Omdat hij flipte, uit het niets. Geen bijzondere reden voor.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:08 schreef 297534 het volgende:
Wat ik even niet snapte of gemist heb: waarom schopte Potlood die man helemaal verrot in Duitsland?
Ik kan t al niet eens meer volgen. Zeker als je zo elke week een aflevering kijkt heb je na tijd niet meer door wie wie is. Wie tegen wie vecht etc. Het is nu gewoon leuk als achtergrond maar het hele verhaal ben ik wel kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:21 schreef buckets_of_lube het volgende:
Nieuwe aflevering was... ehhh. Hopelijk worden de laatste twee van dit seizoen dikke knallers.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: het had bij 3 seizoenen moeten blijven.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:48 schreef jigggy het volgende:
Vind die chick die de ex van romano speelt wel echt tering knap jongens ongekend
Die hele trip scené was wel een dieptepuntje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:58 schreef dezomervoorbij het volgende:
Jammer dat er nu verhaallijnen compleet door elkaar lopen.
Het verhaal rondom die ettertjes boeit me niet zo eigenlijk
Dat ze er maar gewoon mee stoppen want dit gaat helemaal nergens meer over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:49 schreef Zipportal het volgende:
Net als vorige week een matige aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |