Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-08-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hi Kopjechino! Dat is een tijd geleden? Hoe gaat het met je en met je ouders?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal het zeker in mijn achterhoofd houden. Erg lief van je
Geld voor ieder met een luchtbrevet.quote:
Kom hier zelden meer ja. Zwaar klote eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Jippie het volgende:
Hi Kopjechino! Dat is een tijd geleden? Hoe gaat het met je en met je ouders?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als mario zich niet snel meld ga ik op fietsje hem van voetbal veld trekken of kantine
Logisch welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Geldt voor ieder met een luchtbrevet.
Hij is naar het voetballen gegaan vanmiddagquote:
Laat hem lekker. We zien hem vanzelf wel weer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hij is naar het voetballen gegaan vanmiddag
Stiekels.Do wist.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja klopt met stiekels
[ afbeelding ]
Het gaat wel goed hoor. Je ouders nog steeds zo vaak ruzie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kom hier zelden meer ja. Zwaar klote eigenlijk.
Hoe is het met jou?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoor. Je ouders nog steeds zo vaak ruzie?
Ik kan hem niet vinden.quote:
jij bent mega snel hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://live.mysteryland.nl/q-dance
That's what SHE said!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij bent mega snel he
Ingewikkeld verhaal, er is veel gebeurd. Zie de zin van het leven niet meer zo in. Maar ga er maar niet verder op in, het is niet anders en zoek hier alleen een beetje afleiding, wil geen depri gesprekken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:34 schreef Jippie het volgende:
Het gaat wel goed hoor. Je ouders nog steeds zo vaak ruzie?
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://live.mysteryland.nl/q-dance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |