Omdat tata zei dat het zijn broertje was en toen kwam bij haar de woede omhoog van muis. Dat is voornamelijk de reden dat ze dit doet he?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond de laatste eerlijk gezegd wat tegenvallen. Wederom valt weer alles in het voordeel van Paus en co. Het ging ook wel heel gemakkelijk allemaal, Tonnano loopt dat park in zijn eentje op en even later is alles weer opgelost in hun voordeel. En waarom schiet Samira eerst Joeygod () neer ipv paus..
Klem en oogappels iddquote:Op maandag 15 maart 2021 13:06 schreef greatgonzo het volgende:
Ben nu ook bij... eigenlijk is het By Far de beste NL serie van de laatste 5 jaren. (alhoewel Klem ook goed schijnt te zijn, nog niet gekeken).
Iig 10x beter dan Penoza, dat begon goed maar zakte na S3 gigantisch weg..
Ik weet niet hoever je bent hoor maarquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:28 schreef Fok-it het volgende:
Nou schrijf die maar uit de serie
Veelbelovende acteur wel die Wahib, zeg maar dag tegen je carrière als dat allemaal waar blijkt te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja eens, maar dat vond ik sowieso van die hele karakterswitch. Toen hij overging tot de geforceerde gangster uithangen dacht ik al van: Schiet hem dan ook maar af ook, wie dan ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De dood van die Mo was wel echt gigantisch dom.
Oehhh diep! Daar had ik nog niet zo over nagedachtquote:Op maandag 15 maart 2021 22:56 schreef Keelaap het volgende:
[..]
Omdat tata zei dat het zijn broertje was en toen kwam bij haar de woede omhoog van muis. Dat is voornamelijk de reden dat ze dit doet he?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:28 schreef Fok-it het volgende:
Nou schrijf die maar uit de serie
Veelbelovende acteur wel die Wahib, zeg maar dag tegen je carrière als dat allemaal waar blijkt te zijn
Er is meer https://www.puna.nl/ophef(...)achtsdeel-laat-zien/quote:Op woensdag 24 maart 2021 10:49 schreef Fok-it het volgende:
Ja nu komt dat allemaal naar boven net als bij die Kaj waarschijnlijk ja, dat is wel klaar met hem
Muis schijnt deels door eigen gedrag op de set uit de serie te zijn geschreven.quote:
Ja dat is dus alleen die Bilal. Die Muis zegt juist nog tegen hem dat hij minderjarig isquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is meer https://www.puna.nl/ophef(...)achtsdeel-laat-zien/
Speelt hij ook in de serie?quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:38 schreef roos94 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)r-van-bilal-wahib%2F
Rapper ICE vindt in dit verhaal eigenlijk vooral het jongetje heel erg fout, laat hij weten op Instagram (zie onderstaand filmpje). “Jullie kinderen, ik zeg ook tegen jullie: als iemand jou doekoe geeft om iets te laten zien, je bent een h*er! Willen jullie een h*er zijn? Willen jullie een h*er zijn?”
Het is bizar dat het jongetje hier überhaupt op inging, vindt ICE. “Zulke dingen, broer, weg! Verrrr! Wat heeft je p*emel te zeggen?!” Als iemand anders daarop zegt: “Ja, maar broer, het is een kleine jongen, het is zielig man, jongen”, schudt ICE afkeurend zijn hoofd.
Boze reacties
De uitspraken van ICE leiden op social media tot ongeloof. Het filmpje is onder meer geretweet door Talitha Muusse, en Özcan Akyol schrijft: “Die gast is licht verstandelijk beperkt, die zo aan het schreeuwen is. I know for sure.”
Topjournaliste Antoinnette Scheulderman: “Ik ben bang van niet. Al m’n Mocro Maffia-helden, ineens tuimelen ze stuk voor stuk van hun voetstuk.”
Telegraaf-columniste Yesim Candan: “Dus de 12-jarige jongen is een h*er? Wauw. Het wordt steeds erger met de Mocro Maffia-acteurs. Kan de producer van Mocro Maffia hen tot de orde roepen?”
Nog zo'n pareltje. Houden elkaar allemaal de handjes boven het hoofd johquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:45 schreef roos94 het volgende:
Ja hij speelt Tonano de linker
@:Sunshine1982
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |