SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ow wat gaaf!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een huis uit 1793. De verbouwingen deed mijn vader allemaal zelf. Soms met behulp van 2 vrienden.
Om vervolgens knockout geslagen wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
@:Rob
Als je nog op stap wil,ga naar het Kannet,en doe de groeten aan Beppe Beest.
[quote:
Ze is best wel lief soms.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:55 schreef Rob het volgende:
[..]
Om vervolgens knockout geslagen worden
Echt he!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Lapohunt en dan dezelfde titel houden.
quote:
Sommige halen het niveau omlaag.quote:
quote:
Groetjes aan beppe.quote:
Lig je nu met Paul in bad?quote:
nee tuurlijk nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:55 schreef Rob het volgende:
[..]
Om vervolgens knockout geslagen worden
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Niet klaarstaan als er een lapo gepakt kan worden en dan daarna zuur doenquote:
Lach nietquote:
Deel 2!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Wij willen hier voorlopig blijven wonen. Het huis (2 onder 1 kapper in een zeer ruim opgezette wijk. Geen 1 huis in hetzelfde in de straat, dat vind ik ook wel leuk) uit 1980 heeft woonoppervlak van 170m2 en tuin is 100m2 (vorig jaar ook helemaal gerenoveerd). De badkamer en de keuken zijn de duurste ruimtes in een huis. Volgend jaar, of het jaar daarop staat de keuken op de planning. Dan gaan we ook de muur woonkamer / keuken eruit slopen en de vloer aanpakken (zit nu parket in (beetje oubollig) en komt visgraat PVC in). Helemaal doorlopend van hal, woonkamer tot keuken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef ToT het volgende:
Wij willen ook een andere badkamer, maar eerst een andere keuken, en als we die kosten bij elkaar optellen, bedenken we ons ook steeds dat dit echt wel een leuk huisje is maar toch net niet wat we precies willen.
We willen het liefst een mooi vrijstaand huisje met een tuintje er omheen, grasveldje, bomen, wit hekje, zwanger schaap en een ezel op het gras of whatever; dat soort dingen!
Soms kan een titel ook langer dan 25 minuten ofzo toepasselijk zijnquote:
wel mooi dat hij zelf zo handig was!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een huis uit 1793. De verbouwingen deed mijn vader allemaal zelf. Soms met behulp van 2 vrienden.
alleen met jou . askimquote:
Donders!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij willen hier voorlopig blijven wonen. Het huis (2 onder 1 kapper in een zeer ruim opgezette wijk. Geen 1 huis in hetzelfde in de straat, dat vind ik ook wel leuk) uit 1980 heeft woonoppervlak van 170m2 en tuin is 100m2 (vorig jaar ook helemaal gerenoveerd). De badkamer en de keuken zijn de duurste ruimtes in een huis. Volgend jaar, of het jaar daarop staat de keuken op de planning. Dan gaan we ook de muur woonkamer / keuken eruit slopen en de vloer aanpakken (zit nu parket in (beetje oubollig) en komt visgraat PVC in). Helemaal doorlopend van hal, woonkamer tot keuken.
je woont dus in een hele mooie straatquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij willen hier voorlopig blijven wonen. Het huis (2 onder 1 kapper in een zeer ruim opgezette wijk. Geen 1 huis in hetzelfde in de straat, dat vind ik ook wel leuk) uit 1980 heeft woonoppervlak van 170m2 en tuin is 100m2 (vorig jaar ook helemaal gerenoveerd). De badkamer en de keuken zijn de duurste ruimtes in een huis. Volgend jaar, of het jaar daarop staat de keuken op de planning. Dan gaan we ook de muur woonkamer / keuken eruit slopen en de vloer aanpakken (zit nu parket in (beetje oubollig) en komt visgraat PVC in). Helemaal doorlopend van hal, woonkamer tot keuken.
Klinkt goed, hier 1,5 jaar geleden gedaan. Je kan nu alvast denken aan wat voor aanrechtblad je er in wil. Wat een keuze!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen om de hoek, ik ben in deze wijk opgegroeid, dus ken alles op mijn duim. Ook wel leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je woont dus in een hele mooie straat
Zeker met deze titel op zaterdagavondquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Soms kan een titel ook langer dan 25 minuten ofzo toepasselijk zijn
ja maar toch ook wel weer veilig gevoel denk ik en mini stoortjes kunnen snel naar oma opaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen om de hoek, ik ben in deze wijk opgegroeid, dus ken alles op mijn duim. Ook wel leuk(dat ik alles ken dan, ouders om de hoek heeft ook nadelen
)
Is echt een leuke kroeg waar iedereen komt.quote:
je bedoelt kramperenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, ik weet weer waarom ik bijna nooit ga kamperen.
gaan we niet meer in bad nuquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt een leuke kroeg waar iedereen komt.
Ook voordelen hoor! Wacht maar tot de kleintjes wat ouder zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen om de hoek, ik ben in deze wijk opgegroeid, dus ken alles op mijn duim. Ook wel leuk(dat ik alles ken dan, ouders om de hoek heeft ook nadelen
)
Een zolder kan je alleen leefbaar maken met goede verwarming en airco voor in de zomerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef ToT het volgende:
Ons huis heeft een woonoppervlak van 130m2 als ik het me goed herinner, maar het komt allemaal erg krap over.
Vooral omdat een groot deel van die vierkante meters erg onpraktisch op zolder zijn. Daar heb je vooral veel loze ruimte.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nu een tweedehandsje erin zitten (van mijn ouder, 15jr oud, maar nog best wel prima). Ik heb een groot blad gekocht (4 meter) en zelf gezaagd (verstek voor hoek). Je kunt de naad van de 2 platen totaal niet voelen, dus wel geslaagd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klinkt goed, hier 1,5 jaar geleden gedaan. Je kan nu alvast denken aan wat voor aanrechtblad je er in wil. Wat een keuze!
Weggeregendquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerst Paul weg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gaan we niet meer in bad nu
Een zolder met een treinbaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef ToT het volgende:
Ons huis heeft een woonoppervlak van 130m2 als ik het me goed herinner, maar het komt allemaal erg krap over.
Vooral omdat een groot deel van die vierkante meters erg onpraktisch op zolder zijn. Daar heb je vooral veel loze ruimte.
scrol terug is wegquote:
Letterlijk vannacht ja. M'n tentje is net iets te klein om gestrekt te kunnen liggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je bedoelt kramperen
vreselijk toch ik haat kramperenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Letterlijk vannacht ja. M'n tentje is net iets te klein om gestrekt te kunnen liggen.
Even de stop uit het afvoerputje trekken.quote:
Klopt, dit jaar gefixtquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een zolder kan je alleen leefbaar maken met goede verwarming en airco voor in de zomer
Qua temperatuur valt het daar hartstikke mee en er is ook wel een verwarming, maar door de schuine wanden kun je er bijna niks mee beginnen qua opslag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een zolder kan je alleen leefbaar maken met goede verwarming en airco voor in de zomer
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
scrol terug is weg
Dat viel mee. Al is mijn tentje een eenlaagstent, wat in de praktijk dus betekent dat als het regent en je het doek aanraakt je dus een natte vinger/broek/slaapzak/kussen krijgtquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een zolder met een treinbaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat viel mee. Al is mijn tentje een eenlaagstent, wat in de praktijk dus betekent dat als het regent en je het doek aanraakt je dus een natte vinger/broek/slaapzak/kussen krijgt
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Letterlijk vannacht ja. M'n tentje is net iets te klein om gestrekt te kunnen liggen.
Bekende uitspraak idd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Speelgoedtreintjes zijn net als vrouwenborsten; ze zijn voor de kleine bedoeld, maar papa speelt er mee!
Langer dan een dag hoeft het voor mij ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vreselijk toch ik haat kramperen
Dus ik leerde vannacht heel snel dat ik het beste echt midden in de tent kon gaan liggen met mijn matjequote:
Krijgen we zo Ome Henk?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan heeft hij het ook nog een keer over de "glamping"!
Dat heb je keurig gedaan! Wij hebben composiet blad, welke niet 100% aansloot, 3 maanden moeten wachten op ander blad zit nu perfect, maar dat achterlijk lange wachtenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb nu een tweedehandsje erin zitten (van mijn ouder, 15jr oud, maar nog best wel prima). Ik heb een groot blad gekocht (4 meter) en zelf gezaagd (verstek voor hoek). Je kunt de naad van de 2 platen totaal niet voelen, dus wel geslaagd!
Volgens mij als je hem live ziet heb je 2 dagen kramp van het lachen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan heeft hij het ook nog een keer over de "glamping"!
en daar gaat het omquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Langer dan een dag hoeft het voor mij ook niet.Was wel gezellig.
Waag het niet.quote:
slimmerd zoals het een echte fokker behoort te gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus ik leerde vannacht heel snel dat ik het beste echt midden in de tent kon gaan liggen met mijn matje
Zit je nu bij Mario?quote:
Mazzel dan! Er zijn zulke stortbuien de laatste dagen, dat ik gelijk medelijden heb met kamperend Nederlandquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat viel mee. Al is mijn tentje een eenlaagstent, wat in de praktijk dus betekent dat als het regent en je het doek aanraakt je dus een natte vinger/broek/slaapzak/kussen krijgt
En een stad van Lego!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een zolder met een treinbaan.![]()
![]()
Ik ken mensen hier op FOK! die bij een show geïrriteerd weg zijn gelopen omdat hij bijna na elke zin zei: "Even aan m'n lul krabben".quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij als je hem live ziet heb je 2 dagen kramp van het lachen.
Kamperen is leuk met kinderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Langer dan een dag hoeft het voor mij ook niet.Was wel gezellig.
En waar zit jij nu?quote:
Ik heb kamperen ook altijd leuk gevonden.quote:
Echt niet.quote:
Ja ik ook in de huiskamer en matras erin😎quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb kamperen ook altijd leuk gevonden.
Wellusquote:
In een tent wel,of je moet zeker weten dat het lekker weer wordtquote:
Een van de stelletjes die mee waren hadden water in de tent gekregen. Foutje bij het opzetten gemaakt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mazzel dan! Er zijn zulke stortbuien de laatste dagen, dat ik gelijk medelijden heb met kamperend Nederland
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In een tent wel,of je moet zeker weten dat het lekker weer wordt
Waar jij maar wil.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En waar zit jij nu?
quote:
in bad natuurlijk zit er al in water wordt nog koud zo darlingquote:
Droog houden is wel belangrijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In een tent wel,of je moet zeker weten dat het lekker weer wordt
Ik heb altijd van kamperen genoten.quote:
Of een vakantie huisje midden in het bosquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Jippie het volgende:
Ik vind een 5 sterren hotel fantastisch, maar er gaat niets boven het 'een zijn met de natuur' zoals bij kamperen.
Ja is anders maar het heeft allebei wel watquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Jippie het volgende:
Ik vind een 5 sterren hotel fantastisch, maar er gaat niets boven het 'een zijn met de natuur' zoals bij kamperen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heb je keurig gedaan! Wij hebben composiet blad, welke niet 100% aansloot, 3 maanden moeten wachten op ander blad zit nu perfect, maar dat achterlijk lange wachten
Pfff dat zal een koude nacht zijn geweestquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een van de stelletjes die mee waren hadden water in de tent gekregen. Foutje bij het opzetten gemaakt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Jippie het volgende:
Wij gingen vroeger op de basisschool 6 dagen op schoolreis kamperen.Was altijd geweldig.quote:
Precies!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een vakantie huisje midden in het bos
Zeker weten, beetje avontuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is anders maar het heeft allebei wel wat![]()
Denk dat ik kamperen uiteindelijk leuker vind. Beetje aanklooien
Ik heb in Thailand wel eens bij m'n toenmalige vriendin en haar familie verbleven, in the middle of nowhere.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Jippie het volgende:
Als we met DTS gaan kamperen wil ik bij jou in de tent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]zo kampeer ik alleen
'slapen' uhuquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in Thailand wel eens bij m'n toenmalige vriendin en haar familie verbleven, in the middle of nowhere.
Voor een paar weekjes is dat echt wel super tof!Douchen met een pannetje water dat je uit een ton schept enzo, maar ook daar was het me veel te gehorig om fatsoenlijk te kunnen slapen.
Wij hebben het liefste een resort aan een strand waar we een aantal dagen verblijven, waarna we naar een volgend resort gaan.
Een luxe sterrenhotel is sowieso ook tof natuurlijk, maar geeft niet echt een lekker vakantiegevoel.
Maar voor zo tussendoor is het wel fijn als je ff een belabberd slechte resort hebt gehad.
Dat heb ik dus ook, het hele jaar zit je al tussen muren.quote:
Ik ging altijd mee met mijn zoons op de basisschool, vond dat echt leuk met al die kotersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger op de basisschool 6 dagen op schoolreis kamperen.Was altijd geweldig.
Dat mag jij en eigen toilet wij gaan niet met wc rol naar toilet lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we met DTS gaan kamperen wil ik bij jou in de tent.
Das geen tentquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]zo kampeer ik alleen
Zoek dan ook een goede camping.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat mag jij en eigen toilet wij gaan niet met wc rol naar toilet lopen
Dacht het niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we met DTS gaan kamperen wil ik bij jou in de tent.
precies ik ga niet in een tent,, voor geen miljoen. ga een beetje op de wormen en ongedierte liggen. met wc rol naar toilet met toilet tas naar de douchequote:
Dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zag er vandaag nog 3 in de lucht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje jammer dat ze die luchtballonnen aan de grond houden
wij gaan dan in onze eigen tent ernaast scheetquote:
Precies!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in Thailand wel eens bij m'n toenmalige vriendin en haar familie verbleven, in the middle of nowhere.
Voor een paar weekjes is dat echt wel super tof!Douchen met een pannetje water dat je uit een ton schept enzo, maar ook daar was het me veel te gehorig om fatsoenlijk te kunnen slapen.
Wij hebben het liefste een resort aan een strand waar we een aantal dagen verblijven, waarna we naar een volgend resort gaan.
Een luxe sterrenhotel is sowieso ook tof natuurlijk, maar geeft niet echt een lekker vakantiegevoel.
Maar voor zo tussendoor is het wel fijn als je ff een belabberd slechte resort hebt gehad.
Ik heb nooit op wormen en ongedierte gelegen met kamperen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies ik ga niet in een tent,, voor geen miljoen. ga een beetje op de wormen en ongedierte liggen. met wc rol naar toilet met toilet tas naar de douche![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze moeten luchtwaardig gehouden worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zag er vandaag nog 3 in de lucht.
Echt wel jippie je tent dan luchtbed of wat dan ook dan jij nee hoor geen haar op mijn hoofdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb nooit op wormen en ongedierte gelegen met kamperen?
nope me neitherquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb nooit op wormen en ongedierte gelegen met kamperen?
Tuurlijk we gaan niet op de grond liggen enzo no wayquote:
Precies.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze moeten luchtwaardig gehouden worden.
heb nu johan gielen geloof ikquote:
Dat wil ik nog wel eens proberen zo'n safaritentquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit is de onze schat
Had je mijn DM's nog gelezen?quote:
quote:Woningbouwappartement, ikea-lamp, beeldscherm van 130 euro, een versterker of radiotuner uit het jaar 0, een 'smaakvolle'
holle steen in de kamer en volgens mij een vetplantje. Het moet sowieso een fokker zijn.
Ik zie dan een Johanna.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb nu johan gielen geloof ik
las het jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme!
![]()
Geen appartement en niet van de woningbouw, wel een IKEA-lamp idd, de prijs van de beeldschermen zal idd wel rond die buurt liggen per stuk, versterker uit 2001, die steen heb ik cadeau gekregen en dat vetplantje heb ik daar liever ook niet staan, maar mevrouw ToT vindt het wel mooi staan zo.
Please, maak er gebruik van. Mijn aanbod is serieusquote:
Je verliest ook je licentie als je niet minimaal zoveel uren als ballonvaarder per jaar vart.quote:
Zal het zeker in mijn achterhoofd houden. Erg lief van jequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:26 schreef DJMO het volgende:
Please, maak er gebruik van. Mijn aanbod is serieus
Ik wacht op Sefaquote:
Je hebt gewoon goede matrasjes, maar ieder zijn ding. Ik vind het gewoon lekker om brak van de nacht gewoon zo de zonnestralen op mijn snufferd te krijgan. Lastig uit te leggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Echt wel jippie je tent dan luchtbed of wat dan ook dan jij nee hoor geen haar op mijn hoofd
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Je verliest ook je licentie als je niet minimaal zoveel uren als ballonvaarder per jaar vart.
beloofd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal het zeker in mijn achterhoofd houden. Erg lief van je
Ik ook.die komt bijna toch?quote:
Half 10 inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hi Kopjechino! Dat is een tijd geleden? Hoe gaat het met je en met je ouders?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal het zeker in mijn achterhoofd houden. Erg lief van je
Geld voor ieder met een luchtbrevet.quote:
Kom hier zelden meer ja. Zwaar klote eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Jippie het volgende:
Hi Kopjechino! Dat is een tijd geleden? Hoe gaat het met je en met je ouders?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als mario zich niet snel meld ga ik op fietsje hem van voetbal veld trekken of kantine
Logisch welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Geldt voor ieder met een luchtbrevet.
Hij is naar het voetballen gegaan vanmiddagquote:
Laat hem lekker. We zien hem vanzelf wel weer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij is naar het voetballen gegaan vanmiddag
Stiekels.Do wist.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja klopt met stiekels
[ afbeelding ]
Het gaat wel goed hoor. Je ouders nog steeds zo vaak ruzie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kom hier zelden meer ja. Zwaar klote eigenlijk.
Hoe is het met jou?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor. Je ouders nog steeds zo vaak ruzie?
Ik kan hem niet vinden.quote:
jij bent mega snel hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://live.mysteryland.nl/q-dance
That's what SHE said!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij bent mega snel he
Ingewikkeld verhaal, er is veel gebeurd. Zie de zin van het leven niet meer zo in. Maar ga er maar niet verder op in, het is niet anders en zoek hier alleen een beetje afleiding, wil geen depri gesprekken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:34 schreef Jippie het volgende:
Het gaat wel goed hoor. Je ouders nog steeds zo vaak ruzie?
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Straks Carl Cox ook nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
op de q-dance stream in ieder geval
Ik heb een sterke schouder hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, er is veel gebeurd. Zie de zin van het leven niet meer zo in. Maar ga er maar niet verder op in, het is niet anders en zoek hier alleen een beetje afleiding, wil geen depri gesprekken.
Fijn dat het goed met je gaat
Dat is fijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een sterke schouder hoor.
Thanks man.quote:
Is goed lieverd, maar weet dat ik snap hoe vervelend het voor je moet zijn!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, er is veel gebeurd. Zie de zin van het leven niet meer zo in. Maar ga er maar niet verder op in, het is niet anders en zoek hier alleen een beetje afleiding, wil geen depri gesprekken.
Fijn dat het goed met je gaat
ik ken amper iets van die line ups, dus jij ook bedankt voor de tipquote:
Lief beertjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is goed lieverd, maar weet dat ik snap hoe vervelend het voor je moet zijn!
[ afbeelding ]
Sefa is echt top.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ken amper iets van die line ups, dus jij ook bedankt voor de tip
Zal ik maar even weg gaan?quote:
joure?quote:
Zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:42 schreef Jippie het volgende:
Kijken of ik een leuk muziekje kan vinden voor Kopjechino
Ik dacht dat je van klassieke muziek houdt?
nee die sefa bedoel ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik maar even weg gaan?
Wat is er nou weer leip aan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ja echt leip nu zijn ze dus weer de lucht in!
Hoe weet jij dat nou weer? Nee dat gaat niet door dit jaar.quote:
Hoi Kopjechino, speel je een instrument?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
ZekerBen momenteel zelf met een klassiek stuk (of stukken eigenlijk) bezig van Küchler.
Ja, vioolquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
Hoi Kopjechino, speel je een instrument?
Ja druktemaker héquote:
omdat ik normaal altijd even in Joure ga kijken. Of in Groningen (Nieuwstad ofzo)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer? Nee dat gaat niet door dit jaar.
Is niet makkelijk nee, maar mooiste instrument wat er is vind ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef shiitake het volgende:
Wow, mooi instrument en moeilijk ook, lijkt me.
Flin Stones?quote:
Google leert mij Meerstadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik normaal altijd even in Joure ga kijken. Of in Groningen (Nieuwstad ofzo)
Joure is echt Ballooncity.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik normaal altijd even in Joure ga kijken. Of in Groningen (Nieuwstad ofzo)
Let's get crackin'quote:
Ja ik vind het ook een prachtig instrument. Als je klassieke stukken speelt, dan speel je al lang denk ik?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is niet makkelijk nee, maar mooiste instrument wat er is vind ik.
Ligt er toch aan wat voor je muziek je er op speelt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is niet makkelijk nee, maar mooiste instrument wat er is vind ik.
Zo fijn dit.quote:
I knowquote:
1,5 jaar weer intussen. Als kind ook tijd viool gespeeld, daarna tot anderhalf jaar geleden gestopt. Nu pak ik het redelijk snel opquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef shiitake het volgende:
Ja ik vind het ook een prachtig instrument. Als je klassieke stukken speelt, dan speel je al lang denk ik?
Nee hoor, klinkt altijd mooi. Of je moet vals spelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ligt er toch aan wat voor je muziek je er op speelt.
Oh dat is nog niet eens heel lang. Fijn dat je het zo snel weer oppakt. Muziek is ook een fijne uitlaatklep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
1,5 jaar weer intussen. Als kind ook tijd viool gespeeld, daarna tot anderhalf jaar geleden gestopt. Nu pak ik het redelijk snel op
Zeker, ben altijd muziek aan het maken of luisteren. Kan niet zonder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:52 schreef shiitake het volgende:
Oh dat is nog niet eens heel lang. Fijn dat je het zo snel weer oppakt. Muziek is ook een fijne uitlaatklep.
Het is ook wel een beetje waar je smaak ligt. Een viool kan van depressief tot zeer vrolijk klinken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, klinkt altijd mooi. Of je moet vals spelen.
Als je niet van viool houdt dan, inderdaad. Klopt. Vrolijk, droevig, spannend, etcquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is ook wel een beetje waar je smaak ligt. Een viool kan van depressief tot zeer vrolijk klinken.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
1,5 jaar weer intussen. Als kind ook tijd viool gespeeld, daarna tot anderhalf jaar geleden gestopt. Nu pak ik het redelijk snel op
Nee dat is ook zo. In muziek kun je veel gevoel kwijt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, ben altijd muziek aan het maken of luisteren. Kan niet zonder.
Ik ken Kuchler nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
ZekerBen momenteel zelf met een klassiek stuk (of stukken eigenlijk) bezig van Küchler.
Nice capquote:
Mijn nichtje speelt prachtig vioolquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje waar je smaak ligt. Een viool kan van depressief tot zeer vrolijk klinken.
Ik geniet hier als een malle.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:53 schreef ToT het volgende:
Ow en mevrouw ToT moet er nu smakelijk om lachen!@:Paul
Dat hoor je ook aan het muziekstuk, de passie van de muzikant. Welke muziekstijl ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. In muziek kun je veel gevoel kwijt.
Ben alle drie deze stukken aan het spelen:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Jippie het volgende:
Ik ken Kuchler niet, zal eens wat opzoeken
Ja ze was tot nu toe de hele tijd aan de telefoon, dus kon ik het haar niet vertellen.quote:
Hey Kopje 😘quote:
OMGquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze was tot nu toe de hele tijd aan de telefoon, dus kon ik het haar niet vertellen.
Ze heeft er meteen een foto van gemaakt en aan haar vriendinnen doorgestuurd.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:10 schreef make_my_day_punk het volgende:
Iedereen kan dat in zijn kamer ophangen.
Als bewijs stelf dit niks voor.
Ligt er wat er op gespeeld wordt. Dit vind ik geweldig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je niet van viool houdt dan, inderdaad. Klopt. Vrolijk, droevig, spannend, etc
Dat heb ik bij Alhambra.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat hoor je ook aan het muziekstuk, de passie van de muzikant. Welke muziekstijl ook
echt hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG
Sommige mensen die er serieus op ingaan ook
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-08-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Jacquelinehasselbaink / 2564 / 11689
2. chufi / 1236 / 3425
3. FreshFruit / 1193 / 6252
4. Superbadeendje / 1161 / 5119
5. devzero / 1147 / 2762
6. mario390 / 1091 / 3877
7. aloa / 732 / 5226
8. Mrsloveable / 712 / 3485
9. Rob / 635 / 2246
10. Ferrous / 549 / 1092
11. ToT / 448 / 3687
12. shiitake / 389 / 1505
13. maily / 338 / 2817
14. engine / 305 / 948
15. Nikonlover / 304 / 437
16. Jippie / 304 / 2532
17. Paul / 241 / 2759
18. DJMO / 233 / 1144
19. Flory / 214 / 420
20. moemoe / 213 / 660Het gaat bergafwaarts...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Wow mooi.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben alle drie deze stukken aan het spelen:
DT meisje.quote:
Jeetje, dat is echt mooi 💗 een fijne verrassing!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben alle drie deze stukken aan het spelen:
Vannacht weer?quote:
Running up that hill.quote:
Eerlijk is eerlijk, voor de FP zijn dit echt beschaafde reactiesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG
[..]
Maybe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vannacht weer?![]()
Dat zou echt master zijn.
quote:
Ga ervoor.quote:
Jaa echt mooiquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
haha helemaal los gaat ie in z'n ballonnetje
Liefstequote:
Nou weten we het wel weer.quote:
Is Braddie nog steeds vlogs aan het plaatsen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef Paul het volgende:
Ben even Braddie aan het kijken(was vroeger een FOK!ker)
Serieusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef Paul het volgende:
Ben even Braddie aan het kijken(was vroeger een FOK!ker)
Haha ja blijkbaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is Braddie nog steeds vlogs aan het plaatsen?
Kijk ook even meer van mart hoogenhuisquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit nu naar Tino Martin te luisteren![]()
Ik zie hem nog maar weinig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is Braddie nog steeds vlogs aan het plaatsen?
Jij kent heel fokquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie hem nog maar weinig.
Wat een mooi feestje.quote:
quote:
Blijkt nog moeilijk te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb trouwens deze nu gekocht. De 3D geprinte versie gebruik ik om te oefenen. Dit beest gaat een dikke 200kphCompleet carbon frame.
[ afbeelding ]
Bass Modulators ook weer live (nouja pre recordedquote:
serieuze business!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb trouwens deze nu gekocht. De 3D geprinte versie gebruik ik om te oefenen. Dit beest gaat een dikke 200kphCompleet carbon frame.
[ afbeelding ]
😊quote:
@Erasmus @Solotovskiquote:
Ja valt best tegen ja. Je moet 6 assen gelijktijdig besturen... Daarom oefen ik nu wat met mijn 3D geprinte drone. Die gaat niet zo hardquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Blijkt nog moeilijk te zijn
Koekoekquote:
Wel gaaf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja valt best tegen ja. Je moet 6 assen gelijktijdig besturen... Daarom oefen ik nu wat met mijn 3D geprinte drone. Die gaat niet zo hardZit wel GPS en allerlei technische gadgets op
aha dat is het dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Bass Modulators ook weer live (nouja pre recorded)
![]()
![]()
750watt per motorquote:
Ik weet . Is echt oefenen en oefenen. Maar jij komt er wel.. ik vlieg hem metten in miljoen stukjes😊quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja valt best tegen ja. Je moet 6 assen gelijktijdig besturen... Daarom oefen ik nu wat met mijn 3D geprinte drone. Die gaat niet zo hardZit wel GPS en allerlei technische gadgets op
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb trouwens deze nu gekocht. De 3D geprinte versie gebruik ik om te oefenen. Dit beest gaat een dikke 200kphCompleet carbon frame. Ben 'm nu aan het 'custumizen' met mijn 3D printer
![]()
[ afbeelding ]
teringquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
750watt per motorDing wil je niet in je gezicht krijgen
Ook niet de propellers tegen je handen... Zijn gewoon messen die met 20.000tpm ronddraaien
Ja maar dat is 80% van die "live" youtube festivals wel. Zie ik toch liever dan een herhaling van vorig jaar.quote:
Komen 2 camera's in. 1 voor de fpv (via een VR bril) en 1 Gopro voor de 4K beelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |