Ja, maar mensen zijn gewoontediertjes en kiezen dus gewoon dezelfde code voor beide kluizenquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja daar zit ook weer wat in. alright dat is dus wel een dubbele safety
Oh jammerquote:
oke maar tonijnen ruiken toch niet naar pis?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je iedere dag tonijn op je brood smeert dan meur je ook echt naar pis hoor.![]()
wel genoeg met cijfersloten, die draaischijf dinges heeft ie ook gekraakt met een apparaatquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De lock picking lawyer kraakt geen combinatiekluizen, enkel sloten met sleutel.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
heren het was mij een waargenoegen. ik ga lekker m'n bedje opzoeken.
veel plezier nog vannacht!![]()
Of hij jou het NY accent aan kan lerenquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:08 schreef kree het volgende:
Ok leeft in NY nu ben ik daar nooit geweest dus kan niet zozeer species iets vragen om even te checken behalve de dingen die iedereen zo kent.
Iemand nog een goeie vraag die niet al te veel voor de hand is?
oke neukze schatquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
en wiebeltietenquote:
Ow, dat wist ik niet. Laatst wel een filmpje gezien van een weddenschap waar de slotenmaker iets van ¤80 vroeg ofzo, en zei als de lochpicking lawyer heb in minder dan 2 minuten open kreeg, hij de kosten terug zou betalen aan de gast waar hij het slot uitgeboord had. De lock picking lawyer kreeg het slot in 25 sec. open.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel genoeg met cijfersloten, die draaischijf dinges heeft ie ook gekraakt met een apparaat
Latex!quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
Als je je vinger zover over de trekker heen haalt, schiet je niet nauwkeurig, en heb je geen idee wat je doet, derhalve een gevaarlijke vrouw, zowel voor zichzelf als anderen.quote:
ja dat is een recent filmpje. maar vaak maakt ie die cijfersloten open met een magneet of een shim ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet. Laatst wel een filmpje gezien van een weddenschap waar de slotenmaker iets van ¤80 vroeg ofzo, en zei als de lochpicking lawyer heb in minder dan 2 minuten open kreeg, hij de kosten terug zou betalen aan de gast waar hij het slot uitgeboord had. De lock picking lawyer kreeg het slot in 25 sec. open.
Volgens mij heeft de gast van het slot geen geld terug gekregen. Dus wel een beetje slap dan...
Kan alleen in films zo schietenquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je je vinger zover over de trekker heen haalt, schiet je niet nauwkeurig, en heb je geen idee wat je doet, derhalve een gevaarlijke vrouw, zowel voor zichzelf als anderen.
Dusver mijn observatie.
quote:
Hoiquote:
Jepquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan alleen in films zo schieten
Gehehe tja na er klopt toch geen reet van maar als ze ff een voorschotje overmaakt dan ga ik wel denken erover.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Of hij jou het NY accent aan kan lerenDat is wel gangsta!
ohhhh, Lekker hoor!quote:
Nee, JFK. Volgens mij zijn er nog wel meerder Kennedy's neergeschoten, dat wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |