Tenzij mensen ineens tof gaan zitten lopen te doen natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve engine is de rest wel tof.
Deze post beaam ik😎quote:
Er zijn een hoop mooie drone filmpjes te vinden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, dit is een beetje een mix tussen 'free style' en 'long range'. Je kunt er wel wat acrobatische dingen mee, maar hij is vooral bedoelt om kilometers ver weg te vliegen en mooie beelden te maken.
Dus dit idee.
Eyooo wat gaan we nu krijgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve engine is de rest wel tof.
En ik kan echt niet tippen aan die jonge gastjes die aan drone-racen doen. Daarvoor ben ik te oud denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga je er mee racen ofzo, alsin van die drone wedstrijden?
Uit gezetquote:
Ja?! En wat dan nog ?! He?! Nou?!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij mensen ineens tof gaan zitten lopen te doen natuurlijk!
Zit die langs je?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef Maanvis het volgende:
ik heb zin in toffees maar dat mag niet van den tandarts
Dat moet je niet doen.. Dingen zijn best duurquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik vlieg zon ding meteen kapoet
dat is ook super tof natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En ik kan echt niet tippen aan die jonge gastjes die aan drone-racen doen. Daarvoor ben ik te oud denk ikGewoon mooie beelden schieten en af en toe een looping ofzo lukt me wel
brabander gespotquote:
Daarom.blijf ik eraf. Zoon kan er alles mee. Vaak stond ik te koken. Zat hij te klieren. Ding net boven mijn hoofdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen.. Dingen zijn best duurDe drone zelf zal klaar zijn voor zo'n ¤300,- (excl. zender, maar die heb ik al). En zo'n Gopro Hero kost ook nog aardig wat..
Zag laatst dat ze bij de Formule 1 ook drones inzetten om vette beelden te schieten. Een drone is een stuk goedkoper dan een helicopter met een camera.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mooie drone filmpjes te vinden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
brabander gespotzit jij langs me?
Zo'n stomme friet vreter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
brabander gespotzit jij langs me?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n stomme friet vreter.
Mijn doel is eigenlijk een beetje om de drone zo snel mogelijk te laten vliegen (>200kph) en mooie 4K beelden te maken van mijn stad. (eigenlijk mag je niet vliegen boven een stad of mensen, maar dat zien we dan welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is ook super tof natuurlijk!
Hahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom.blijf ik eraf. Zoon kan er alles mee. Vaak stond ik te koken. Zat hij te klieren. Ding net boven mijn hoofd
Jij begon.quote:
ik wacht de filmpjes wel af, je plaatst ze toch wel hier he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn doel is eigenlijk een beetje om de drone zo snel mogelijk te laten vliegen (>200kph) en mooie 4K beelden te maken van mijn stad. (eigenlijk mag je niet vliegen boven een stad of mensen, maar dat zien we dan wel) Wel verantwoord natuurlijk. Geen gekke stunts boven huizen en mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |