Hopelijk geen lange tenen?!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die heb heel kort lontje
Ik heb vast nog wel een kabeltje voor je liggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die heb heel kort draadje
oeh ziet er wel mooi uit!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo willen wij dus ook gaan wonen!
Maar dan nog; echt muziek achterlijk hard draaien doe ik niet meer.ZEKER niet meer met Mini-ToT hier.
Ik heb mijn zinnen (voorlopig) gezet op deze speakers: https://www.hobo.nl/bowers-wilkins-603-luidspreker-zwart.html
Alleen schijnen ze niet schofterig diep laag te kunnen gaan, wat ik wel erg prettig vind met mijn huidige speakers.
Ik heb een AKG die draadloos kan. Ik gebruik hem alleen altijd met draadje!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
binnenkort misschien is kijken voor een draadloze koptelefoon ofzo
ja we willen op onder en naast elkaar wonen maar elkaar niet horen zien of ruiken ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
zoooo echt kut dat ik niet vrijstaand achteraf woon ergens
jaa ik moet daar toch is naar kijken!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh da's niet handig. Ik heb een draadloze en is ideaal.
tja en dan heb je ook nog buurkinderen enzo, het is wat allemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja we willen op onder en naast elkaar wonen maar elkaar niet horen zien of ruiken ...
NEDERLAND![]()
![]()
ook niet verkeerd man! mooi spulquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja momenteel heb ik deze:
[ afbeelding ]
Met frontjes zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
GESNAPT!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja momenteel heb ik deze:
[ afbeelding ]
Met frontjes zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Haha ja alleen dat fake beuken design is lelijk en ze zijn echt lomp groot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ook niet verkeerd man! mooi spul
ik kan alleen maar zeggen: GMTAquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]https://frontpage.fok.nl/(...)s-aanval-op-fok.html
Haha wart?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:kree je hebt je zielsverwant gevonden!
hij ziet ook buurberen op de weg mbt de buren tot last zijnquote:
Ja eerste dat ik hier post omdat @ mention. Maar ok ik probeerde het even terug te zoeken waar die nou vandaan kwam. Maarre. Euh. Hahahaquote:
Het wordt steeds beter hier.quote:
Oeh ik kwam. Op onwijze death metal uit. Gehehehequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij ziet ook buurberen op de weg mbt de buren tot last zijn
Wat ik altijd bij jouw topics doe eigenlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:44 schreef kree het volgende:
Geen idee waar dit topic over gaat btw. Maar ok lees wel even mee.
Boeie ... ff 5 minuten wachten eer je iemand gaat quoten!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:44 schreef kree het volgende:
Gaat nergens over. Puntjes halen meer niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:44 schreef kree het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
Boeie ... ff 5 minuten wachten eer je iemand gaat quoten!
Lekker lullen met elkaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:44 schreef kree het volgende:
Wmah valt wel mee hoor had niks anders verwacht vandaag al als een slotje. En trouwens dan is ie dicht dan is het voor mij klaar ook wel meestal. Even goede vrienden start er zo weer eentje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik altijd bij jouw topics doe eigenlijk
Alleen voor mario toch?quote:
Geen probleem verderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Wmah valt wel mee hoor had niks anders verwacht vandaag al als een slotje. En trouwens dan is ie dicht dan is het voor mij klaar ook wel meestal. Even goede vrienden start er zo weer eentje.
Ga dan weg want zo krijg ik ze niet.quote:
Hahaaaaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga dan weg want zo krijg ik ze niet.
Heroine?quote:
cold turkey is niet te stoppen!quote:
Succes met beidequote:
Dat is mij wel gelukt. Ook cold turkeyquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dan! ik moet dat nog is doen met roken
niet?quote:
GVD, het is besmettelijk.quote:
Ik weet het jaren probleem van mij al. Dus naja neem het met een korrel zout. Ik baal btw wel dat ik nou geen pussy pics kreeg van de scammers. En nu hoor ik niks meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Geen probleem verderIk kan het alleen wat moeilijk volgen soms
Erg hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD, het is besmettelijk.
nice!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is mij wel gelukt. Ook cold turkey
Als je hulp nodig hebt, vraag de buren! Ik merk dat ze je erg snel met dingen laten stoppenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dan! ik moet dat nog is doen met roken
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef aloa het volgende:
Roken heb ik echt totaal geen probleem meer mee![]()
Geen pussy pics krijgen is altijd kut...ofja eigenlijk niet dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het jaren probleem van mij al. Dus naja neem het met een korrel zout. Ik baal btw wel dat ik nou geen pussy pics kreeg van de scammers. En nu hoor ik niks meer.
Gebanned door scammers denk. Als jullie nooit meer wat van me horen dan heeft een Nigeriaanse neef me wss omgelegd denk. Lol.
Kreeg niet eens boogie pics als preview.....
Ik geef je geen waarschuwing.quote:
Het stinkt als mn buurman op zn balkon rookt en het staat bij mij openquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef aloa het volgende:
Roken heb ik echt totaal geen probleem meer mee![]()
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het stinkt als mn buurman op zn balkon rookt en het staat bij mij open
Dat is idd best wel veel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:55 schreef aloa het volgende:
Ongeveer 30 peuken per dag.
Blij dat ik dat niet meer doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |