SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Wist zelf eerst ook niet dat er zoveel vermogen in zo'n ding zit. Ik heb laatst beelden gezien dat iemand zijn auto starten met zo'n accu die erop die drone's gaan. Die dingen geven gewoon 120 Amperequote:
Vet hoor stoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wist zelf eerst ook niet dat er zoveel vermogen in zo'n ding zit. Ik heb laatst beelden gezien dat iemand zijn auto starten met zo'n accu die erop die drone's gaan. Die dingen geven gewoon 120 Ampere(op 24Volt (6 cellen accu)). Dat is bijna zoveel als er uit je stopcontact komt (6 x 120 = 2880 Watt).
Ziekelijk sneu weer.quote:
ga je er mee racen ofzo, alsin van die drone wedstrijden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wist zelf eerst ook niet dat er zoveel vermogen in zo'n ding zit. Ik heb laatst beelden gezien dat iemand zijn auto starten met zo'n accu die erop die drone's gaan. Die dingen geven gewoon 120 Ampere(op 24Volt (6 cellen accu)). Dat is bijna zoveel als er uit je stopcontact komt (6 x 120 = 2880 Watt).
🥳🥳🥳🥳quote:
Deze drone kan ik ook programmeren om 'way points' te vliegen. Dus gewoon met een soort Google Maps aangeven van punt A naar B naar C etc. op die hoogte enz. Dat is wel supergaaf vind ik.quote:
Joehoeequote:
Ik.vind t ook vet . Kijk vaak mee kom er niet aan. Dan oorlogquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze drone kan ik ook programmeren om 'way points' te vliegen. Dus gewoon met een soort Google Maps aangeven van punt A naar B naar C etc. op die hoogte enz. Dat is wel supergaaf vind ik.Dus volledig autonoom laten vliegen.
Behalve engine is de rest wel tof.quote:
Ik vind jou tof, je liket mijn posts zo ontiegelijk vaakquote:
Nee, dit is een beetje een mix tussen 'free style' en 'long range'. Je kunt er wel wat acrobatische dingen mee, maar hij is vooral bedoelt om kilometers ver weg te vliegen en mooie beelden te maken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga je er mee racen ofzo, alsin van die drone wedstrijden?
Tenzij mensen ineens tof gaan zitten lopen te doen natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve engine is de rest wel tof.
Deze post beaam ik😎quote:
Er zijn een hoop mooie drone filmpjes te vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, dit is een beetje een mix tussen 'free style' en 'long range'. Je kunt er wel wat acrobatische dingen mee, maar hij is vooral bedoelt om kilometers ver weg te vliegen en mooie beelden te maken.
Dus dit idee.
Eyooo wat gaan we nu krijgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve engine is de rest wel tof.
En ik kan echt niet tippen aan die jonge gastjes die aan drone-racen doen. Daarvoor ben ik te oud denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga je er mee racen ofzo, alsin van die drone wedstrijden?
Uit gezetquote:
Ja?! En wat dan nog ?! He?! Nou?!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij mensen ineens tof gaan zitten lopen te doen natuurlijk!
Zit die langs je?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef Maanvis het volgende:
ik heb zin in toffees maar dat mag niet van den tandarts
Dat moet je niet doen.. Dingen zijn best duurquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik vlieg zon ding meteen kapoet
dat is ook super tof natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En ik kan echt niet tippen aan die jonge gastjes die aan drone-racen doen. Daarvoor ben ik te oud denk ikGewoon mooie beelden schieten en af en toe een looping ofzo lukt me wel
brabander gespotquote:
Daarom.blijf ik eraf. Zoon kan er alles mee. Vaak stond ik te koken. Zat hij te klieren. Ding net boven mijn hoofdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen.. Dingen zijn best duurDe drone zelf zal klaar zijn voor zo'n ¤300,- (excl. zender, maar die heb ik al). En zo'n Gopro Hero kost ook nog aardig wat..
Zag laatst dat ze bij de Formule 1 ook drones inzetten om vette beelden te schieten. Een drone is een stuk goedkoper dan een helicopter met een camera.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mooie drone filmpjes te vinden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
brabander gespotzit jij langs me?
Zo'n stomme friet vreter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n stomme friet vreter.
Mijn doel is eigenlijk een beetje om de drone zo snel mogelijk te laten vliegen (>200kph) en mooie 4K beelden te maken van mijn stad. (eigenlijk mag je niet vliegen boven een stad of mensen, maar dat zien we dan welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is ook super tof natuurlijk!
Hahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom.blijf ik eraf. Zoon kan er alles mee. Vaak stond ik te koken. Zat hij te klieren. Ding net boven mijn hoofd
Jij begon.quote:
ik wacht de filmpjes wel af, je plaatst ze toch wel hier he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn doel is eigenlijk een beetje om de drone zo snel mogelijk te laten vliegen (>200kph) en mooie 4K beelden te maken van mijn stad. (eigenlijk mag je niet vliegen boven een stad of mensen, maar dat zien we dan wel) Wel verantwoord natuurlijk. Geen gekke stunts boven huizen en mensen.
Heuy! Het is friet hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n stomme friet vreter.
Sekur!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wacht de filmpjes wel af, je plaatst ze toch wel hier he?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja proost dan maarquote:
Dit was een lichtere versie binnen.voor buiten zwaardere. Fijne avond all tv kijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
HahaBest gevaarlijk hoor. Je wilt die propellers echt niet in je gezicht krijgen
Ow hebben ze dat voor jou uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:37 schreef possetje het volgende:
ik vind de plaatjes onderin Fok wel leuk maar wel jammer dat je niet mag reageren?
Het heet in het land waar het beschaafd is toch echt wel patat.quote:
Laters Jacqquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dit was een lichtere versie binnen.voor buiten zwaardere. Fijne avond all tv kijken
Loat die friet-luu moar mooi nöl'n, joah.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heet in het land waar het beschaafd is toch echt wel patat.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
WTf is dit? Engine is mijn vriend.
Neje! Nixte! Gwoon friet man!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Loat die friet-luu moar mooi nöl'n, joah.
Beschaafdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heet in het land waar het beschaafd is toch echt wel patat.
Ik mag hem dus niet slaan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
Alleen lafjes met ontdooide frikandellen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag hem dus niet slaan?
Als hij dat lekker vindt ... why not?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag hem dus niet slaan?
Al een tijdje,hij weet hardstyle.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ach gos! Hoe lang hebben jullie al wat?
Ik he un poar ure geleje nog friet gegetuhquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ah!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een tijdje,hij weet hardstyle.
Lekker jongequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik he un poar ure geleje nog friet gegetuhMet unnu kroket.
Slaan totdat hij het lekker vindt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
Als hij dat lekker vindt ... why not?
Paul z'n telraampje hield op bij 25quote:
Moet-ie even naar de juf van groep 5 lopen voor een grotere!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Paul z'n telraampje hield op bij 25
En dan nog 3 tikken extra.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slaan totdat hij het lekker vindt.![]()
![]()
Hij is al door zijn mama naar bed gebracht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Paul z'n telraampje hield op bij 25
Dat worden rode billetjes.quote:
Zou hij zijn Minions-pyjama weer aan hebben, of die met die dinosaurusjes er op?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is al door zijn mama naar bed gebracht.
Die heb ik niet ,allemaal dood.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]En dat bij je vriendje!
Hoe ga je dan met je vijanden om?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik niet ,allemaal dood.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik niet ,allemaal dood.
Verdomme, moet ik het weer doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]Help me herinneren je nooit over de zeik te maken!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bijna nieuwe maand, kunnen we de teller weer op 0 zetten
Ahhh klote.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:50 schreef Maanvis het volgende:
ik mis mijn neefje en nichtje...donderdag ging ik eerder naar huis omdat ik sjaggerijnig was en nu zie ik ze pas over een week en een paar dagen weer!
Dat is dan wel balen. Hoe oud zijn ze?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:50 schreef Maanvis het volgende:
ik mis mijn neefje en nichtje...donderdag ging ik eerder naar huis omdat ik sjaggerijnig was en nu zie ik ze pas over een week en een paar dagen weer!
4 en 2quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen. Hoe oud zijn ze?
Leuk welquote:
Ik kan me voorstellen dat je ze mist. Ze zijn zo leuk op die leeftijd. Vooral met 4 jaar, wanneer ze al lekker gaan kletsen.quote:
Jij hier? Jij bent toch ook al een fokker van het eerste uur?quote:
Het vriendinnetje van Mini-ToT is ook 4, en die brabbelt idd echt wat af hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je ze mist. Ze zijn zo leuk op die leeftijd. Vooral met 4 jaar, wanneer ze al lekker gaan kletsen.
Ja is inderdaad echt schattig, die stemmetjes. En dan vooral die wijze taal die er soms uitkomt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vriendinnetje van Mini-ToT is ook 4, en die brabbelt idd echt wat af hoor!Zo schattig!
Voelde zich vast aangetrokken door de TTquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hier? Jij bent toch ook al een fokker van het eerste uur?
Ik paste ook veel op op kinderen en dat mis ik nu wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is inderdaad echt schattig, die stemmetjes. En dan vooral die wijze taal die er soms uitkomt.
Zeker ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is inderdaad echt schattig, die stemmetjes. En dan vooral die wijze taal die er soms uitkomt.
Paar jaar lesgegeven aan kleuterklassenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik paste ook veel op op kinderen en dat mis ik nu wel.
Ga eens naar je vriendje toe!foutjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie even naar de juf van groep 5 lopen voor een grotere!
En als mini-ToT straks grappige dingen zegt, moet je het opschrijven. Dat is altijd leuk voor later als ie groot is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
We kennen ook wat oudere kinderen, en wat voor onzin DAAR soms uit komt.....Maar soms is het ook zo schattig als ze een beestje ziet: "SCHORPIOEN!"
Geen idee hoe ze dat woord kent, maar ze wees naar een vlieg op het plafond!
Loopt ze buiten in de tuin: "Ik kan niet terug! Er is hier een gevaarlijk beest!"
Was een pissebed of zo.
Zit hij zo bij mij op mijn schoot.quote:
quote ging ff verkeerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit hij zo bij mij op mijn schoot.
hhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaiaiaiaiiaaiaquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
En als mini-ToT straks grappige dingen zegt, moet je het opschrijven. Dat is altijd leuk voor later als ie groot is.
Oei. Moet je maar net shampoo op zak hebben ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:07 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT is ook onderwijzeres geweest in eigen land, op een basisschool.
Heeft aan alle groepen les gegeven, maar die ukkies blijven het schattigst!
Alleen krijg je in dat land de eerste paar jaar geen loon, en als er kinderen te arm zijn om eten, drinken, schriften, schrijfgerei of wat dan ook ,mee maar school te nemen, wordt er van jou verwacht dat jij het voor hen aanschaft!
Ook als een kind stinkt en zegt dat ze geen geld voor shampoo hebben, moet jij uit je eigen zak shampoo voor het kind halen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Oei. Moet je maar net shampoo op zak hebben ...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Oei. Moet je maar net shampoo op zak hebben ...
PVPquote:
We doen ons best.quote:
Huh? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
Godzijdank ben jij hier ook nog.
Stelletje gestoorden verder
Ik ben niet zomaar gestoord.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
Godzijdank ben jij hier ook nog.
Stelletje gestoorden verder
Zwaar gestoord dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet zomaar gestoord.
Hou het maar op normaal gestoord.quote:
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, schakel staat te dansen in de woonkamer, als DAT niet gestoord is....
In jouw woonkamer of waar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, schakel staat te dansen in de woonkamer, als DAT niet gestoord is....
He bah, normaal is zo saai...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou het maar op normaal gestoord.
Sound Rush ook?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik sta lekker te dansen in de woonkamer
Wat voor mij normaal is kan debiel voor jou zijn.quote:
all night longquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor mij normaal is kan debiel voor jou zijn.
Dat is een feit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor mij normaal is kan debiel voor jou zijn.
ik lees dat je een hele bijzondere fles drank hebt heequote:
Hee Paul heequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ik lees dat je een hele bijzondere fles drank hebt hee
Zolang we maar lol hebben.quote:
Zo is datquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang we maar lol hebben.
Yup, die foto die Dikkeder heeft geplaatst klopt niet helemaal, het is meer zo eentje:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
ik lees dat je een hele bijzondere fles drank hebt hee
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
naja dansen dansen, lekker wiebelen !![]()
mijn hersenen werken op 144 bpmquote:
Waardeloosquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa ik heb rustige shit opstaan van die franky rizardo ofzo
Als ik je hier van het dak afmieter wil het ook wel voor een paar sec. lukken.quote:
@kree je hebt je zielsverwant gevonden!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
en moet zo de speakers weer uit doen, beetje aan de buren denken enzooo
Als je maar goede muziek opzet terwijl je me naar beneden smijtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik je hier van het dak afmieter wil het ook wel voor een paar sec. lukken.
Wel eng hee, zit er een slang in heequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, die foto die Dikkeder heeft geplaatst klopt niet helemaal, het is meer zo eentje:
[ afbeelding ]
En in die doos van Ardbeg zit inmiddels geen fles meer.
Nee. Ook niet gekliktquote:
En een schorpioen hee!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel eng hee, zit er een slang in hee
En een koptelefoon op?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
zoooo echt kut dat ik niet vrijstaand achteraf woon ergens
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
aloaquote:
Ja zo willen wij dus ook gaan wonen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Oh da's niet handig. Ik heb een draadloze en is ideaal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die heb heel kort draadje
Hopelijk geen lange tenen?!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die heb heel kort lontje
Ik heb vast nog wel een kabeltje voor je liggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die heb heel kort draadje
oeh ziet er wel mooi uit!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo willen wij dus ook gaan wonen!
Maar dan nog; echt muziek achterlijk hard draaien doe ik niet meer.ZEKER niet meer met Mini-ToT hier.
Ik heb mijn zinnen (voorlopig) gezet op deze speakers: https://www.hobo.nl/bowers-wilkins-603-luidspreker-zwart.html
Alleen schijnen ze niet schofterig diep laag te kunnen gaan, wat ik wel erg prettig vind met mijn huidige speakers.
Ik heb een AKG die draadloos kan. Ik gebruik hem alleen altijd met draadje!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
binnenkort misschien is kijken voor een draadloze koptelefoon ofzo
ja we willen op onder en naast elkaar wonen maar elkaar niet horen zien of ruiken ...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa ik moet daar toch is naar kijken!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh da's niet handig. Ik heb een draadloze en is ideaal.
tja en dan heb je ook nog buurkinderen enzo, het is wat allemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja we willen op onder en naast elkaar wonen maar elkaar niet horen zien of ruiken ...
NEDERLAND![]()
![]()
ook niet verkeerd man! mooi spulquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja momenteel heb ik deze:
[ afbeelding ]
Met frontjes zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
GESNAPT!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja momenteel heb ik deze:
[ afbeelding ]
Met frontjes zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Haha ja alleen dat fake beuken design is lelijk en ze zijn echt lomp groot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ook niet verkeerd man! mooi spul
ik kan alleen maar zeggen: GMTAquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]https://frontpage.fok.nl/(...)s-aanval-op-fok.html
Haha wart?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:kree je hebt je zielsverwant gevonden!
hij ziet ook buurberen op de weg mbt de buren tot last zijnquote:
Ja eerste dat ik hier post omdat @ mention. Maar ok ik probeerde het even terug te zoeken waar die nou vandaan kwam. Maarre. Euh. Hahahaquote:
Het wordt steeds beter hier.quote:
Oeh ik kwam. Op onwijze death metal uit. Gehehehequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij ziet ook buurberen op de weg mbt de buren tot last zijn
Wat ik altijd bij jouw topics doe eigenlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:44 schreef kree het volgende:
Geen idee waar dit topic over gaat btw. Maar ok lees wel even mee.
Boeie ... ff 5 minuten wachten eer je iemand gaat quoten!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:44 schreef kree het volgende:
Gaat nergens over. Puntjes halen meer niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:44 schreef kree het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:45 schreef maily het volgende:
[..]
Boeie ... ff 5 minuten wachten eer je iemand gaat quoten!
Lekker lullen met elkaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:44 schreef kree het volgende:
Wmah valt wel mee hoor had niks anders verwacht vandaag al als een slotje. En trouwens dan is ie dicht dan is het voor mij klaar ook wel meestal. Even goede vrienden start er zo weer eentje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik altijd bij jouw topics doe eigenlijk
Alleen voor mario toch?quote:
Geen probleem verderquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Wmah valt wel mee hoor had niks anders verwacht vandaag al als een slotje. En trouwens dan is ie dicht dan is het voor mij klaar ook wel meestal. Even goede vrienden start er zo weer eentje.
Ga dan weg want zo krijg ik ze niet.quote:
Hahaaaaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga dan weg want zo krijg ik ze niet.
Heroine?quote:
cold turkey is niet te stoppen!quote:
Succes met beidequote:
Dat is mij wel gelukt. Ook cold turkeyquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dan! ik moet dat nog is doen met roken
niet?quote:
GVD, het is besmettelijk.quote:
Ik weet het jaren probleem van mij al. Dus naja neem het met een korrel zout. Ik baal btw wel dat ik nou geen pussy pics kreeg van de scammers. En nu hoor ik niks meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Geen probleem verderIk kan het alleen wat moeilijk volgen soms
Erg hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD, het is besmettelijk.
nice!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is mij wel gelukt. Ook cold turkey
Als je hulp nodig hebt, vraag de buren! Ik merk dat ze je erg snel met dingen laten stoppenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oke dan! ik moet dat nog is doen met roken
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef aloa het volgende:
Roken heb ik echt totaal geen probleem meer mee![]()
Geen pussy pics krijgen is altijd kut...ofja eigenlijk niet dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het jaren probleem van mij al. Dus naja neem het met een korrel zout. Ik baal btw wel dat ik nou geen pussy pics kreeg van de scammers. En nu hoor ik niks meer.
Gebanned door scammers denk. Als jullie nooit meer wat van me horen dan heeft een Nigeriaanse neef me wss omgelegd denk. Lol.
Kreeg niet eens boogie pics als preview.....
Ik geef je geen waarschuwing.quote:
Het stinkt als mn buurman op zn balkon rookt en het staat bij mij openquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef aloa het volgende:
Roken heb ik echt totaal geen probleem meer mee![]()
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het stinkt als mn buurman op zn balkon rookt en het staat bij mij open
Dat is idd best wel veel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:55 schreef aloa het volgende:
Ongeveer 30 peuken per dag.
Blij dat ik dat niet meer doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |