Ze moeten luchtwaardig gehouden worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zag er vandaag nog 3 in de lucht.
Echt wel jippie je tent dan luchtbed of wat dan ook dan jij nee hoor geen haar op mijn hoofdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb nooit op wormen en ongedierte gelegen met kamperen?
nope me neitherquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb nooit op wormen en ongedierte gelegen met kamperen?
Tuurlijk we gaan niet op de grond liggen enzo no wayquote:
Precies.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze moeten luchtwaardig gehouden worden.
heb nu johan gielen geloof ikquote:
Dat wil ik nog wel eens proberen zo'n safaritentquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit is de onze schat
Had je mijn DM's nog gelezen?quote:
quote:Woningbouwappartement, ikea-lamp, beeldscherm van 130 euro, een versterker of radiotuner uit het jaar 0, een 'smaakvolle'
holle steen in de kamer en volgens mij een vetplantje. Het moet sowieso een fokker zijn.
Ik zie dan een Johanna.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb nu johan gielen geloof ik
las het jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme!
![]()
Geen appartement en niet van de woningbouw, wel een IKEA-lamp idd, de prijs van de beeldschermen zal idd wel rond die buurt liggen per stuk, versterker uit 2001, die steen heb ik cadeau gekregen en dat vetplantje heb ik daar liever ook niet staan, maar mevrouw ToT vindt het wel mooi staan zo.
Please, maak er gebruik van. Mijn aanbod is serieusquote:
Je verliest ook je licentie als je niet minimaal zoveel uren als ballonvaarder per jaar vart.quote:
Zal het zeker in mijn achterhoofd houden. Erg lief van jequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:26 schreef DJMO het volgende:
Please, maak er gebruik van. Mijn aanbod is serieus
Ik wacht op Sefaquote:
Je hebt gewoon goede matrasjes, maar ieder zijn ding. Ik vind het gewoon lekker om brak van de nacht gewoon zo de zonnestralen op mijn snufferd te krijgan. Lastig uit te leggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Echt wel jippie je tent dan luchtbed of wat dan ook dan jij nee hoor geen haar op mijn hoofd
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Je verliest ook je licentie als je niet minimaal zoveel uren als ballonvaarder per jaar vart.
beloofd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal het zeker in mijn achterhoofd houden. Erg lief van je
Ik ook.die komt bijna toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |