SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Meer is het niet idd. Even die knop omdraaien en serieus gaan kijken naar de nadelen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
sick! ja ik moet die knop ook even vinden
En het begon nog bij 300 euro. Hahaha tis te bizar echt waar dacht laat ik er eens in mee gaan. Maar serieus mensen betalen zoiets dus..... want anders bestond het niet. Maar ok was een hilarische middag wel met mijn vriendin van de Filippijnen . Of te wel dikke Nigeriaan met 20 anderen wss in een kantoortjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Geen pussy pics krijgen is altijd kut...ofja eigenlijk niet dus
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer is het niet idd. Even die knop omdraaien en serieus gaan kijken naar de nadelen...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Donder op zeg met je kleutergedrag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo lekker vanavond...kon het weer niet laten
ik had dezelfde titel maar dan wel met IV daarom duurde het zo langquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo lekker vanavond...kon het weer niet laten
nah nog een uurtje of tweequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donder op zeg met je kleutergedrag.
Jep, altijd vervelend als het weekend is en de kleuters mogen opblijven.quote:
Oh dat maak ik dan de volgendequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had dezelfde titel maar dan wel met IV daarom duurde het zo lang
dus![]()
![]()
Sneu idd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, altijd vervelend als het weekend is en de kleuters mogen opblijven.
Ik durf niet meer hierna....jouw beurt om te kapenquote:
3x raden hoe dat komt?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:01 schreef kree het volgende:
Shure beetje slap ouwehoeren altijd goed het is soms toch al beetje te dood op fok
Je eraan irriteren niet?quote:
Ik had een spicey chicken fries besteld. Nou spicey wat ie wel... Ik kan best wel tegen pittig eten en maak mijn eigen sambal met hete pepers van de toko, maar dit spul was gewoon niet te eten...quote:
KAAP!quote:
Nee die heb ik niet op.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:06 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je ook carl cox op de koptelefoon shiitake?
dat is wel zonde danquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had een spicey chicken fries besteld. Nou spicey wat ie wel... Ik kan best wel tegen pittig eten en maak mijn eigen sambal met hete pepers van de toko, maar dit spul was gewoon niet te eten...
Het gaat hier ook om puntjes maar kaap dus bij een minuut. Ziek sneu dit met weer dezelfde titel enzo.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had een spicey chicken fries besteld. Nou spicey wat ie wel... Ik kan best wel tegen pittig eten en maak mijn eigen sambal met hete pepers van de toko, maar dit spul was gewoon niet te eten...
Zo kun je alles verpesten met hete pepers...soms slaat dat gewoon nergens meer op. En gewoon kruiden is daar al genoeg voor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
oke ja nee nee ja misschien ik geloof jequote:Op zondag 30 augustus 2020 00:07 schreef kree het volgende:
Wat het is ik stel sommige dingen (en sssssh doe ik soms met opzet). Aan de kaak zodat ik weet alweer dat er een drama over gemaakt gaat worden. Maarja dat maakt het forum leuk wel. Ok meestal slot wel uiteindelijk
Maar kan best serieus zijn hoor echt waar.
Maak jij je hier echt zo druk over? Nou sorry dan. Vond het zelf een leuk grapje maar wou niemand z'n avond verpesten verder.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat hier ook om puntjes maar kaap dus bij een minuut. Ziek sneu dit met weer dezelfde titel enzo.
Ik kan mij er soms best wel druk om maken maar je hebt gelijk. Fijne avond toegewenst.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maak jij je hier echt zo druk over? Nou sorry dan. Vond het zelf een leuk grapje maar wou niemand z'n avond verpesten verder.
Ik heb nog genoeg ideeen nl, maar ok een slotje op een topic vindt ik niet zo erg maar kreeg al een maand ban en de volgende zal wel langer zijn dus hou het beetje binnen de perken voor nu,quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke ja nee nee ja misschien ik geloof je
GOED GEDAAN KAPERT[quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maak jij je hier echt zo druk over? Nou sorry dan. Vond het zelf een leuk grapje maar wou niemand z'n avond verpesten verder.
Kut grapje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
2 slotjes per mod per dag doe ik meestal.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg ideeen nl, maar ok een slotje op een topic vindt ik niet zo erg maar kreeg al een maand ban en de volgende zal wel langer zijn dus hou het beetje binnen de perken voor nu,
Mijn bed roept ook al.quote:
Ik kan een paar tt's achter elkaar pakken...die voor mij ook nog toepasselijk zijn voor vanavond. Maar vergeef me...zal de komende paar weken weer m'n gemak houden. En niet zo druk over maken, je schiet er sowieso niks mee op.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij er soms best wel druk om maken maar je hebt gelijk. Fijne avond toegewenst.![]()
Ohw en niet meer doen.
ga huilen danquote:
slijmbalquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
jij ook fijne nacht superbadeendje
nee ik keek of je hapte.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
2 slotjes per mod per dag doe ik meestal.
@:murp is de laatste tijd heel sjaggerijnig
@:justin_case is een beta die gelukkig niet zo hard aan de rem trekt
@:superwormjim kan ik nog niet peilen. Ik denk dat ie in een midlife crisis zit en daardoor iets meer slotjes plaatst dan vorige maand.
Lekker slapenquote:
Waarom zouden zwarte mensen niet racistisch kunnen zijn?quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:23 schreef kree het volgende:
Even kijken of luisteren meer, vinden jullie dit onwijs racistisch ofzo?
Kreeg er nl wel vaak kritiek op, maar het is eigenlijk gezongen door zwarte mensen?
Trouwens meer omdat ik het liedje wel leuk vind enzo
Zelfquote:
Atmozfears...i'm gonna diss you right nowquote:
ahaquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Atmozfears...i'm gonna diss you right now![]()
RANDY MARSHquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:24 schreef engine het volgende:
Gaat @:freshfruit dadelijk echt ran-d missen?
Ja kunnen ze maar doelde het meer vanuit het ons “blanke” land dus. Maar. Ok vindt het liedje gewoon cool het heeft een soort van ok groovequote:Op zondag 30 augustus 2020 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom zouden zwarte mensen niet racistisch kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |