SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Meer is het niet idd. Even die knop omdraaien en serieus gaan kijken naar de nadelen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
sick! ja ik moet die knop ook even vinden
En het begon nog bij 300 euro. Hahaha tis te bizar echt waar dacht laat ik er eens in mee gaan. Maar serieus mensen betalen zoiets dus..... want anders bestond het niet. Maar ok was een hilarische middag wel met mijn vriendin van de Filippijnen . Of te wel dikke Nigeriaan met 20 anderen wss in een kantoortjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Geen pussy pics krijgen is altijd kut...ofja eigenlijk niet dus
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer is het niet idd. Even die knop omdraaien en serieus gaan kijken naar de nadelen...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Donder op zeg met je kleutergedrag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo lekker vanavond...kon het weer niet laten
ik had dezelfde titel maar dan wel met IV daarom duurde het zo langquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo lekker vanavond...kon het weer niet laten
nah nog een uurtje of tweequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donder op zeg met je kleutergedrag.
Jep, altijd vervelend als het weekend is en de kleuters mogen opblijven.quote:
Oh dat maak ik dan de volgendequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had dezelfde titel maar dan wel met IV daarom duurde het zo lang
dus![]()
![]()
Sneu idd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, altijd vervelend als het weekend is en de kleuters mogen opblijven.
Ik durf niet meer hierna....jouw beurt om te kapenquote:
3x raden hoe dat komt?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:01 schreef kree het volgende:
Shure beetje slap ouwehoeren altijd goed het is soms toch al beetje te dood op fok
Je eraan irriteren niet?quote:
Ik had een spicey chicken fries besteld. Nou spicey wat ie wel... Ik kan best wel tegen pittig eten en maak mijn eigen sambal met hete pepers van de toko, maar dit spul was gewoon niet te eten...quote:
KAAP!quote:
Nee die heb ik niet op.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je ook carl cox op de koptelefoon shiitake?
dat is wel zonde danquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had een spicey chicken fries besteld. Nou spicey wat ie wel... Ik kan best wel tegen pittig eten en maak mijn eigen sambal met hete pepers van de toko, maar dit spul was gewoon niet te eten...
Het gaat hier ook om puntjes maar kaap dus bij een minuut. Ziek sneu dit met weer dezelfde titel enzo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had een spicey chicken fries besteld. Nou spicey wat ie wel... Ik kan best wel tegen pittig eten en maak mijn eigen sambal met hete pepers van de toko, maar dit spul was gewoon niet te eten...
Zo kun je alles verpesten met hete pepers...soms slaat dat gewoon nergens meer op. En gewoon kruiden is daar al genoeg voor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
oke ja nee nee ja misschien ik geloof jequote:Op zondag 30 augustus 2020 00:07 schreef kree het volgende:
Wat het is ik stel sommige dingen (en sssssh doe ik soms met opzet). Aan de kaak zodat ik weet alweer dat er een drama over gemaakt gaat worden. Maarja dat maakt het forum leuk wel. Ok meestal slot wel uiteindelijk
Maar kan best serieus zijn hoor echt waar.
Maak jij je hier echt zo druk over? Nou sorry dan. Vond het zelf een leuk grapje maar wou niemand z'n avond verpesten verder.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat hier ook om puntjes maar kaap dus bij een minuut. Ziek sneu dit met weer dezelfde titel enzo.
Ik kan mij er soms best wel druk om maken maar je hebt gelijk. Fijne avond toegewenst.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maak jij je hier echt zo druk over? Nou sorry dan. Vond het zelf een leuk grapje maar wou niemand z'n avond verpesten verder.
Ik heb nog genoeg ideeen nl, maar ok een slotje op een topic vindt ik niet zo erg maar kreeg al een maand ban en de volgende zal wel langer zijn dus hou het beetje binnen de perken voor nu,quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke ja nee nee ja misschien ik geloof je
GOED GEDAAN KAPERT[quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maak jij je hier echt zo druk over? Nou sorry dan. Vond het zelf een leuk grapje maar wou niemand z'n avond verpesten verder.
Kut grapje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
2 slotjes per mod per dag doe ik meestal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg ideeen nl, maar ok een slotje op een topic vindt ik niet zo erg maar kreeg al een maand ban en de volgende zal wel langer zijn dus hou het beetje binnen de perken voor nu,
Mijn bed roept ook al.quote:
Ik kan een paar tt's achter elkaar pakken...die voor mij ook nog toepasselijk zijn voor vanavond. Maar vergeef me...zal de komende paar weken weer m'n gemak houden. En niet zo druk over maken, je schiet er sowieso niks mee op.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij er soms best wel druk om maken maar je hebt gelijk. Fijne avond toegewenst.![]()
Ohw en niet meer doen.
ga huilen danquote:
slijmbalquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
jij ook fijne nacht superbadeendje
nee ik keek of je hapte.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2 slotjes per mod per dag doe ik meestal.
@:murp is de laatste tijd heel sjaggerijnig
@:justin_case is een beta die gelukkig niet zo hard aan de rem trekt
@:superwormjim kan ik nog niet peilen. Ik denk dat ie in een midlife crisis zit en daardoor iets meer slotjes plaatst dan vorige maand.
Lekker slapenquote:
Waarom zouden zwarte mensen niet racistisch kunnen zijn?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:23 schreef kree het volgende:
Even kijken of luisteren meer, vinden jullie dit onwijs racistisch ofzo?
Kreeg er nl wel vaak kritiek op, maar het is eigenlijk gezongen door zwarte mensen?
Trouwens meer omdat ik het liedje wel leuk vind enzo
Zelfquote:
Atmozfears...i'm gonna diss you right nowquote:
ahaquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Atmozfears...i'm gonna diss you right now![]()
RANDY MARSHquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:24 schreef engine het volgende:
Gaat @:freshfruit dadelijk echt ran-d missen?
Ja kunnen ze maar doelde het meer vanuit het ons “blanke” land dus. Maar. Ok vindt het liedje gewoon cool het heeft een soort van ok groovequote:Op zondag 30 augustus 2020 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom zouden zwarte mensen niet racistisch kunnen zijn?
10 minuten ofzo nog en dan ran-d als final actquote:
Wie?quote:
haha hoppa lekker van genieten manquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
10 minuten ofzo nog en dan ran-d als final actBlijf ik nog wel even voor wakker
de vader van Stan Marshquote:
Ben je nu boos?quote:
Eigenaar van Tegrity farmsquote:
Neuken?quote:
Slechte timing.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neuken?
Sorry, ik zie niet vaak dames deze avond in DTS
Oke ik kom over een paar dagen wel terug als de klats voorbij isquote:
Wel af en toe dus?quote:
sugar baby dan krijg jij dus geld! @Naardegallemiezen leg ff uit hoe het werktquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:36 schreef kree het volgende:
Gaan we weer hoor usa is weer wakker
[ link | afbeelding ]
je zei dat je weinig aan deed, boos.quote:
nais! hoelang is hij daar mee bezig?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:38 schreef Stoorzendert het volgende:
'Even' een Drone standaard printen![]()
[ afbeelding ]
Goede eigenschapquote:
Ziet er uit als het lab van een evil scientistquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:38 schreef Stoorzendert het volgende:
'Even' een Drone standaard printen![]()
[ afbeelding ]
gratis geld? altijd doenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Klinkt goed wel
[ link | afbeelding ]
uploader by
Ik zeg DOENquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Klinkt goed wel
[ link | afbeelding ]
uploader by
heb ik ook ooit gehad. wilde die gast dat ik 2x per week over hem heen zou pissen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Klinkt goed wel
[ link | afbeelding ]
uploader by
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je zei dat je weinig aan deed, boos.
4 uur. Printoppervlak is 150 x 170mm En de standaard is vrij massief. Print nu met ABS op vrij hoge temperatuur (240°C) en lage snelheid (40mm/sec). Heb ook PLA en dat kan met hogere snelheid (rond de 60 - 70 mm/s) en lagere temperatuur. Dus dan zou het 2 uur ofzo duren. Maar heb nu deze rol erop zitten, en had geen zin om te wisselenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nais! hoelang is hij daar mee bezig?
Red je dat naar NY?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb ik ook ooit gehad. wilde die gast dat ik 2x per week over hem heen zou pissen.
Herkenbaar. Heb dat ook 2 jaar gedaan, maar toch maar gestoptquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb ik ook ooit gehad. wilde die gast dat ik 2x per week over hem heen zou pissen.
Gaat dit over haags?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enigste die haags ondergezeken heeft dusquote:
haha oke dan! aja precies als je hem gewoon veilig kunt laten printen zonder toezicht is dat niet zo'n probleemquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
4 uur. Printoppervlak is 150 x 170mm En de standaard is vrij massief. Print nu met ABS op vrij hoge temperatuur (240°C) en lage snelheid (40mm/sec). Heb ook PLA en dat kan met hogere snelheid (rond de 60 - 70 mm/s) en lagere temperatuur. Dus dan zou het 2 uur ofzo duren. Maar heb nu deze rol erop zitten, en had geen zin om te wisselenBeetje luiheid, maarja die printer gaat gewoon door, interesseert me niet echt of het nu 2, 4 of 10 uur duurt. Zet dat ding meestal s'avonds laat aan, en zie s'morgens wel of het gelukt is of niet.
Ik heb laatst een 1 op 1 replica van een Glock 26 (vuurwapen) geprint. Dus misschien ben ik wel een beetje een 'evil scientist'quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ziet er uit als het lab van een evil scientist
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enigste die haags ondergezeken heeft dus
Begon onschuldig, beetje plassen in de duinen. Maar op een gegeven moment moest het perse op perron 5 van den haag centraal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enigste die haags ondergezeken heeft dus
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Begon onschuldig, beetje plassen in de duinen. Maar op een gegeven moment moest het perse op perron 5 van den haag centraal.
ik moet tong80 maar vragen..quote:
Lijkt het wel echt? Ik krijg nog veel geld van iemand en ik zoek een manier om dat op te halen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 1 op 1 replica van een Glock 26 (vuurwapen) geprint. Dus misschien ben ik wel een beetje een 'evil scientist'(Vuurwapen is niet functioneel. Althans ik zou er geen echte kogels mee af durven te vuren. Het kan overigens wel met een 3D printer, maar dat design vond ik niet mooi, en ik ben ook niet geïnteresseerd in een werkend vuurwapen).
Ja daar heb ik nog aan toegegeven maar toen hij als harry potter aankwam en wou afspreken bij perron 9 3/4 ben ik toch afgehaakt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Begon onschuldig, beetje plassen in de duinen. Maar op een gegeven moment moest het perse op perron 5 van den haag centraal.
Ik koop toch liever een glock hier in de winkelquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 1 op 1 replica van een Glock 26 (vuurwapen) geprint. Dus misschien ben ik wel een beetje een 'evil scientist'(Vuurwapen is niet functioneel. Althans ik zou er geen echte kogels mee af durven te vuren. Het kan overigens wel met een 3D printer, maar dat design vond ik niet mooi, en ik ben ook niet geïnteresseerd in een werkend vuurwapen).
vraag jij maar eens even doorquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:46 schreef kree het volgende:
Echt dacht dat fok al raar was maar daar helemaal de meest vreemde types. Maar ok zal eens doorvragen nog
Je moest zeker als Ron verkleed komenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nog aan toegegeven maar toen hij als harry potter aankwam en wou afspreken bij perron 9 3/4 ben ik toch afgehaakt.
Zit een camera in, en heb een app op mijn telefoon waardoor ik op afstand (via 4G) kan checken wat ie aan het doen is. Daarnaast hangt er een rookmelder boven de printer. Dus mocht ie in de fik vliegen (wat zeer zeldzaam is. Want er zitten genoeg sensoren op die de printer uitschakelen bij overhitting) dan heb ik altijd nog een signaal dat er iets mis gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha oke dan! aja precies als je hem gewoon veilig kunt laten printen zonder toezicht is dat niet zo'n probleem
oke dan goed bezigquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zit een camera in, en heb een app op mijn telefoon waardoor ik op afstand (via 4G) kan checken wat ie aan het doen is. Daarnaast hangt er een rookmelder boven de printer. Dus mocht ie in de fik vliegen (wat zeer zeldzaam is. Want er zitten genoeg sensoren op die de printer uitschakelen bij overhitting) dan heb ik altijd nog een signaal dat er iets mis gaat.
Zal ik het eens beetje pushen wat verder nog voor de fun of het allemaal??quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vraag jij maar eens even door
Nee, als z'n moederquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moest zeker als Ron verkleed komen
ach als je er lol in hebt, zeker doen!quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
Zal ik het eens beetje pushen wat verder nog voor de fun of het allemaal??
Lol!quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef Maanvis het volgende:
Oke, over pis gesproken...
Ik was in munchen aan het werk en ik liep met een collega de metro in...
Dachten we zo het ruikt hier wel een beetje naar pis! Op zich niet zo gek, bayern chelsea was net geweest en ik dacht dat een dronken hooligan in de metro had gepist.
Werd die geur van pis extreem sterk en we zagen iemand verderop met zijn neus dicht zitten. een andere passagier deed een raampje open.
Blijkt het een vrouw van in de 40 te zijn met een zwarte jurk aan.
Daarna gaat ze door het metrostel lopen! En die pislucht echt werd niet te harden toen ze voorbij liep.
Ze glimlachte er ook zo bij van "HAHA IK RUIK LEKKER NAAR PIS!!!"
Gelukkig stapte ze een paar haltes later uit...
zeker wetenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook een beetje ouder dan haags en mij
Je kunt nu nog zien dat het een geprint exemplaar is van korte afstand. Maar als ik dat pistool een 'aceton behandeling' geef, dan istie niet van echt te onderscheiden. En nee, ik verkoop hem nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lijkt het wel echt? Ik krijg nog veel geld van iemand en ik zoek een manier om dat op te halen.
voor 10 dollar had die gast een nieuwe outfit kunnen kopenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lol!Ik had vroeger op de basisschool ook een klasgenoot die altijd naar pis rook. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij iedere dag als hij pauze had (toen gingen de meeste gewoon thuis eten) tonijn at
![]()
Ook wel een meegemaakt toen ik op verkansie was naar de US. In San Francisco stond een zwerver zichzelf helemaal onder te pissen.... Opzich best sneu, zal wel ziek zijn geweest ofzo. Aan zijn gezichtsuitdrukking was wel af te lezen dat het niet met opzet wasWel heel erg sneu dat die kerel dus ook naar pis stonk, en geen andere kleren had...
![]()
Beetje wel ja. Ok ze reageerde wel alweer. Hmmm je kunt dit toch nie serieus nemen ofzo. Maarja ok pomp dr wel paar keer vol hoor als ik er 5000 us per week voor krijg.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach als je er lol in hebt, zeker doen!
LOLquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lol!Ik had vroeger op de basisschool ook een klasgenoot die altijd naar pis rook. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij iedere dag als hij pauze had (toen gingen de meeste gewoon thuis eten) tonijn at
![]()
Ook wel een meegemaakt toen ik op verkansie was naar de US. In San Francisco stond een zwerver zichzelf helemaal onder te pissen.... Opzich best sneu, zal wel ziek zijn geweest ofzo. Aan zijn gezichtsuitdrukking was wel af te lezen dat het niet met opzet wasWel heel erg sneu dat die kerel dus ook naar pis stonk, en geen andere kleren had...
![]()
Ja ik ben best wel fan van vuurwapens en wilde bij een schietclub gaan. Maar mijn vrouw houd mij een beetje tegenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik koop toch liever een glock hier in de winkel
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
Speciaal voor een ieder die aan dit topic heeft bijgedragen![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je kluis ook uit een 3d printer komtquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Of je kinderen komen achter de combinatie van de kluis...
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kluis ook uit een 3d printer komt
Liep daar vanuit mijn hotel een rondje door 'the hood'. En daar zat gewoon een gast met een bord 'no money, just give me a smile' of zoiets.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
voor 10 dollar had die gast een nieuwe outfit kunnen kopen
Als je iedere dag tonijn op je brood smeert dan meur je ook echt naar pis hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
LOLje moet je wel echt voorstellen dat zij echt rook alsof ze in een bad met pis had gelegen, niet zomaar een vaag pisgeurtje
of ze volgen the lockpicking lawyer op youtube en weten alle bypasses voor je kluisquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik ben best wel fan van vuurwapens en wilde bij een schietclub gaan. Maar mijn vrouw houd mij een beetje tegenOf ik laat me tegen houden. Ik hoef niet perse een vuurwapen thuis te hebben. Je zou maar eens in een dolle bui zijn... Of je kinderen komen achter de combinatie van de kluis...
Ja dat kan, maar als je een pistool koopt voor ¤600 - ¤800,- dan wil je hem gewoon mee naar huis nemen toch? Ik dacht wel dat het een regel is in NL, dat je het pistool of geweer in een kluis bewaard en de munitie in een andere kluis. Dat wordt dacht ik 2 keer per jaar gecontroleerd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:58 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je zo'n ding niet gewoon op de schietbaan bewaren eigenlijk?
ja daar zit ook weer wat in. alright dat is dus wel een dubbele safetyquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar als je een pistool koopt voor ¤600 - ¤800,- dan wil je hem gewoon mee naar huis nemen toch? Ik dacht wel dat het een regel is in NL, dat je het pistool of geweer in een kluis bewaard en de munitie in een andere kluis. Dat wordt dacht ik 2 keer per jaar gecontroleerd.
De lock picking lawyer kraakt geen combinatiekluizen, enkel sloten met sleutel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of ze volgen the lockpicking lawyer op youtube en weten alle bypasses voor je kluis
Hangt van de schietbaan af, maar waarom niet thuis?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:58 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je zo'n ding niet gewoon op de schietbaan bewaren eigenlijk?
nouja als je bang bent dat je kinderen ermee aan de haal gaan zegmaarquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt van de schietbaan af, maar waarom niet thuis?
Misschien moet je dan maar geen wapen nemenquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja als je bang bent dat je kinderen ermee aan de haal gaan zegmaar
Wat wil je leren?quote:
dat is uiteindelijk dan wel de beste optie natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar geen wapen nemen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:04 schreef kree het volgende:
Je zou haast nog gaan denken dat het serieus is ook he??? Echt wtf maar die USA mensen zijn zo vreemd. En sommige hebben veel geld. Naja ik 36 zij 43. Hmmms sugar baby..... haha eens kijken of ik een pic can lospeuteren
Ja, maar mensen zijn gewoontediertjes en kiezen dus gewoon dezelfde code voor beide kluizenquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja daar zit ook weer wat in. alright dat is dus wel een dubbele safety
Oh jammerquote:
oke maar tonijnen ruiken toch niet naar pis?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je iedere dag tonijn op je brood smeert dan meur je ook echt naar pis hoor.![]()
wel genoeg met cijfersloten, die draaischijf dinges heeft ie ook gekraakt met een apparaatquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De lock picking lawyer kraakt geen combinatiekluizen, enkel sloten met sleutel.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
heren het was mij een waargenoegen. ik ga lekker m'n bedje opzoeken.
veel plezier nog vannacht!![]()
Of hij jou het NY accent aan kan lerenquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:08 schreef kree het volgende:
Ok leeft in NY nu ben ik daar nooit geweest dus kan niet zozeer species iets vragen om even te checken behalve de dingen die iedereen zo kent.
Iemand nog een goeie vraag die niet al te veel voor de hand is?
oke neukze schatquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
en wiebeltietenquote:
Ow, dat wist ik niet. Laatst wel een filmpje gezien van een weddenschap waar de slotenmaker iets van ¤80 vroeg ofzo, en zei als de lochpicking lawyer heb in minder dan 2 minuten open kreeg, hij de kosten terug zou betalen aan de gast waar hij het slot uitgeboord had. De lock picking lawyer kreeg het slot in 25 sec. open.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel genoeg met cijfersloten, die draaischijf dinges heeft ie ook gekraakt met een apparaat
Latex!quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
Als je je vinger zover over de trekker heen haalt, schiet je niet nauwkeurig, en heb je geen idee wat je doet, derhalve een gevaarlijke vrouw, zowel voor zichzelf als anderen.quote:
ja dat is een recent filmpje. maar vaak maakt ie die cijfersloten open met een magneet of een shim ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet. Laatst wel een filmpje gezien van een weddenschap waar de slotenmaker iets van ¤80 vroeg ofzo, en zei als de lochpicking lawyer heb in minder dan 2 minuten open kreeg, hij de kosten terug zou betalen aan de gast waar hij het slot uitgeboord had. De lock picking lawyer kreeg het slot in 25 sec. open.
Volgens mij heeft de gast van het slot geen geld terug gekregen. Dus wel een beetje slap dan...
Kan alleen in films zo schietenquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je je vinger zover over de trekker heen haalt, schiet je niet nauwkeurig, en heb je geen idee wat je doet, derhalve een gevaarlijke vrouw, zowel voor zichzelf als anderen.
Dusver mijn observatie.
quote:
Hoiquote:
Jepquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan alleen in films zo schieten
Gehehe tja na er klopt toch geen reet van maar als ze ff een voorschotje overmaakt dan ga ik wel denken erover.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Of hij jou het NY accent aan kan lerenDat is wel gangsta!
ohhhh, Lekker hoor!quote:
Nee, JFK. Volgens mij zijn er nog wel meerder Kennedy's neergeschoten, dat wel.quote:
ja hoor neuken?quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Schieten de fok way, [ afbeelding ]
ja bof jij effequote:
Dan moet je nog ff wachten tot er andere vrouwen zijn, voor je kan pottekijkenquote:
Spannend!quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moet je nog ff wachten tot er andere vrouwen zijn, voor je kan pottekijken
Ja wel mooi dat dat kan. In de toekomst heeft iedereen zo'n printer thuis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Toch mooi dat je gewoon dit soort dingen kunt printen. Ik print ook veel huishoudelijke dingen. Dingen die normaal gewoon 10 - 20 euro kosten kosten me nu een paar cent ofzo.
tea earl grey hotquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja wel mooi dat dat kan. In de toekomst heeft iedereen zo'n printer thuis.
replicators zijn een natuurlijke evolutie van 3d printersquote:
Kost nu al weinig. Heb een 'full enclosed' printer waarmee ik ABS, PLA, TPU (flexibel), Nylon, PEEK, etc. kan printen. De meeste zijn hoogwaardige duurzame kunststoffen. De nauwkeurigheid ligt op zo'n 0.1mm. Ik doe op mijn draaibank en freesbank nog wel iets beter (ergens rond de ±0.01mm) maar toch best prima voor de meeste toepassingen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja wel mooi dat dat kan. In de toekomst heeft iedereen zo'n printer thuis.
hoi neuke?quote:
pikachu ik kies jouquote:
Iets met een klein stokje en een gaatje denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
NeukeIk weet niet waar je op doelt hoor
Leuke pica meomoequote:Op zondag 30 augustus 2020 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
ja sorry er zijn weinig dames vandaag in dit topique we staan een beetje droog hierquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik boven gewoon een neukertje heb liggen. Maar ik blijf toch gewoon hier op Fok! rondhangen!quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja sorry er zijn weinig dames vandaag in dit topique we staan een beetje droog hier
jajaja goldie earsquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil over jou hetzelfde zeggen, maar ik zie je niet echt goed in dat topic.
't Is wat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja sorry er zijn weinig dames vandaag in dit topique we staan een beetje droog hier
Dit luister ik nuquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:53 schreef Stoorzendert het volgende:
En wat het nog erger maakt... Ik zit hier gewoon ABBA (Scala & Kolancy Brothers) te luisteren
Noice!quote:
Lekker gaan slapen dan! Rust pakken!quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Poah, Ik moet eigenlijk naar bed... Mijn wekker (2 kleintjes van 2jr en 5mnd) gaan om 7.00uur weer af
Ja ga zo wel. Bier is nog niet opquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen dan! Rust pakken!
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 02:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat er morgen iemand de race kijken? (F1)
Sobersoquote:Op zondag 30 augustus 2020 02:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat er morgen iemand de race kijken? (F1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |