Als ik je hier van het dak afmieter wil het ook wel voor een paar sec. lukken.quote:
@kree je hebt je zielsverwant gevonden!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
en moet zo de speakers weer uit doen, beetje aan de buren denken enzooo
Als je maar goede muziek opzet terwijl je me naar beneden smijtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik je hier van het dak afmieter wil het ook wel voor een paar sec. lukken.
Wel eng hee, zit er een slang in heequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, die foto die Dikkeder heeft geplaatst klopt niet helemaal, het is meer zo eentje:
[ afbeelding ]
En in die doos van Ardbeg zit inmiddels geen fles meer.
Nee. Ook niet gekliktquote:
En een schorpioen hee!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel eng hee, zit er een slang in hee
En een koptelefoon op?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
zoooo echt kut dat ik niet vrijstaand achteraf woon ergens
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
aloaquote:
Ja zo willen wij dus ook gaan wonen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Oh da's niet handig. Ik heb een draadloze en is ideaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die heb heel kort draadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |