schreef buckets_of_lube het volgende:
Luistert iemand hier de Videotake podcast reeks? De meest recente aflevering heeft een interview met een regisseur van Mocro Maffia, waarin ze vermelden dat ze niet alle acteurs vast kunnen locken, waardoor ze afhankelijk zijn van hun beschikbaarheid. Vandaar dat Tatta na aflevering 5 niet meer in het seizoen zat, en hetzelfde ging voor die neef van Paus die in Antwerpen zat.
Ik dacht dat het met Covid te maken (zoals eerder hier aangegeven), maar dit verklaart inderdaad veel. Wanneer je het verhaal gaandeweg moet gaan aanpassen aan de beschikbaarheid van acteurs kun je beter stoppen met draaien lijkt me.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:17 schreef buckets_of_lube het volgende:
Dit is niet het videoland topic maar het Mocro Maffia topic.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor de liefhebbers:
Onderweg naar Videoland: een documentaire over André Hazes! 🎥 We volgen hem al anderhalf jaar, in een tijd waarin hij veel in het nieuws is geweest. De docu komt dit jaar nog op Videoland.
Binnenkomt komt er Het Gouden Uur, waarin Nasrdin Dchar (Potlood uit MM) speelt en op dit moment is er Sihame, van de makers van Mocro Maffia op de NPO.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:13 schreef Rnie het volgende:
Seizoen 4 is een kapot slecht seizoen oeleh.
Ik heb me prima vermaakt, maar de verhaallijn is wel doorgeschoten tot niveau ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:13 schreef Rnie het volgende:
Seizoen 4 is een kapot slecht seizoen oeleh.
En daar gaat het spaak he?quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt, maar de verhaallijn is wel doorgeschoten tot niveau ongeloofwaardig.
Alleen na 22:00 te bekijken ook. Npo leeft echt in jaar 0.quote:Op zaterdag 24 september 2022 02:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Binnenkomt komt er Het Gouden Uur, waarin Nasrdin Dchar (Potlood uit MM) speelt en op dit moment is er Sihame, van de makers van Mocro Maffia op de NPO.
Ieder zijn ding natuurlijk, neemt niet weg dat de algehele perceptie van dit seizoen door het merendeel als slecht wordt ervaren. De ongeloofwaardigheid is tot daaraan toe, maar het verhaal dwaalt zovaak af (zal dus komen door de covid richtlijnen op de set) tot nietszeggende verhaallijnen, dat ze in mijn optiek beter hadden kunnen wachten met het opnemen van S04.quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch heb ik me vermaakt bij het kijken dus 'kapot slecht' zou ik het niet noemen.
Samira is in potentie wel een mooi karakter maar omslag van goed naar kwaad ging inderdaad wel erg snel.quote:Op maandag 26 september 2022 11:39 schreef DjVero het volgende:
Maar waar ze voor Zakaria de tijd nemen voor character development, lijkt dat voor Samira totaal niet het geval te zijn geweest. Van brave huismoeder naar gangstervrouw die andere huismoeders ineens bedreigt, politieauto's jat, njaaa. Had niet op deze manier gemoeten; verlies je veel geloofwaardigheid mee.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:12 schreef RipCity het volgende:
Opnames nieuwe seizoen beginnen volgende week (in Amstelveen).
Omdat er overal figuratie oproepen zijn geweest met daarin melding dat die week opnames beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |