Hm jawel, kwaliteit is echt flink achteruit gegaanquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Goede acteur welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Misschien een goed idee om een spoiler te plaatsen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:47 schreef buckets_of_lube het volgende:
Vond het concept van de nieuwe aflevering wel cool, ondanks dat die volwassenen echt mongolen waren door al die jongens met dikke beef gezamelijk tijd te laten doorbrengen. Die Gargamel acteur was goed gecast; wat een naar personage zeg. Daarentegen vond ik ook dat er teveel tijd werd besteed aan Komtgoed, vooral na die kansloze paddotrip uit aflevering 6.
En dat einde waarbij die hoer gewoon die ene Turk popt? Man man man, wat een amateurs opeens bij team Paus.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:29 schreef Ama het volgende:
Het is trouwens niet nodig om met spoilertags te praten, alleen als je ergens iets hebt gelezen wat nog niet bekend is in de serie.
Waarom? Gewoon niet hier kijken als je niet hebt gekeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om een spoiler te plaatsen.
Dat was wel raar ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:18 schreef jigggy het volgende:
Wtf rijden ze opeens met die dooie zoon binnen
Zouden Tatta en Adil nog in de laatste aflevering gaan komen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:37 schreef tim020hoorn het volgende:
Matige aflevering. Benieuwd naar de laatste en of er nog een seizoen komt. Graag 1 die niet alle kanten opgaat
Oh ja ik verwacht sowieso nog wel een seizoen. Maar oke oke ben benieuwd dan naar de laatste aflevering, hopelijk beter dan die van gisteren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja al zal er wel weer een nieuw seizoen komen.
Gokje:quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja ik verwacht sowieso nog wel een seizoen. Maar oke oke ben benieuwd dan naar de laatste aflevering, hopelijk beter dan die van gisteren.
Ja zal wel moeten denk ik. Maargoed, wellicht een nieuw seizoen dus dan zou het weer niet nodig zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zouden Tatta en Adil nog in de laatste aflevering gaan komen?
Ja ik ga er ook niet vanuit dat alles in één aflevering klaar is. Ik denk nog één seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:05 schreef zipcon het volgende:
Zoals anderen hier vond ik het matig, de jongelui waren al een ongeloofwaardige mix van stoer en speels, maar een hele aflevering is te veel. Ook vreemd dat de vorige afleveringen we telkens sprongen van scène naar scène en nu helemaal stil vallen.
Om die vele verhaallijnen nu nog af te wikkelen in de laatste aflevering lijkt me sterk. Wss komen ze toevallig samen op 1 plek om toch 3-4 eindes te geven, een 5e seizoen lijkt me ook in de maak.
Vergeet Adil nietquote:Op zondag 13 maart 2022 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooiste zou nog zijn als Paus en Romano dood gaan krijg je strijd tussen Tonnano Tatta en Potlood om de erfenis.
Die is er vandoor met die chick.quote:
Samira sowieso. Ineens zit zij er vuistdiep in en is ze een soort maffia vrouw lolquote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef buckets_of_lube het volgende:
Mijn ongefundeerde voorspellingen voor de seizoensfinale: Romano en Samira gaan d'r aan.
Personage viel in de smaak en daardoor zijn ze het ontzettend gaan overdrijven.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze mogen wel eens uitleggen waar Tonnano opeens vandaan kwam van kleine rol naar hoofdrol en terecht ook als je ziet hoe ice hem speelt.
Maar eerdere seizoenen hoorde je nooit over hem en nu is hij de hoogte man na Paus ofzo.
Tot het punt waarop het nu vermoeiend begint te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Personage viel in de smaak en daardoor zijn ze het ontzettend gaan overdrijven.
Eens ja, dat voegt niets toe. Lekker probleemjongeren leren koken met mesjes in de hand, nou, natuurlijk gaat dat mis. Vind Komtgoed en zijn vriendjes sowieso niet heel boeiend in dit verhaal, heeft geen toegevoegde waarde. En die dikzak is nog eens vervelend ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef Repentless het volgende:
Beste voorbeelden zijn de laatste aflevering met dat jongerenkamp en die paddo-scene in het museum. Dat laatste duurde voor mijn gevoel 10 minuten en had geen enkele functie
Lossen ze daar hun probleem op door een mes in iemand te ploffen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:04 schreef RipCity het volgende:
Het is een spannende serie waar geweld niet wordt geschuwd
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze mogen wel eens uitleggen waar Tonnano opeens vandaan kwam van kleine rol naar hoofdrol en terecht ook als je ziet hoe ice hem speelt.
Maar eerdere seizoenen hoorde je nooit over hem en nu is hij de hoogte man na Paus ofzo.
Het is oeleh.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:59 schreef SOG het volgende:
Wat heb ik naar gekeken man. Aflevering van spangas woeleh.
1 van de 2 goed!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef buckets_of_lube het volgende:
Mijn ongefundeerde voorspellingen voor de seizoensfinale: Romano en Samira gaan d'r aan.
Nee man, hoe meer Tonnano hoe beter.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Personage viel in de smaak en daardoor zijn ze het ontzettend gaan overdrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |