Meestal wel ja, soms uurtje later.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staat dat er gelijk om 00:00 op dan?
Check.quote:Op maandag 8 maart 2021 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
Zou wat zijn als Romano nu bij het Mexicaanse kartel zit en zo weer terugkomt in de serie bij dat woonwagenkamp.
Beetje te allemaal wat mij betreft.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond de laatste eerlijk gezegd wat tegenvallen. Wederom valt weer alles in het voordeel van Paus en co. Het ging ook wel heel gemakkelijk allemaal, Tonnano loopt dat park in zijn eentje op en even later is alles weer opgelost in hun voordeel. En waarom schiet Samira eerst Joeygod () neer ipv paus..
Ik zat er niet ver naast he hahahaquote:Op maandag 8 maart 2021 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
Zou wat zijn als Romano nu bij het Mexicaanse kartel zit en zo weer terugkomt in de serie bij dat woonwagenkamp.
Ze moeten oppassen dat het niet als Penoza gaat eindigen: carmen overleefde ook alles dat heeft Paus nu ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond de laatste eerlijk gezegd wat tegenvallen. Wederom valt weer alles in het voordeel van Paus en co. Het ging ook wel heel gemakkelijk allemaal, Tonnano loopt dat park in zijn eentje op en even later is alles weer opgelost in hun voordeel. En waarom schiet Samira eerst Joeygod () neer ipv paus..
Paus schrijft het scenarioquote:Op zaterdag 13 maart 2021 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze moeten oppassen dat het niet als Penoza gaat eindigen: carmen overleefde ook alles dat heeft Paus nu ook.
Nadira.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Rens, dat ik jou hier nog eens mag aantreffenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 02:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast he hahaha
Die scene van Tonnano en de Kampers was geniaalquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Tonnano loopt dat park in zijn eentje op
Eensquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die scene van Tonnano en de Kampers was geniaal
[ afbeelding ]
Beste scene dit seizoenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 10:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die scene van Tonnano en de Kampers was geniaal
[ afbeelding ]
Denk dat die roodharige politieagent (Nick Dewus) een dubbelrol speelt. Hij zat hem ook te knijpen tijdens de rechtzaak dat die berichtenserver gekraakt was.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 12:56 schreef Noordzijde het volgende:
Maar wat is nu de link van de politie en Tatta 1 aflevering geleden dan? Een na laatste aflevering geloof ik. Ik volg het niet helemaal.
Er is toch ook al een scene geweest waarin je ziet dat deze rechercheur via een pgp-telefoon contact heeft met de criminelen, en du een mol is.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 15:56 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Denk dat die roodharige politieagent (Nick Dewus) een dubbelrol speelt. Hij zat hem ook te knijpen tijdens de rechtzaak dat die berichtenserver gekraakt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |