quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
Speciaal voor een ieder die aan dit topic heeft bijgedragen![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je kluis ook uit een 3d printer komtquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Of je kinderen komen achter de combinatie van de kluis...
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kluis ook uit een 3d printer komt
Liep daar vanuit mijn hotel een rondje door 'the hood'. En daar zat gewoon een gast met een bord 'no money, just give me a smile' of zoiets.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
voor 10 dollar had die gast een nieuwe outfit kunnen kopen
Als je iedere dag tonijn op je brood smeert dan meur je ook echt naar pis hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
LOLje moet je wel echt voorstellen dat zij echt rook alsof ze in een bad met pis had gelegen, niet zomaar een vaag pisgeurtje
of ze volgen the lockpicking lawyer op youtube en weten alle bypasses voor je kluisquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik ben best wel fan van vuurwapens en wilde bij een schietclub gaan. Maar mijn vrouw houd mij een beetje tegenOf ik laat me tegen houden. Ik hoef niet perse een vuurwapen thuis te hebben. Je zou maar eens in een dolle bui zijn... Of je kinderen komen achter de combinatie van de kluis...
Ja dat kan, maar als je een pistool koopt voor ¤600 - ¤800,- dan wil je hem gewoon mee naar huis nemen toch? Ik dacht wel dat het een regel is in NL, dat je het pistool of geweer in een kluis bewaard en de munitie in een andere kluis. Dat wordt dacht ik 2 keer per jaar gecontroleerd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:58 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je zo'n ding niet gewoon op de schietbaan bewaren eigenlijk?
ja daar zit ook weer wat in. alright dat is dus wel een dubbele safetyquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar als je een pistool koopt voor ¤600 - ¤800,- dan wil je hem gewoon mee naar huis nemen toch? Ik dacht wel dat het een regel is in NL, dat je het pistool of geweer in een kluis bewaard en de munitie in een andere kluis. Dat wordt dacht ik 2 keer per jaar gecontroleerd.
De lock picking lawyer kraakt geen combinatiekluizen, enkel sloten met sleutel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of ze volgen the lockpicking lawyer op youtube en weten alle bypasses voor je kluis
Hangt van de schietbaan af, maar waarom niet thuis?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:58 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je zo'n ding niet gewoon op de schietbaan bewaren eigenlijk?
nouja als je bang bent dat je kinderen ermee aan de haal gaan zegmaarquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt van de schietbaan af, maar waarom niet thuis?
Misschien moet je dan maar geen wapen nemenquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja als je bang bent dat je kinderen ermee aan de haal gaan zegmaar
Wat wil je leren?quote:
dat is uiteindelijk dan wel de beste optie natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar geen wapen nemen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:04 schreef kree het volgende:
Je zou haast nog gaan denken dat het serieus is ook he??? Echt wtf maar die USA mensen zijn zo vreemd. En sommige hebben veel geld. Naja ik 36 zij 43. Hmmms sugar baby..... haha eens kijken of ik een pic can lospeuteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |