Wie?quote:
haha hoppa lekker van genieten manquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
10 minuten ofzo nog en dan ran-d als final actBlijf ik nog wel even voor wakker
de vader van Stan Marshquote:
Ben je nu boos?quote:
Eigenaar van Tegrity farmsquote:
Neuken?quote:
Slechte timing.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neuken?
Sorry, ik zie niet vaak dames deze avond in DTS
Oke ik kom over een paar dagen wel terug als de klats voorbij isquote:
Wel af en toe dus?quote:
sugar baby dan krijg jij dus geld! @Naardegallemiezen leg ff uit hoe het werktquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:36 schreef kree het volgende:
Gaan we weer hoor usa is weer wakker
[ link | afbeelding ]
je zei dat je weinig aan deed, boos.quote:
nais! hoelang is hij daar mee bezig?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:38 schreef Stoorzendert het volgende:
'Even' een Drone standaard printen![]()
[ afbeelding ]
Goede eigenschapquote:
Ziet er uit als het lab van een evil scientistquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:38 schreef Stoorzendert het volgende:
'Even' een Drone standaard printen![]()
[ afbeelding ]
gratis geld? altijd doenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Klinkt goed wel
[ link | afbeelding ]
uploader by
Ik zeg DOENquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Klinkt goed wel
[ link | afbeelding ]
uploader by
heb ik ook ooit gehad. wilde die gast dat ik 2x per week over hem heen zou pissen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Klinkt goed wel
[ link | afbeelding ]
uploader by
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je zei dat je weinig aan deed, boos.
4 uur. Printoppervlak is 150 x 170mm En de standaard is vrij massief. Print nu met ABS op vrij hoge temperatuur (240°C) en lage snelheid (40mm/sec). Heb ook PLA en dat kan met hogere snelheid (rond de 60 - 70 mm/s) en lagere temperatuur. Dus dan zou het 2 uur ofzo duren. Maar heb nu deze rol erop zitten, en had geen zin om te wisselenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nais! hoelang is hij daar mee bezig?
Red je dat naar NY?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb ik ook ooit gehad. wilde die gast dat ik 2x per week over hem heen zou pissen.
Herkenbaar. Heb dat ook 2 jaar gedaan, maar toch maar gestoptquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb ik ook ooit gehad. wilde die gast dat ik 2x per week over hem heen zou pissen.
Gaat dit over haags?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enigste die haags ondergezeken heeft dusquote:
haha oke dan! aja precies als je hem gewoon veilig kunt laten printen zonder toezicht is dat niet zo'n probleemquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
4 uur. Printoppervlak is 150 x 170mm En de standaard is vrij massief. Print nu met ABS op vrij hoge temperatuur (240°C) en lage snelheid (40mm/sec). Heb ook PLA en dat kan met hogere snelheid (rond de 60 - 70 mm/s) en lagere temperatuur. Dus dan zou het 2 uur ofzo duren. Maar heb nu deze rol erop zitten, en had geen zin om te wisselenBeetje luiheid, maarja die printer gaat gewoon door, interesseert me niet echt of het nu 2, 4 of 10 uur duurt. Zet dat ding meestal s'avonds laat aan, en zie s'morgens wel of het gelukt is of niet.
Ik heb laatst een 1 op 1 replica van een Glock 26 (vuurwapen) geprint. Dus misschien ben ik wel een beetje een 'evil scientist'quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ziet er uit als het lab van een evil scientist
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enigste die haags ondergezeken heeft dus
Begon onschuldig, beetje plassen in de duinen. Maar op een gegeven moment moest het perse op perron 5 van den haag centraal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enigste die haags ondergezeken heeft dus
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Begon onschuldig, beetje plassen in de duinen. Maar op een gegeven moment moest het perse op perron 5 van den haag centraal.
ik moet tong80 maar vragen..quote:
Lijkt het wel echt? Ik krijg nog veel geld van iemand en ik zoek een manier om dat op te halen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 1 op 1 replica van een Glock 26 (vuurwapen) geprint. Dus misschien ben ik wel een beetje een 'evil scientist'(Vuurwapen is niet functioneel. Althans ik zou er geen echte kogels mee af durven te vuren. Het kan overigens wel met een 3D printer, maar dat design vond ik niet mooi, en ik ben ook niet geïnteresseerd in een werkend vuurwapen).
Ja daar heb ik nog aan toegegeven maar toen hij als harry potter aankwam en wou afspreken bij perron 9 3/4 ben ik toch afgehaakt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Begon onschuldig, beetje plassen in de duinen. Maar op een gegeven moment moest het perse op perron 5 van den haag centraal.
Ik koop toch liever een glock hier in de winkelquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 1 op 1 replica van een Glock 26 (vuurwapen) geprint. Dus misschien ben ik wel een beetje een 'evil scientist'(Vuurwapen is niet functioneel. Althans ik zou er geen echte kogels mee af durven te vuren. Het kan overigens wel met een 3D printer, maar dat design vond ik niet mooi, en ik ben ook niet geïnteresseerd in een werkend vuurwapen).
vraag jij maar eens even doorquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:46 schreef kree het volgende:
Echt dacht dat fok al raar was maar daar helemaal de meest vreemde types. Maar ok zal eens doorvragen nog
Je moest zeker als Ron verkleed komenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nog aan toegegeven maar toen hij als harry potter aankwam en wou afspreken bij perron 9 3/4 ben ik toch afgehaakt.
Zit een camera in, en heb een app op mijn telefoon waardoor ik op afstand (via 4G) kan checken wat ie aan het doen is. Daarnaast hangt er een rookmelder boven de printer. Dus mocht ie in de fik vliegen (wat zeer zeldzaam is. Want er zitten genoeg sensoren op die de printer uitschakelen bij overhitting) dan heb ik altijd nog een signaal dat er iets mis gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha oke dan! aja precies als je hem gewoon veilig kunt laten printen zonder toezicht is dat niet zo'n probleem
oke dan goed bezigquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zit een camera in, en heb een app op mijn telefoon waardoor ik op afstand (via 4G) kan checken wat ie aan het doen is. Daarnaast hangt er een rookmelder boven de printer. Dus mocht ie in de fik vliegen (wat zeer zeldzaam is. Want er zitten genoeg sensoren op die de printer uitschakelen bij overhitting) dan heb ik altijd nog een signaal dat er iets mis gaat.
Zal ik het eens beetje pushen wat verder nog voor de fun of het allemaal??quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vraag jij maar eens even door
Nee, als z'n moederquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moest zeker als Ron verkleed komen
ach als je er lol in hebt, zeker doen!quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
Zal ik het eens beetje pushen wat verder nog voor de fun of het allemaal??
Lol!quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:45 schreef Maanvis het volgende:
Oke, over pis gesproken...
Ik was in munchen aan het werk en ik liep met een collega de metro in...
Dachten we zo het ruikt hier wel een beetje naar pis! Op zich niet zo gek, bayern chelsea was net geweest en ik dacht dat een dronken hooligan in de metro had gepist.
Werd die geur van pis extreem sterk en we zagen iemand verderop met zijn neus dicht zitten. een andere passagier deed een raampje open.
Blijkt het een vrouw van in de 40 te zijn met een zwarte jurk aan.
Daarna gaat ze door het metrostel lopen! En die pislucht echt werd niet te harden toen ze voorbij liep.
Ze glimlachte er ook zo bij van "HAHA IK RUIK LEKKER NAAR PIS!!!"
Gelukkig stapte ze een paar haltes later uit...
zeker wetenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk ook een beetje ouder dan haags en mij
Je kunt nu nog zien dat het een geprint exemplaar is van korte afstand. Maar als ik dat pistool een 'aceton behandeling' geef, dan istie niet van echt te onderscheiden. En nee, ik verkoop hem nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lijkt het wel echt? Ik krijg nog veel geld van iemand en ik zoek een manier om dat op te halen.
voor 10 dollar had die gast een nieuwe outfit kunnen kopenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lol!Ik had vroeger op de basisschool ook een klasgenoot die altijd naar pis rook. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij iedere dag als hij pauze had (toen gingen de meeste gewoon thuis eten) tonijn at
![]()
Ook wel een meegemaakt toen ik op verkansie was naar de US. In San Francisco stond een zwerver zichzelf helemaal onder te pissen.... Opzich best sneu, zal wel ziek zijn geweest ofzo. Aan zijn gezichtsuitdrukking was wel af te lezen dat het niet met opzet wasWel heel erg sneu dat die kerel dus ook naar pis stonk, en geen andere kleren had...
![]()
Beetje wel ja. Ok ze reageerde wel alweer. Hmmm je kunt dit toch nie serieus nemen ofzo. Maarja ok pomp dr wel paar keer vol hoor als ik er 5000 us per week voor krijg.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach als je er lol in hebt, zeker doen!
LOLquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lol!Ik had vroeger op de basisschool ook een klasgenoot die altijd naar pis rook. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij iedere dag als hij pauze had (toen gingen de meeste gewoon thuis eten) tonijn at
![]()
Ook wel een meegemaakt toen ik op verkansie was naar de US. In San Francisco stond een zwerver zichzelf helemaal onder te pissen.... Opzich best sneu, zal wel ziek zijn geweest ofzo. Aan zijn gezichtsuitdrukking was wel af te lezen dat het niet met opzet wasWel heel erg sneu dat die kerel dus ook naar pis stonk, en geen andere kleren had...
![]()
Ja ik ben best wel fan van vuurwapens en wilde bij een schietclub gaan. Maar mijn vrouw houd mij een beetje tegenquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik koop toch liever een glock hier in de winkel
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
Speciaal voor een ieder die aan dit topic heeft bijgedragen![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je kluis ook uit een 3d printer komtquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Of je kinderen komen achter de combinatie van de kluis...
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kluis ook uit een 3d printer komt
Liep daar vanuit mijn hotel een rondje door 'the hood'. En daar zat gewoon een gast met een bord 'no money, just give me a smile' of zoiets.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
voor 10 dollar had die gast een nieuwe outfit kunnen kopen
Als je iedere dag tonijn op je brood smeert dan meur je ook echt naar pis hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
LOLje moet je wel echt voorstellen dat zij echt rook alsof ze in een bad met pis had gelegen, niet zomaar een vaag pisgeurtje
of ze volgen the lockpicking lawyer op youtube en weten alle bypasses voor je kluisquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik ben best wel fan van vuurwapens en wilde bij een schietclub gaan. Maar mijn vrouw houd mij een beetje tegenOf ik laat me tegen houden. Ik hoef niet perse een vuurwapen thuis te hebben. Je zou maar eens in een dolle bui zijn... Of je kinderen komen achter de combinatie van de kluis...
Ja dat kan, maar als je een pistool koopt voor Ī600 - Ī800,- dan wil je hem gewoon mee naar huis nemen toch? Ik dacht wel dat het een regel is in NL, dat je het pistool of geweer in een kluis bewaard en de munitie in een andere kluis. Dat wordt dacht ik 2 keer per jaar gecontroleerd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:58 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je zo'n ding niet gewoon op de schietbaan bewaren eigenlijk?
ja daar zit ook weer wat in. alright dat is dus wel een dubbele safetyquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar als je een pistool koopt voor Ī600 - Ī800,- dan wil je hem gewoon mee naar huis nemen toch? Ik dacht wel dat het een regel is in NL, dat je het pistool of geweer in een kluis bewaard en de munitie in een andere kluis. Dat wordt dacht ik 2 keer per jaar gecontroleerd.
De lock picking lawyer kraakt geen combinatiekluizen, enkel sloten met sleutel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of ze volgen the lockpicking lawyer op youtube en weten alle bypasses voor je kluis
Hangt van de schietbaan af, maar waarom niet thuis?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:58 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je zo'n ding niet gewoon op de schietbaan bewaren eigenlijk?
nouja als je bang bent dat je kinderen ermee aan de haal gaan zegmaarquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt van de schietbaan af, maar waarom niet thuis?
Misschien moet je dan maar geen wapen nemenquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja als je bang bent dat je kinderen ermee aan de haal gaan zegmaar
Wat wil je leren?quote:
dat is uiteindelijk dan wel de beste optie natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar geen wapen nemen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:04 schreef kree het volgende:
Je zou haast nog gaan denken dat het serieus is ook he??? Echt wtf maar die USA mensen zijn zo vreemd. En sommige hebben veel geld. Naja ik 36 zij 43. Hmmms sugar baby..... haha eens kijken of ik een pic can lospeuteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |