Vannacht weer?quote:
Running up that hill.quote:
Eerlijk is eerlijk, voor de FP zijn dit echt beschaafde reactiesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG
Sommige mensen die er serieus op ingaan ook
[..]
Maybe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vannacht weer?![]()
Dat zou echt master zijn.
quote:
Ga ervoor.quote:
Jaa echt mooiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
haha helemaal los gaat ie in z'n ballonnetje
Liefstequote:
Nou weten we het wel weer.quote:
Is Braddie nog steeds vlogs aan het plaatsen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef Paul het volgende:
Ben even Braddie aan het kijken(was vroeger een FOK!ker)
Serieusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef Paul het volgende:
Ben even Braddie aan het kijken(was vroeger een FOK!ker)
Haha ja blijkbaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is Braddie nog steeds vlogs aan het plaatsen?
Kijk ook even meer van mart hoogenhuisquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit nu naar Tino Martin te luisteren![]()
Ik zie hem nog maar weinig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is Braddie nog steeds vlogs aan het plaatsen?
Jij kent heel fokquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem nog maar weinig.
Wat een mooi feestje.quote:
quote:
Blijkt nog moeilijk te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb trouwens deze nu gekocht. De 3D geprinte versie gebruik ik om te oefenen. Dit beest gaat een dikke 200kphCompleet carbon frame.
[ afbeelding ]
Bass Modulators ook weer live (nouja pre recordedquote:
serieuze business!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb trouwens deze nu gekocht. De 3D geprinte versie gebruik ik om te oefenen. Dit beest gaat een dikke 200kphCompleet carbon frame.
[ afbeelding ]
😊quote:
@Erasmus @Solotovskiquote:
Ja valt best tegen ja. Je moet 6 assen gelijktijdig besturen... Daarom oefen ik nu wat met mijn 3D geprinte drone. Die gaat niet zo hardquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Blijkt nog moeilijk te zijn
Koekoekquote:
Wel gaaf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja valt best tegen ja. Je moet 6 assen gelijktijdig besturen... Daarom oefen ik nu wat met mijn 3D geprinte drone. Die gaat niet zo hardZit wel GPS en allerlei technische gadgets op
aha dat is het dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Bass Modulators ook weer live (nouja pre recorded)
![]()
![]()
750watt per motorquote:
Ik weet . Is echt oefenen en oefenen. Maar jij komt er wel.. ik vlieg hem metten in miljoen stukjes😊quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja valt best tegen ja. Je moet 6 assen gelijktijdig besturen... Daarom oefen ik nu wat met mijn 3D geprinte drone. Die gaat niet zo hardZit wel GPS en allerlei technische gadgets op
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb trouwens deze nu gekocht. De 3D geprinte versie gebruik ik om te oefenen. Dit beest gaat een dikke 200kphCompleet carbon frame. Ben 'm nu aan het 'custumizen' met mijn 3D printer
![]()
[ afbeelding ]
teringquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
750watt per motorDing wil je niet in je gezicht krijgen
Ook niet de propellers tegen je handen... Zijn gewoon messen die met 20.000tpm ronddraaien
Ja maar dat is 80% van die "live" youtube festivals wel. Zie ik toch liever dan een herhaling van vorig jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |