Ik zag ergens niet eerder dan voorjaar 2021. Maar dat zou ik even moeten googlen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Ja zin in. Wel jammer dat er elke zondag pas 1 bij komt.
Wanneer komt season 4 van Handsmaids Tale op Videoland?
Die was erg leuk inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk Gevoel voor tumor. Echt een aanrader
Leuk zou ik de serie niet bepaald noemen. Hij heeft komische momenten, maar er zitten ook zat momenten in die erg emotioneel zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:10 schreef avotar het volgende:
[..]
Die was erg leuk inderdaad.
De eerste aflevering had ik nog de hoop dat ik naar de Vlaamse versie van Scrubs zat te kijken, maar ondanks dat dat niet was, bleef het leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat nog seizoen 1 of al seizoen 2?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk Gevoel voor tumor. Echt een aanrader
1quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dat nog seizoen 1 of al seizoen 2?
Er is maar 1 seizoenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dat nog seizoen 1 of al seizoen 2?
Lek miech miene biegel jong.😄quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spitsbroers staat er ook op ga dat zien mensen krijg je geen spijt van.
quote:
Sinds vanavond ook aan begonnen. Buiten Barry Atsma ook bekende gezichten uit De Luizenmoeder en Oogappels. Wel leuke serie so farquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:28 schreef freaky40 het volgende:
Lieve Mama is best een aardige serie. Wel beetje een cliché plot moet ik zeggen, maar er is wel een leuke draai aan gegeven. Jammer dat de afleveringen relatief kort zijn, iets langer dan 30 minuten en maar 6 afleveringen. Hopelijk komt er een vervolg.
Net even in 1x uitgekeken. Jammer van het einde... Maar was best aardig. 7.2!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:49 schreef Ellatjuh het volgende:
ben vandaag begonnen met "lieve mama"een serie die hier in de buurt is opgenomen.
Is een verfilming van een boek maar is wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |