Straks Carl Cox ook nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
op de q-dance stream in ieder geval
https://live.mysteryland.nl/q-dance
Ik heb een sterke schouder hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, er is veel gebeurd. Zie de zin van het leven niet meer zo in. Maar ga er maar niet verder op in, het is niet anders en zoek hier alleen een beetje afleiding, wil geen depri gesprekken.
Fijn dat het goed met je gaat
Dat is fijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een sterke schouder hoor.
Thanks man.quote:
Is goed lieverd, maar weet dat ik snap hoe vervelend het voor je moet zijn!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, er is veel gebeurd. Zie de zin van het leven niet meer zo in. Maar ga er maar niet verder op in, het is niet anders en zoek hier alleen een beetje afleiding, wil geen depri gesprekken.
Fijn dat het goed met je gaat
ik ken amper iets van die line ups, dus jij ook bedankt voor de tipquote:
Lief beertjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is goed lieverd, maar weet dat ik snap hoe vervelend het voor je moet zijn!
[ afbeelding ]
Sefa is echt top.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ken amper iets van die line ups, dus jij ook bedankt voor de tip
Zal ik maar even weg gaan?quote:
joure?quote:
Zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:42 schreef Jippie het volgende:
Kijken of ik een leuk muziekje kan vinden voor Kopjechino
Ik dacht dat je van klassieke muziek houdt?
nee die sefa bedoel ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik maar even weg gaan?
Wat is er nou weer leip aan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ja echt leip nu zijn ze dus weer de lucht in!
Hoe weet jij dat nou weer? Nee dat gaat niet door dit jaar.quote:
Hoi Kopjechino, speel je een instrument?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
ZekerBen momenteel zelf met een klassiek stuk (of stukken eigenlijk) bezig van Küchler.
Ja, vioolquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef shiitake het volgende:
Hoi Kopjechino, speel je een instrument?
Ja druktemaker héquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |