quote:Mocro Maffia is een Nederlandse misdaadserie over de onderwereld in Amsterdam. De serie is bedacht en ontwikkeld door Achmed Akkabi en Thijs Römer, exclusief voor Videoland, waar de serie op 11 oktober 2018 in première ging. Het verhaal is ingegeven door het boek Mocro Maffia van Wouter Laumans en Marijn Schrijver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt reuze mee joh, in ieder geval totaal niet storend. (zou het wel overslaan als je niet zo goed over het woord 'kanker' kan)quote:Op maandag 22 februari 2021 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vrees dat ik me ga irriteren aan eventuele moeilijk pratende Nederlandse Marokkanen. Wat is met jou ejj jongen dit dat zus zo.
Tot nu toe alles geskipt dus.
Nee man, gewoon kijken.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vrees dat ik me ga irriteren aan eventuele moeilijk pratende Nederlandse Marokkanen. Wat is met jou ejj jongen dit dat zus zo.
Tot nu toe alles geskipt dus.
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
De groep van Potlood zit al wel heel lang in de hoek waar de klappen vallen, ook de laatste aflevering weer. Hoop wel dat de andere kant ook eens wat aangepakt wordt. (met name Tatta)Ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk datSturen ze wel een beetje op aan ja, of dat zijn familie slachtoffer wordt. (JoeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Nee niet Joey.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sturen ze wel een beetje op aan ja, of dat zijn familie slachtoffer wordt. (Joey)
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk datIk hoop het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij maakt MF wat mij betreft.
Als ik aan de serie denk dan denk ik gelijk aan zijn enge hoofd en gekanker![]()
Dat geeft de serie wel het rauwe randje wat het net afmaakt. Op sommige momenten wordt het best functioneel gebruikt, klinkt beetje vreemd, maar bij de scenequote:Op maandag 22 februari 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee joh, in ieder geval totaal niet storend. (zou het wel overslaan als je niet zo goed over het woord 'kanker' kan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijv misstond het juist niet“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Teveel oplopende spanningen wel met Paus. Je ziet zo dat dat de climax van seizoen 3 wordtquote:Op maandag 22 februari 2021 23:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Hij maakt MF wat mij betreft.
Als ik aan de serie denk dan denk ik gelijk aan zijn enge hoofd en gekanker
Geen last van.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:29 schreef freaky40 het volgende:
In de Videoland TV app kan ik geen ondertitels aanzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |