ja sorry er zijn weinig dames vandaag in dit topique we staan een beetje droog hierquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
NeukeIk weet niet waar je op doelt hoor
En dan te bedenken dat ik boven gewoon een neukertje heb liggen. Maar ik blijf toch gewoon hier op Fok! rondhangen!quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja sorry er zijn weinig dames vandaag in dit topique we staan een beetje droog hier
jajaja goldie earsquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil over jou hetzelfde zeggen, maar ik zie je niet echt goed in dat topic.
't Is wat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja sorry er zijn weinig dames vandaag in dit topique we staan een beetje droog hier
Dit luister ik nuquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:53 schreef Stoorzendert het volgende:
En wat het nog erger maakt... Ik zit hier gewoon ABBA (Scala & Kolancy Brothers) te luisteren
Noice!quote:
Lekker gaan slapen dan! Rust pakken!quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Poah, Ik moet eigenlijk naar bed... Mijn wekker (2 kleintjes van 2jr en 5mnd) gaan om 7.00uur weer af
Ja ga zo wel. Bier is nog niet opquote:Op zondag 30 augustus 2020 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen dan! Rust pakken!
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 02:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat er morgen iemand de race kijken? (F1)
Sobersoquote:Op zondag 30 augustus 2020 02:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat er morgen iemand de race kijken? (F1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |