Goede eigenschapquote:
Ziet er uit als het lab van een evil scientistquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:38 schreef Stoorzendert het volgende:
'Even' een Drone standaard printen![]()
[ afbeelding ]
gratis geld? altijd doenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Klinkt goed wel
[ link | afbeelding ]
uploader by
Ik zeg DOENquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Klinkt goed wel
[ link | afbeelding ]
uploader by
heb ik ook ooit gehad. wilde die gast dat ik 2x per week over hem heen zou pissen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Klinkt goed wel
[ link | afbeelding ]
uploader by
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je zei dat je weinig aan deed, boos.
4 uur. Printoppervlak is 150 x 170mm En de standaard is vrij massief. Print nu met ABS op vrij hoge temperatuur (240°C) en lage snelheid (40mm/sec). Heb ook PLA en dat kan met hogere snelheid (rond de 60 - 70 mm/s) en lagere temperatuur. Dus dan zou het 2 uur ofzo duren. Maar heb nu deze rol erop zitten, en had geen zin om te wisselenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nais! hoelang is hij daar mee bezig?
Red je dat naar NY?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb ik ook ooit gehad. wilde die gast dat ik 2x per week over hem heen zou pissen.
Herkenbaar. Heb dat ook 2 jaar gedaan, maar toch maar gestoptquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb ik ook ooit gehad. wilde die gast dat ik 2x per week over hem heen zou pissen.
Gaat dit over haags?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enigste die haags ondergezeken heeft dusquote:
haha oke dan! aja precies als je hem gewoon veilig kunt laten printen zonder toezicht is dat niet zo'n probleemquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
4 uur. Printoppervlak is 150 x 170mm En de standaard is vrij massief. Print nu met ABS op vrij hoge temperatuur (240°C) en lage snelheid (40mm/sec). Heb ook PLA en dat kan met hogere snelheid (rond de 60 - 70 mm/s) en lagere temperatuur. Dus dan zou het 2 uur ofzo duren. Maar heb nu deze rol erop zitten, en had geen zin om te wisselenBeetje luiheid, maarja die printer gaat gewoon door, interesseert me niet echt of het nu 2, 4 of 10 uur duurt. Zet dat ding meestal s'avonds laat aan, en zie s'morgens wel of het gelukt is of niet.
Ik heb laatst een 1 op 1 replica van een Glock 26 (vuurwapen) geprint. Dus misschien ben ik wel een beetje een 'evil scientist'quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ziet er uit als het lab van een evil scientist
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enigste die haags ondergezeken heeft dus
Begon onschuldig, beetje plassen in de duinen. Maar op een gegeven moment moest het perse op perron 5 van den haag centraal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enigste die haags ondergezeken heeft dus
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Begon onschuldig, beetje plassen in de duinen. Maar op een gegeven moment moest het perse op perron 5 van den haag centraal.
ik moet tong80 maar vragen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |